- 〄 -
"Mantıklı düşünmenizi rica ediyorum. Davette diğer krallıklardan gelen prensler olacak. Sizinle ne ittifak yapma gibi bir amacım ne de isteğim var. Eğer o yemeğe varislerinizi gönderirseniz bizi dışlayan krallıklara iyi anlaşıyormuşuz hissiyatını veririz. Bu onları korkutur ve bizi dışlayamacakları hale getirir. Ben Efser Kralı Choi Chanhee, yalnızca altı ayda bu bölgenin söz sahibi oldum ve durmayacağım. Sizin gibi tahtıma sinip ölümü beklemek için fazla genç ve güçlüyüm. Daha fazlasını istiyorum, davetimi bir kez daha gözden geçirin lütfen. Aksi takdirde bu sizi ve krallığınızı daha da küçük düşürür. Dışlanmış olmayı kabul etmeniz bir yenilgiyi kabul etmektir."
Efser krallığının yeni elçisi Kim Sunwoo tüm ciddiyetiyle okuduğu bildiri kağıdından kaldırırken keskin bakışları Ma kralının bakışlarıyla birleşmişti.
"Aynı zamanda, krallığımız size bir hediye de getirdi majesteleri."
Hemen arkasındaki bedeni gösterdi elçi Sunwoo.
Gülümseyerek devam etti cümlesine.
"Kral Choi Chanhee bir önceki Efser elçisine gösterilen saygısız muameleden dolayı hayal kırıklığı ve bir parçada üzüntü yaşadı. Ma Krallığının saygı ve görgü kurallarından yoksun yaşamasını istemediği için size sarayın hususi eğitimcilerinden birini gönderdi."
Kralın huzurundan ayrılmadan hemen önce hafifçe öksürdü ve şunları ekledi.
"Yanıtınızı hemen şu an almayacağım. Elçinizi gönderip onayınıza dair bir mektup almak istedi Kral Choi. Huzurlu günler dilerim efendim."
- 〄 -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pembe saçlı katil kral / Tbz
FanficTacın üzerindeki taze kan, bir bir pembe saçlarının üzerine damlıyor ve onları kırmızıya boyuyordu. - tamamlandı - Bu fice oy vermek zorunda değilsiniz keyfiniz isterse yorum yapabilirsiniz