No hej, witajcie. Nie myślcie, że będzie to jakieś długie.
POST ZEDYTOWANY!!!
Na obu kontach dzisiaj dostałam taką wiadomość:
To jest akurat screen z mojego maila, ale takie nowe konta rozsyłają coś takiego. Tak totalnie takie samo. Jedno dostałam o paranormalnych, a drugie chyba o horrorze.
Zatem małe ostrzeżenie, nie odpisujcie, usuńcie to od razu czy też zgłoście użytkownika, wyciszcie!
*
O co chodzi i jak rozpoznać?
Najwyraźniej to boty. W nazwie użytkownika mają imię i nazwisko, dodatkowo jakąś liczbę, np.
Jessica_Watson_980
KateWitch20
*wymyślone na poczekaniu*
Dodatkowo na zdjęciu profilowym mają podstawowe profilówki Wattpada, jak na przykład psa, czy, jak wyżej, drzewo. No, jakby użytkownik był świeży.
Wiadomość brzmi tak, jak Wam podałam, nie będę jakoś się nad tym rozwodzić, ważne, że zawiera:
1. Wybacz, że przeszkadzam
2. Kim jestem (gie mnie to obchodzi xd)
3. Ja i moja psiapsiółka pracujemy nad historią (typ)
4. Pochwalenie naszego gustu
5. Pytanie czy mogę wysłać coś z tego nad czym pracuję.
Jak wspominałam, zapewne są to boty, które najwyraźniej mają ochotę na nasze konta. Tak więc pod żadnym pozorem nie odpisujcie, od razu zgłoście i wyciszcie typa.
Najczęściej takie konta po wysłaniu wiadomości biorą Was obserwacją. Jeśli wyciszycie, konto z Waszych obserwujących zniknie.
*
Jest to najzwyklejszy w świecie spam i ktoś stojący za tym myśli, że jestem lamą i się na to złapię. Nie ze mną te numery, Bruner ;)
Jednak zdaję sobie sprawę, że są osoby które mogą uwierzyć botowi, zatem piszę tego posta (a raczej go edytuję).
Nie mam prawa tego wiedzieć, ale mam poważne podejrzenia, że jeśli się odpisze, można stracić konto, albo dostać linka z wirusem. Bot pewnie ma na nasze konta chętkę. No, generalnie sytuacja nie za fajna, dlatego nie odpisujcie, zgłaszajcie. I ten też zgłoście, bo mnie Watt nie słucha i niby przyjęli moje zgłoszenie, ale nic nie zrobili, nie mogę nawet usunąć tej kupy z moich wiadomości.
Tak więc nie odpisujcie i bądźcie bezpieczni też w necie!
*
A wszystkim, którzy nie przeczytali, przypominam, wleciała nowa Maria <3
CZYTASZ
Wattpad oczami Pelargonijki
RandomMoje poglądy na temat Wattpada, przewodnik po nim i trochę shitpostu. Wszystko to w jednej książce. © -Pelargonijka, 2019/2020/2021