-hey sana bir soru sordum.şimdi de görmezden mi geliyosun?dedi.
Daldığımın farkında bile değildim.gerçekten nereden çıkmıştı bu çocuk yine?
*efendim*dedim kendime geldiğimde.
-burada neişin var diye soruyorum sağır mısın dedi.kollarını birleştirmiş benden cevap bekliyordu.
*sanane ya seni ne ilgilendirir* aishhh bu çocuk sınırını zorluyo artık.
-fazlasıyla ilgilendirir.
allah allah çokbilmişe bak sen!!gıcık pislik...
*asıl senin ne işin var burada?*diye sorduğumda saçma sapan sırıtmaya başladı.
bana biraz daha yaklaştı.birden tedirgin olmuştum.biraz daha ilerledi ve kafasını eğip gülümsedi.
-önce ben sordum küçük hanım dedi ve devam etti
-yoksa beni takip mi ediyorsun? ha
haahh ! ben onu takip edicem öyle mi? kendini beğenmiş pislik ya resmen kereste !
*evet,ölüyorum sana oppa, sensiz yaşayamıyorum ya,ne yapsakki*dedim.şu kızların kendini sevimli(!!) göstermek için yaptıkları hareketlerden yaptım.herkes benim saçma hareketlerime bakıp bir anlam vermeye çalışıyordu.o da dahil olmak üzere..konuşm asına izin vermeden devam ettim.
*sen beni o oppa oppa diye etrafında dolaşan ,bir gülüşünde kalp krizleri geçiren kızlardan mı sanıyorsun?eğer öyleyse daha çok beklersin.*
bu söylediklerimden sonra şok olmuştu.ayrıca benimde elim ayağım sinirden titriyordu.kafayı yiyeceğim yaa! bir günde başıma gelenlere bak !!!
tam cevap vermek için ağzını açmıştı ki bir bayan yanımıza geldi.
-siz so eun musunuz?dedi merakla ikimize bakıyordu.acaba bu tartışmaya şahit oldu mu?bakışlarından olduğu belliydi.bay kendini beğenmiş de benden cevap bekliyordu.
-evet dedim yavaşça.
-bay lee sizi bekliyor.lütfen içeri girin.dedi. bu bir uyarı mıydı?aslında artık sataşmayı bırakın ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz demek istemişti sanırım.derin bir nefes alarak içeri girdim. o ortamdan kurtulduğum için çok mutluyum.
içerisi gayet büyük ve güzel bir odaydı.kahverengiyle kremin uyumu sağlanmıştı.bu da ağır bir hava yaratıyordu.ben etrafa bakarken
-buyrun diye bir ses duydum .o tarafa yöneldim.bay lee bir eliyle oturmam için sandalyeyi işaret ediyordu.yavaşça ilerledim.aslında iyi birine benziyordu.tombul suratlı güler yüzlü biriydi.
daha önce nerelerde çalıştınız? diye sordu.
*...........şirketinde 1 sene çalıştım.diye cevap verdim.başını cevabımı beğenmiş gibi salladı.
daha sonra da sorduğu bir kaç soruya da cevap verdim.
bana döndü ve gülümseyerek *işe alındın.tebrik ederim.dedi .elini uzattı.şaşkın şalkın onun elini sıktım.bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim.
teşekkür ettim ve dışarı çıkmak için yöneldim.o an aklıma bir şey geldi.arkamı döndüm ve
*size bir şey sorabilir miyim?*dedim.kafasını olumlu anlamda salladı.
*az önce dışarıda bekleyen çocuklar kimdi?*aslında pişman olmuştum sorduğuma. ama artık çok geçti.gerçekten niye burada olduğunu çok merak ediyordum.
-onlar exo üyelerindendi.kai,d.o ve suho ydu.onlar bu şirketteler.diye gülümseyerek cevap verdi.
başımı salladım ve dışarı çıktım.dışarıda yoktu.ohhh çok iyi onunla daha fazla uğraşmak istemiyorum.bir an önce şu lanet yerden çıksam süper olacak.merdivenlere doğru ilerledim.inanamıyorum yaa!demek o da bu şirkette.aissshhh çinçaaa!bendeki şansa bak.hergün onu görücem demekki.kıyamet gibi.ama başka şansım da yok.bir daha iş bulmama ,hemde bu kadar güzel bir yer ,imkansız...bendüşüncelerimle boğuşurken asansör çoktan zemin kata gelmişti.hızlı adımlarla dış kapıya dogru ilerledim.dışarı çıktığımda yağmur durmuştusonunda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
l a d y b u g → kai ♣
Fanfiction' Like a magnolia ' | Tamamlanmış ve düzenlemeye alınmıştır. | ■ by ticpink 2015 ■