Ağır basan duygu yüklerini içimizden atmak için ne yapmalıyız ?
İnsanların kötü düşüncelerini, zalim olmalarını ve artık birbirlerine duydukları kin dolu bakışlarını...
Ne yapmalıyız ?
Hiçbir şey yapamayız düşünmekten gayrı.Sonra Mehmet ile söz verdik birbirimize...
Üzülmemek için herşeyi yapacağız.
Birşeyleri devamlı boşvereceğiz.
Diyeceğiz ki ;
"Boşver kardeşim."Biz boşverdik...
Geçmişe dayalı kötü duyguları.Sonra ise yaktık bir sigara. Çektik dumanını...
Mehmet hafiften bir gülümseme oluşturdu yanağında.
Dedi ki ;-Bir gün içimize çekip attığımız şu duman gibi, dertlerimizi ve acılarımızı atalım. Yeni bir başlangıç yapalım.
Çok hoşuma gitmişti bu söyledikleri. Bu kadar içine attığı sıkıntılar ve üzüntüleri boş verip bu şeyleri söyledi.
Yeni başlangıç dedi.Ve şu cümleleri kurdum ona.
-Oğlum çok iyi söyledin. Haklısın vallahi. Hayatımızı kendimiz için güzelleştiremeyiz belki. Ama şu yazacağımız kitap için hayatımızı güzelleştirelim.Diyelim ki;
"Yeni başlangıçlara..."Güzelleştirelim hayatımızı lan. Mutlu edelim kendimizi ve rahatlatalım ruhumuzu.
Mehmet kendine yeni bir başlangıç yapmak istedi. Yeni bir ilişki yaptı. Kim mi ?
12.10.2020
O sıra Aslı ile Mehmet ilişkilerinde hiçbir sorun yoktu. Yeni barıştılar. Aslı beni ve Mehmeti üniversite sınavına çalıştıracağını söylemişti. Bir adım atmamız gerekti.Bir gün sonra kursa yazılmaya gittik. Hatta beraber o gün derse girdik.
Abi biz meslek liseli olduğumuzdan o kadar soru çözüyoruz desek yalan olur.
Hali ile bölüm derslerimiz var. Biyoloji dersi falan fizik dersi iyi değiliz o konuda. Bizde sayısal bölümüne yazıldık. Aslı o bölüme gidiyordu.Hahaha.
İlk önce matematik dersi işledik.
Öyle sorular çözen öğrenciler varki biz soruyu yazana dek öğrenciler soruyu çözmüş oluyorlar. Aslı'da öyle.
Ben ve Mamet derste sadece soruyu yazdık. He birde yazabilirsek cevabını .Öğretmen soru sordu öğrencilere, teker teker. Sıra bana geldi. Hoca, "Taner şu soruyu çöz" dedi...
Soru çok zor. Ama alt da ki soru ona göre basit yani.
-Hocam Mehmet bu sorunun cevabını biliyor. O kalksın. Ben diğer soruya kalkmak istiyorum. ben diğer soruyu çözerim diye tahmin ediyorum. Ama Memet bu soruyu bilmiyordu.
Hahaha.
Mehmet hocaya bakıyor, hoca ise Mehmet'e.
Hoca Mehmet'e naif bir ses tonu ile ;
-Oğlum zahmet olmazsa soruyu çözermisin ?
Dedi.Ben ise dayanamayıp. Küçük bir kahkaha da bulundum.
-Hahah.
- Hocam burda yapmıştı. Tahtaya soru çözmeye gittiğinde utanıyor dedim. Ama başıma ne geleceğini bilmiyordum.
Mehmet hoca karşılığında soruyu bir şekilde yaptı. Ama ben gül gül öldüm.
Neyse Mehmet sıraya oturdu.Sinirli bir halde şunları söyledi.
-Bekle olum sen.Hoca arka sıradan bir öğrenciyi kaldırdı beni unutmuştu. Ben bişey demedim. Ama şerefsiz kardeşim;
-Hocam Taner çözecek di bu soruyu.
Dedi.
Allah belanı versin kardeşim. Dediğimi hatırlıyorum sadece.
Soruya kalktım. Çözerim dediğim soru bu değildi. Ben salladım direkt.-Hocam bunu burdan çıkartırız. Şunları çarparsak soru cevabını buluruz ve cevabımız budur.
-Tebrik ederim, Taner çok iyi salladı. Tuttu. Ama çözüm ile alakasız. Buyur yerine alalım seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşünce Kurbanları
Ficción GeneralDünyamızda mutlu bir hayat yaşamak için çırpınıp, mutsuzluğa mahkûm edilmek. Mehmet: dış yaşantısına karşı sevilen,iç yaşantısıyla düşman olan genç bir arkadaşımız. Sıkıntıları bir sigara dumanı gibi içine çektiği gibi birgün de o sıkıntıları üfleyi...