"Ten stín... Cítila jsem jak mě zahaluje veškerá temnota proudící z té bytosti... " odpovídá.
Flashback
Zčistajasna se Rose objevila zpět ve školním prostředí, tentokrát na chodbě. Proti ní si to štráduje Rena Weiss, která zatím netuší s čím má to dočinění.
Jde proti Rose s povyšeným výrazem a její blond vlasy se pohupují ve větru. Vždycky jí je záviděla, byly jako sametové hvězdy. Změřila ji svými zářivě modrýma očima. "Nazdar, Rose," její jméno řekla tak znechuceně jako nikdo předtím.
Dívka stála jako přikovaná. Nemohla se hnout. "Jen jsem ti chtěla říct, že tvoje máma je nehorázná šlapka," v tu chvíli se Rose zmocnila taková zlost, že opět ztratila kontrolu nad svým tělem. A už to bylo. Rena skončila v bezvědomí. Umlácena.
End of flashback
Rose se probrala ze vzpomínky a oklepala se. "Je mi strašná zima..." po tváři ji tekly slzy. "Nic se neděje, počkej."
Tohle byla ta chvíle, kdy se v ní objevila zranitelnost. Uvnitř té tvrdé a rázné osoby žilo po celou tu dobu uplakané zraněné dítě.
Missy jí podala ručník, do kterého se zabalila. "Stalo se něco?" ptá Missandei po chvíli ticha. "Jen se mi vrátila vzpomínka na to, proč jsem vlastně tady. Co jsem udělala bylo odporné a přišla jsem o všechno... Celý můj život se rozpadl jako domeček z karet. A nejhorší je na tom to že já do něj foukala..."
"A můžu se zeptat, co konkrétně se stalo? Jestli o tom nechceš-"
"Ubila jsem svou kamarádku do bezvědomí. Útok nepřežila. Jsem vrah," tuhle větu už řekla naprosto bez emocí. Působilo to až děsivě.
"Oh, to jsem nečekala..."
"A ty jsi tady proč?" ptá se Rose po chvíli ticha.
"Sebepoškozování a pokus o sebevraždu. Tu noc jsem své rodiče zklamala... Nevydržela jsem ten nápor na sebe a prostě si podřezala žíly... Tehdy mě našli s velmi slabým pulsem a málem jsem vykrvácela. Podařilo se mě zachranit a teď jsem tady," Missy sklopila hlavu a pozorovala své zašité rány na ruce.
"Páni, to mě hrozně mrzí..." v tu chvíli dívku polil studený pot. Rose vzala Missy za ruku a zašeptala "Zvládneme to společně."
Oběma tekly z očí slzy. A vtom se to stalo. Dívky se k sobě nakláněly a s úsměvem se sobě dívaly do očí, ve kterých se vzájemně snažily najít souhlas to udělat. Jejich rty se setkaly.
Roseino srdce zběsilo tlouklo a objevil se i často zmiňovaný pocit motýlků v břiše. Při odtáhování Missy zkousla Rose spodní ret, načež se Rose zakřenila.
Obě se na sebe usmály a přitáhly se do objetí. "Společně," zašeptala dívka z lavičky. Z vody na ně zařvala nějaká sestra "Dostanete červené pokárání!"
"Já mám v pi- prkenné ohradě nějaké červené pokárání!" vyjela Rose. Naštvaná sestra ji vzala za ruku a odtáhla od Missy. "Když to nepůjde po dobrém, tak to půjde po zlém," procedila sestra mezi zuby a přivázala Roseiny ruce ke stromu na druhém konci koupaliště. S Missy provedla to samé.
"Potřebuju na záchod!" usmála se Rose i přes veškerou bolest duševní i fyzickou. Lano se jí totiž zařezávalo do kůže... "To je porušování lidských práv!" řvala dále.
ČTEŠ
Trapped (CZ)
Misteri / ThrillerPokud tohle čteš, jsem už pravděpodobně mrtvá.... Jsem Rose, Rose Wilsonová. Tento příběh je o mém životě, nebo spíše o mém neštěstí. Tohle je právoplatný deník největšího blázna v Illinois.