Lehet, hogy beleszerettem Tsukki-ba? Lehet meleg vagyok?!
Nishinoya szemszöge:
Száz és száz gondolat cikázott a fejében. Nem bírtam rendesen odafigyelni az edzésen sem.
- Nishinoya-senpai! Megmutatnád nekem a pörgő villámot!? - a kis mandarin tornádókként söpört végig a termen ahogy felém haladt.
- Persze. - csípőre tettem a kezem és büszkén válaszoltam a másodéves csalinak majd beálltam a helyemre. Megkértem Tanaka-t, passzoljon nekem, hogy betudjam mutatni a különleges fogadásom. A szeme végig a labdán van. Jön. Már kezdtem volna a guruló átfordulást mikor egy hang teljesen kizökkentett.
- Hajra Yuu. - tudtam kihez tartozik ez a erős és mély hang. Tudtam ki az aki a keresztnevemen mer szólítani. Tsukki.
Már elrugaszkodtam a talajtól de hirtelen ez a kijelentés teljesen kizökkentett. Rosszul érkeztem a parkettán és a fejem hozzácsapódott a padlóhoz. A földre estem majd kiterültem. A föld remegni kezdett, mindenki elkezdett futni felém.
- Jól vagy?
- Minden rendben?!
- Jézusom Nishinoya-senpai!? Egyben vagy??
Csak úgy záporoztak felém a kérdések. Felültem és körbeállt csapatból rögtön észrevettem Tsukishima aggódó arcát. Kinyitotta a száját majd becsukta. Most először fordult elő, hogy a pápaszemes nem tálalta a szavakat. Yamaguchi odalépett mellé és rám nézett és meg a ver is kifutott az arcából.
- Nishinoya-san te vérzel! - Mi?! Leültettek a többiek a fal tövében és hívtak is a mentőket. Hiába mondtam, hogy nem kell. Nem hallgattak rám. Mindenki hazament kivéve az edző, Takeda sensei és Tsukki aki önként felajánlotta, hogy megvárja velem a mentősöket. Leült mellém a padlóra és aggódó szemekkel rám nézett.
- Jól érzed magad Yuu? - ezt nem hiszem el! Miért a keresztnevemen hív?
- Igen, de ne hívj Yuu-nak! - éreztem ahogy az arcom egyre pirosabb árnyalata megy át.
- Miért nem hívhatlak a a keresztneveden azok utan ami köztünk volt? - erre már nem tudok kedvesen válaszolni.
- ITTAS VOLTAM! NEM VOLTAM TISZTÁBA A TETTEIMMEL! FOGD FEL VÉGRE! - a kiindulásomra az edző és a sensei is odakapta a fejét. Tsukki pedig csak bambán nézett ki a fejemből, majd felállt és az edző felé fordult.
- Sajnálom de mennem kell. Elfelejtettem, hogy holnap dogát írunk és tanulnom kell rá. - egy nagy lendülettel felkelt mellőlem és kiment a terméből.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Az összetört szív újra dobog ~
RomantizmNishinoya Yuu azt hitte hogy az összetört szíve után már semmi rossz nem történhet....pedig a java még csak most jött... - Yaoi ( fiú×fiú ) - 18+-os tartalom is felfedezhető benne - Depresszió, csalódás, fájdalom - NEM követi az eredeti sztorit