Lépteket hallottam így megfordultam és ott állt előttem Ő...az apám. Sötétbarna haja és szeme van mint nekem. Anyának tényleg igaza volt abban, hogy apámra ütöttem. Remélem jóban leszünk.
-Szervusz Abigel. - köszönt Hanry.
-Szia - köszöntem és hozzátettem - csak Aby.
-Rendben Aby. Édesanyád, hogy van? - kérdezett rá a mostanában legérzékenyebb témára, de persze eszt ő nem tudhatta.
-Mostanában nem nagyon beszélünk. - vallottam be.
-Ó...nagyon sajnálom. - mondta és mellémlépett. Pár perc néma csend után megszólaltam.
-Egyébként terhes.
-Gratulálok neki. - mosolygott.
-Átadom - kezdtem, de egy pillanatra megakadtam - valamikor.
-A fiú akivel beszéltem ő a...
-Igen a barátom - szakítottam félbe. Ezután elmondtam neki, hogy találtam rá és, hogy miért vesztünk össze anyával.
-Hát ez jó messzire nyúlik vissza - ketdte Hanry - pontosan húsz évvel ezelőtt amikor anyád terhes lett.
-Miért hagytál el? - csúszott ki a számon.
-Én nem akartalak, de annyira megrémültem. Mikor Amanda hat hónapos terhes volt vissza akartalak kapni titeket, de ő nem engedte. Miután megszülettél látni akartalak, csak anyád nem akarta, hogy valaha is lássalak. - mondta el a sztorit röviden és tömören Hanry.
-Miért?
-Mert félett téged. Tőlem. Minden évben küldött rólad egy képet. Azok a képek voltak a reményem. Amikor megkaptam az éretségis képet akkora szomorúságot éreztem mint még soha. Azt reméltem legalább a diplomaosztódon ott lehetek, és mikor anyád küldött nemrég egy képet rólad és a barátodról a szívem szakadt meg, hogy nem lehetek ott veled. Nem lehetek veled mint apa a lányával. - és elsírta magát. Nekem is elkezdek potyogni a könnyeim ezért megöleltem. Hanry visszaölelt. Így ültünk öt percig az apámmal a nappaliban. Az ajtónyitódás szakította félbe.
-Szívem, megjöttünk! - hallottam egy női hangot.
-Kik? - kérdeztem.
-A feleségem és a testvéreid. - az utolsó szón elmosolyodtam. Kistesók. Én pedig nagytesó. Furcsa, de majd csak megszokom.
-A nappaliban vagyunk Cristal! - mondta kicsit hangosabban Hanry.
-Á. Szervusz Abigel. Annyira örülök, hogy megismerhetlek! - mondta Cristal. Nálam egy fél fejjel nagyobb. Kék szemei és szőkésbarna haja van. Látszik rajta, hogy nem olyan rég szült, de engem nem zavar.
-Szia Crisral - köszöntem - de csak Aby. - válaszul csak mosolygott. A következő pillanatban kettő gyerek szaladt be a nappaliba. Gondolom ők a húgaim, Bella és Tiana.
-Sziasztok - köszöntem.
-Te vagy a nővérünk? - kérdezte Bella.
-Igen kincsem, ő itt Aby. - mondta Hanry. Este hatig beszélgettünk. Nagyon boldog voltam. Végre egy teljes család része lehettem.
-Abygel, itt van önért a barátja. - monta a szobalány.
-Köszönöm. - válaszoltam.
-Aby, behívnád Danielt? Szeretném megismerni. - mondta Hanry. Válaszul csak bólintottam és kimendtem a barátomért.
-Hol van a cuccod? - kérdezte Daniel.
-Csak gyere és ne kérdezz. - mondtam figyelmen kívül hagyva a kérdését.
-De miért kell bemennem? - kérdezte kicsit kétségbeesetten.
-Be kell mutatkozz - mondtam meg az igazat.
-Az apádbak?
-És a családnak. - válaszoltam. Fél pillanat múlva bent is voltunk...
YOU ARE READING
Miért is?
Teen FictionAbigel Moon vagyok. Anyával nagyon jól megvoltunk ketten mindig. De aztán eljött a felvételi napja. Felvettek a Yalere! És ott az egyész életem megváltozott.... Egy történet a lányról akinek sose volt teljes az élete, az anyáról akinek sose lehetett...