Már kilenc óra és Daniel hét óta sehol sincs. Aztán elfordítottam a fejem és... Ez nem lehet. Egy lánnyak csókolózott éppen egy eldugott sarokban. Ez nem az a fajta puszi csók volt. Hanem olyan amiket nekem ad mindig. Daniel észrevett és elkezdett felém jönni. Én elkezdtem futni. Kifutottam a házból az utcára.
-Aby, várj, megmagyarázom! - kiabálta Daniel aztán elkapta a karom.
-Mégis mit?! Láttam amit láttam!! - kiabáltam vele.
-Nem lathattál semmit! - jött a tipikus sablomszöveggel.
-Persze, mivel ha igaz lenne nem egy sablonszöveggel jönnél!!
-Aby, tudod, hogy bízhatsz bennem! Ő...
-Bízni?! - kérdeztem egyre indulatosabban.
-Soha nem fogsz hinni nekem? - kérdezte.
-MIÉRT IS?! Hogy újra csalódjak miattad?! Hogy újra összetörjön a szívem miattad?! Hogy újra abban a hitben éljek, szeretsz?! - kérdeztem már sírva.
-Aby... - szólt utánam Daniel. De már nem fordultam vissza, csak mendtem a sötétben valamerre. Nem tudom, hogy tudnék Daniel nélkül élni. Nem is akarom tudni. Egyszer csak összeestem. Szirénákat hallottam és hangokat. Egy fehér szobában keltem fel.
-Ó, Abigel, végre felkelt. - mondta a nőver. Bemutatkozott és hívott egy orvost.
-Jó napot Abigel.
-Jó napot. Megkérdezhetem mi történt? - kérdeztem.
-Persze. Az utcán elájult. A barátja hívta ki a mentőket. Egy hetet feküdt kómában és sajnos elvetélt. - amint kimondta én nem akartam elhinni.
-Mondja, hogy ez csak egy álom! Ez nem lehet a valóság...
-Nagyon sajnálom. Ha akarja behívom a barátját.
-Nem. És mondja meg neki, hogy soha többé ne keressen. - mondtam malyd visszaaludtam. Olyan éjfél körül lehetett amikor felkeltem. Ez nem lehet a valóság. Valahogy fel kell ébrednem. - gondoltam. Meg pillantottam az ablakot. Odamendtem és kinéztem. Magasan voltam. Az ötödik emeleten. Ha leugrok felkelek ebből a rémálomból. - gondoltam és leugrottam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miért is?
Genç KurguAbigel Moon vagyok. Anyával nagyon jól megvoltunk ketten mindig. De aztán eljött a felvételi napja. Felvettek a Yalere! És ott az egyész életem megváltozott.... Egy történet a lányról akinek sose volt teljes az élete, az anyáról akinek sose lehetett...