24/1.rész

98 3 0
                                    

-Aby, én vagyok... - hallottam egy ismerős hangot. Nem akartam elhinni, hogy itt van, ráadásul pont ma.
-Gyere - válaszoltam. Daniel kérdőn nézett rám, mire csak legyintettem. Kopogtak ezért kinyitottam az ajtót.
-Szia Aby... - köszönt.
-Szia anya. Hogy kerülsz ide? - kérdeztem.
-Szakítottunk. - mondta és elkezdett zokogni. Szóval szakítottak Marcoval.
-Úgy sajnálom anya. Mindent sajnálok! - itt már én is sírtam.
-Én is!
-El kell mondanom valamit...vagy inkább sok mindent. - kezdtem.
-Nekem is. Kezd te.
-Oké, de előbb ülj le. - kezdtem. - Először is kezdem a kevésbé sokkólóval. Felvettem a kapcsolatot apával. - anya erre csak egyszerűen bólintott. Ezen kicsit meglepődtem. - A másik dolog az sokkal sokkolóbb úgy, hogy inkább hozok vizet is. - elszaladtam egy pohár vízért és visszajöttem. - Az van, hogy nem tudom hol kezdjem... Akkor inkább csak kimondom. Terhes vagyok! - anya lefagyott, köpni-nyelni nem tudott.
-Hány hetes? - csak ennyi jött ki a száján.
-Igazából a helyes kérdés az lenne, hogy hány hetesek. Amúgy három. - anya mostmár semmit nem értett. - Ikreink lesznek!
-Mi?! - mondta kicsit hangosan, de mégis sokkos állapotba.
-Anya szeretném ha tudnád, hogy boldogok vagyunk, van elég pénz is és nem hagyom ott a sulit! - szögeztem le.
-Annyira boldog vagyok, hogy kisbabád, illetve babáitok lesznek. - sírta el magát ő is és én is.
-És a kistesó, hogy van? - kérdeztem.
-Tizenkettő hetes, egészséges és kislány. - jelentette be anya.
-Lesz egy húgom! - jelentettem be. - És anya leszek!
-Én apa leszek!
-Én pedig anya és nagymama is! - és kész, elszabadult a pokol. Miután kiörültük magunkat meg akartam ágyazni anyának, de Daniel nem engedte, mivel terhes vagyok és kockázatos időszakban vagyunk. Magyarul csak feküdjek otthon és ne csináljak semmit. Menni fog...

Miért is?Where stories live. Discover now