ღმერთო ჩემო კიდევ ერთი გასეირნება, უკვე აღარ შემიძლია ამ უაზრო მუზეუმებში სიარული და დროის ფლანგვა.
-ჯონგუკ ჩქარა მოდი!-ერთ-ერთ "გასაოცარ" ექსპონატთან ჩემი საუკეთესო მეგობარი ნამჯუნი დგას და იქედან მეძახის. ღმერთო ნეტავ საერთოდ იცის რომ მუზეუმში ვართ და ასეთი ღრიალი არ შეიძლება?! რომ კითხო ყველაზე ჭკვიანია...ჰაჰ ჩემი ფეხები.-ე ბიჭო მოდი რა მაგარი რაღაცაა ნახე ჩემი.
რაღაცა უცნაური ნახატისკენ მითითებს, მე კი ზოზინით მივბოდიალებ...ნეტავ იცოდეთ როგორ მეზარება ეს მუზეუმები, მაგრამ რას ვიზამთ აირჩიე ისტორია ხოდა იტანჯე ჩემო ძმაო.-"ვიღაც ჩემში"ასე უწოდებნენ ძველი ბერძნები ამ ნახატს და ასეთი სახელით მოაღწია ჩვენამდეც.ეს არის ნახატი, რომელზეც გამოსახულია ადამიანი, რომლის თვალებში სულ სხვა პიროვნებაა ჩახატული, თითქოს იგი მასშია გამომწყვდეული და თავის დაღწევას ცდილობს. სევდიანი გამომეტყველება...თითქოსდა პიროვნება, რომელიც გამოსახულია ნახატზე ცდილობს გაანთავისუფლოს ის ვინც მასშია გამომწყვდეული. ამბობენ ეს ნახატი დაწყევლილიაო... იგი ეგვიფტეში ერთ-ერთი არქეოლოგიური გათხრების შედეგად აღმოაჩინეს.
ლეგენდა მოგვითხრობს, რომ არსებობდა ორი პიროვნება რომლებიც დასანახად ვერ იტანდნენ ერთმანეთს,ერთმანეთის მოკვლა გადაეწყვიტათ და სწორედ მაშინ როცა ამის აღსრულებას აპირებდა ერთ-ერთი იგი ღმერთმა დასწყევლა და მისი პიროვნება მეორეს სხეულში გამოკეტა,შედეგად კი ორივე იტანჯებოდა იმ შეცდომის გამო რაც კი ერთმანეთის მიმართ დაუშვიათ.
ამბობენ ეს ნახატიც სწორედ მათ შექმნეს,რათა შემდეგი თაობებისთვის ემცნოთ რომ ყველაფერია მოსალოდნელი, ამიტომაც ფრთხილად უნდა იყვნენ და დაუკვირდნენ იმას თუ რას სჩადიან და ფიქრობენ. ვარაუდობენ რომ ეს ნახატიც სწორედ იქ აღმოაჩინეს სადაც ის განსვენებული წევს, რომელშიც სწორედაც რომ ის ორი პიროვნებაა ჩასახული."
-რა იდიოტობააა ასეთ რამეეს ბაღის ბავშვებიც კი არ დაიჯერებენ.-გიდის ამ უაზრო ლაყბობის შემდეგ არ შემეძლო ჩემი აზრი არ გამომეთქვა, ხო კაი აწყვეტილი ჯორივით კი ვარ ხოლმე.-უბრალოდ დროის ფლანგვაა მეტი არაფერი.
YOU ARE READING
someone in me/ვიღაც ჩემში
Fanfiction""ვიღაც ჩემში"ასე უწოდებნენ ძველი ბერძნები ამ ნახატს და ასეთი სახელით მოაღწია ჩვენამდეც.ეს არის ნახატი, რომელზეც გამოსახულია ადამიანი, რომლის თვალებში სულ სხვა პიროვნებაა ჩახატული, თითქოს იგი მასშია გამომწყვდეული და თავის დაღწევას ცდილობს." გაფრთხილ...