19

397 58 55
                                    

ხალხნო და ჯაამაათნო. ჩემო საყვარელო მკითხველებო...ღვედები შეიკარით,რადგან გული მიგრძნობს მაგარ ხეს შევასკდებით!

ახლა ისეთ რამეს გეტყვით, არც ერთი არ დაიჯერებს ვიცი.მეც არ მჯერა.და საერთოდ ეს რაიმე ხუმრობაა თუ ფარული კამერა?!

გალერეა და მასში ჩემი ფოტოები. ანუ...დაიცა ერთი წამით. ჰა?

თეჰიონმა გალერიის დათვალიერება დაიწყო. ჩემი ფოტოები ლექციებზე, როცა ლექტორს ვუსმენ "დიდი ინტერესით",ჩემი ფოტოები ლექციის დროს რაღაცების ჩაწერის მომენტში,ჩემი ფოტოები ლანჩზე კაფეტერიაში,ჩემი ფოტოები ქუჩაში,უნივერსიტეტის წინ,ნამჯუთან ერთად,ინტერნეტ კაფეში. ღმერთო ჩემო! აღშფოთებას ვერ ვმალავ.

-თეჰიონ რა ჯანდაბაა, მითვალთვალებდი თუ რა?-აღშფოთებით ვკითხე.
-ღმერთო ეს რა დებილია!-ხელი შუბლზე იტაკა.

...
ფოტოების თვალიერება გრძელდება...თვალებზე ცრემლებს ვგრძნობ. მგონი რაღაც არაამქვეყნიური მელოდება და ჯერ არ ვიცი. ვიღაცამ ტვინი მომფხანეთ თორემ ცუდად ვარ!

-ჯონგუკ...-წყნარად დაიწყო.-ახ,ჯონგუკ!-იყვირა. შემეშინდა...-ოო ჯანდაბა,ნუ გეშინია რა.
-არ მეშინია.-ხმის კანკალით ვუთხარი.
-ჯონგუკ...-ისევ ნელა დაიწყო.-ახლა რაღაცას გეტყვი...და გთხოვ არ შემიძულო...
-გისმენ.
-პირველ რიგში მაპატიე...მაპატიე რომ ასეთი ნაბიჭვარი ვიყავი,მაპატიე რომ ცხოვრება გაგიმწარე და მაპატიე რომ საერთოდ შენს ცხოვრებაში ფეხი შემოვდგი.-თვალებიდან ცრემლები მოსდის.

ეს ისეთი მომენტია მე საერთოდ თვალით არ დაგენახებით! მიყვარხართ ხალხნო.

-ჯონგუკააა, ო როგორ მომწონს ასე რომ გეძახი. იცი როგორ გიხდება? გუკიც გიხდება.ბაჭიაც გიხდება,იმიტომ რომ ბაჭიას გავხარ,როცა იცინი. კიდევ ბევრი რამე გიხდება. სახეზე ის გამწარებული სიფათი გიხდება,როცა გაბრაზებ, მას შემდეგ რომ დაგედება ხოლმე. ის დედამოტყნული ლანძღვაც გიხდება,ჩემსმიმართ რომ ისვრი ხოლმე.აი ის მოქნეული მუშტიც გიხდება,არაერთხელ რომ დამაჯახე. ის ორი ლამაზი ხელიც გიხდება,რომლითაც იმ დღეს დამიჭირე, მომკეცე და შთამომავალი მომიტყანი.-ამაზე ჩაეცინა.-მაგრამ...-ცრემლები მოიწმინდა.-იცი ყველაზე მეტად რა გიხდება?

someone in me/ვიღაც ჩემში Where stories live. Discover now