8

409 55 13
                                    

-თე-თეჰიონ...ჯონგუკი ვარ.
•ა-ამის დ-დედაც!•
***
-დაიცაააა!დაიცააა! ეხლა მოიცააა!-ხელს სახის წინ ვიქნევ,ისტერიულად მეცინება.-ანუ მე შენს სხეულში ვარ?
•რაღაც ხუმრობაა ხო?ფარული კამერაა უეჭველი ხო?•
-ბიჭო რა ფარული კამერა შენ შიგ ხომ არ გაქ?
•ხო მართალია.•ჩაეცინა/ჩამეცინა.
•ანუ გაორება არ მჭირს? ჯონგუკ მართლა შენ ხარ?•სარკეში იხედება, იმის დასარწმუნებლად რეალობაა ეს თუ არა,საიდან ვიცი? ჰაჰ, მისი ფიქრები მესმის, მე ხომ მასში ვარ.
-აუ შენ მართლა რა მარტორქასავით იქცევი ბიჭო, ცალტვინა ბატი ხარ.
•ჰო ახლა კი მჯერა.•

რაღაცნაირად დავმშვიდდით.

•ჯო-ჯონგუკ?•ისევ სარკის წინ დგას და სახეს ხელებით ისინჯავს.
-გეფსია ხო.-ჩავიცინე.(თეჰიონის სხეულს ორივე ჩვენი ემოციების მიხედვით ვმართავთ.)
•ჰმმ.•ჩაიზუზუნა.
-მერე მოფსი შეჩემა.-კიდე ჩავიცინე.
•თვალები დავხუჭოთ კაი.ანუ...ვიცი რომ შენც შეგიძლია უკვე როცა გინდა მაშინ დაიმორჩილო სხეული და...• "როცა მინდა მაშინ დავიმორჩილო?...საინტერესოა."•ჯანდაბა, ჯონგუკ!•
-ჰოუ.
•რა ჰოუ მთაში ხარ?•
-მთაში არა ტრაკში ვარ ტრაკშიიი,თან მე კიარა შენც. ანუ ორივე ტრაკში ვართ.-ირონიულად ჩავიცინე.
•ოე ყლეო ჩავიფსამთ!•
-კაი ჰოო არ გავახელ ბლიად. დავაი მოფსი.

უნიტაზთან "დავდექით".ეჰჰ ალბათ უკვე ხვდებით რომ მაგარი დარხეული გვაქვს.
თვალები დავხუჭე-თ...

-ა-ამის დე-ე-დაც.-გაოცებისგან წარმოვთქვი.-რამხელაა მურმანას გამოზრდილი ეკალბარდი ვიყოო...

დედალს გეფიცებით შემთხვევით გამეხილა.

•ტრაკო!• წამომიყვირა.
-კაი ბოდიში რა...-სასწრაფოდ ამოიწია საცვალი.-ბიჭო ამას მიმალავდი?-ხელებს პენისისკენ ვიშვერ.-ბოიშვილი ვიყო ეს აქამდე რომ მცოდნოდა თუ წაგჩხუბებოდი. პირიქით ჩემი ნებით ჩაგიგორდებოდი საწოლში.-რათქმაუნდა ვეღადავები. არა ისე მართლა მიმზიდველი აქვს.
•ნეტა შენს სხეულში დაგაბრუნა...•ეშმაკურად ჩაიღიმა.
-რაო გამჟიმავდი?-წარბები ავათამაშე.
•ფუ ჩაიჯვი რა.•ისევ დასერიოზულდა.•ჯობია მოვიფიქროთ რა მაფია ტრიალებს აქ და დროზე ვიპოვოთ გამოსავალი.•
-კარგი ასე საცვლების ამარა, შუა ტუალეტში ვეძებოთ გამოსავალი. აი ნახე მე უნიტაზს ვკითხავ, შენ ტუალეტის ქაღალდს გამოელაპარაკე.
•ერთ სხეულში ვართ შე ერთუჯრედიანო.•
-ეჰ ნეტა ერთუჯრედიანი ვიყო და ერთი, და არა მრავალუჯრედიანი და თან სხვისი აყროლებული სხეულის.
•წუხელ ვიბანავე შეჩემა.•იღლიებს იყნოსავს. ვაღიარებ მთლად საშინლადაც არ ყარდა.
-კაი, კაი წამო ჩავიცვათ რამე.

someone in me/ვიღაც ჩემში Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ