9

409 52 25
                                    

•გთხოვ ცოტა ხნით ნება მიბოძე ჩემი სხეული თავად ვმართო.•
-კარგი, მაშინ ეცადე ჩებს ფიქრებს არ მოუსმინო.
•კარგი, ვეცდები.•

***
დღის 12 საათზე რომ კაცი ტელეფონის საყიდლად წავა იმას რა უნდა ელაპარაკო? ამ დროს მე მძინავს...
კაი ხოო აბა ადამიანს როცა სცალია მაშინ მიდის საყიდლად ჯონგუკ სხვანაირად როგორ? ბიჭო რა ყლეააა. კი ჩემს თავზე ვამბობ.

მოკლედ ბატონ ბატიბუტას ნება მივეცი რომ აესხა ჯაჯანიძის ტანსაცმელი და ისე გავსულიყავით გარეთ. აუუუ რა სირცხვილიაა.

ისე ეს ხუმრობით და მგონი ნელ-ნელა მომწონს ესეთი ჩაცმულობა. ნუ ყოველ შემთხვევაში ამ ანტი ჩორნას უხდება.

•ჯონგუკ ხომ გახსოვს,სანამ ტელეფონს არ ვიყიდით არანაირი გამოხტომები,ჩემს სხეულს მე ვმართავ.•
"მახსოვს მახსოვს."-გონებაში ვპასუხობ ამ შტერულ წინადადებას. ეეე,ისე რა მაგარია გონებიდანაც შემიძლია ველაპარაკო.

რავიცი დაახლოებით პირველის ნახევარზე, ბათუმი მოლთან ვიჩითებით.(ჯონგუკ ბათუმი მოლი შუა სეულში სად ნახე ძმობას გაფიცებ? აუ ვიცი ისე ამ ავტორსაც მაგრა აკლია.) ხოდა შევედით. პირველივე სართულზე, მარჯვნივ გახსნილია ჩვენი შეჭმული ვაშლის მაღაზია. ოჰ, ვაჟბატონს მოუნდა სამთვალიანი ვაშლის ტელეფონი.

•აიფონ 11 რაც გამოვიდა მას მერე მომწონს და მინდა.•-გაიფიქრა თეჰიონმა.
"ამ ჩემ ყლეს."-გონებაში ვუპასუხე.
•აუ ჩაიჯვი რა.•-თავადაც არ დაუთმია.
"შეაჯვი და მალე იყიდე."

-მოგესალმებით, რით შემიძლია დაგეხმაროთ.-მაღაზიაში შევდგით თუ არა ფეხი პირდაპირ ეს მშვიდობის მაძიებელი კონსულტანტი მოგვახტა. რავი როგორიც გინდათ წარმოიდგინეთ მაინც ყველა ერთი ყ...
-ამმ,გამარჯობა აიფონ 11ის შეძენა მინდა, სასურველია იისფერი.-თეჰიონი თავაზიანად ესაუბრება. იისფერი საიდანღა მოტყემლა.
•იისფერი მომწონს და იმიტომ მინდა. ნუ შემეცი.•-ისევ გონებაში გამომელაპარაკა.

someone in me/ვიღაც ჩემში Where stories live. Discover now