14

414 50 22
                                    

გათენდა...ოთახში ულამაზესი მზის სხივები შემოიჭრა და ჩემს სახეს წაეთამაშა,როგორი თბილი და სასიამოვნოა...მზის სხივები ახლა მთელი ოთახის დაპატრონებას ცდილობდნენ...

ვაიმე ხალხნო ვღადაობ ასეთი აღწერები ჩემი ნაღდად არაა.

იტოკში სამშაბათი დღეც გათენდა,რავა არ გათენდებოდა გენაცვალე...ხოდა 9ზე უნიში დავერჭეთ. დღეს სასწაული მოხდა...თეჰიონი დავითანხმე და შავებში ჩაცმულები წავედით...ისე წარმოიდგინეთ ჩემი სტილი თეჰიონზე მორგებული, ჩაცინება...არ უხდება. ნუ იმის თქმა მინდა რომ ეს სტილი მისთვის არაა, ისევ ის გუჩი-პრადები ჯობდა, მარა მე როგორც აწყვეტილი ჯორი რას გამაგებინებ, ჩემი თუ არ გავიტანე ისე როგორ აბა?

დღეს ორი ლექცია და ერთი სემინარი გვქონდა...ვაიმე ლექციებზე გამოშტერებული სტუდენტების სახეები უნდა გენახათ თეჰიონის ასეთ ჩაცმულობაზე, ყბა რომ ყბა არი ჩამოვარდნილი კიარა აღარ ქონდათ მგონი...ამაზე ბევრი დავცინე,ის კიდე მეწუწუნებოდა შენი ბრალია ყველას დასაცინი რომ გავხდიო. იქვე მინდოდა გავმსკდარიყავი სიცილით. ლექციები კარგად ჩატარდა,სემინარზეც ჩავაბარეთ ნასწავლი...ისე თეჰიონს კი გამოადგა ჩემი მასში ყოფნა.ბიჭოო რა უცნაური წინადადებაა, ცოტა გაგედირთებათ მარა კაი...(აქ გეკრიჭებით ვითო).

-თეჰიონ!-ეს ვინ ჩემი ყლეა...? მოკლედ ყველაფერს რომ მოვრჩით და ცოტა ხანი უნივერსიტეტის ეზოში, გასანტვირთად,გასეირნება გადავწყვიტეთ, ვიღაცა აყლაყუდა...დაიცა მეშლება პირიქით უნდა მეთქვა...დაყლაყუდა გაგვეჩითა.

•ჯონგუკ არც კი გაბედო რამის თქმა!•-ვაუ გონებაში რა მკაცრია...

-ჯიმიიინ~~!-თეჰიონმა ამ ელფს გაუღიმა და გადაეხვია...

ჯონგუკ ემოციები აკონტროლე დედუუ~
ელისია მომშორდი!
რა სასაცილო ხარ როცა ეჭვიანობ...
არ ვეჭვიანობ შემეშვი!
ოუქეიიიიი~

someone in me/ვიღაც ჩემში Where stories live. Discover now