იქნებ სულაც არაა ის ვისაც მე ვფიქრობ და სხვა ვიღაცაა. მხოლოდ ერთ ადამიანს ხომ არ ქვია რაიანი არა?
-რაიაან~.-თეჰიონმა კარი გამოაღო და სხეულს გადაეხვია.
-თეთე.-მან თ ე თ ე ს გ ა უ ღ ი მ ა.ამის დედაც...
***
ოდესმე თავი მაგარ ტრაკში გიგრძვნიათ?
რათქმაუნდა ტრაკს გადატანითი მნიშვნელობით ვგულისხმობ...სერიოზულად გიგრძვნიათ?ის ფაქტი რომ თეჰიონის სხეულში ვარ მაგარ ტრაკში კი მაგრძნობინებს თავს, მაგრამ...
-თეთე იცი როგორ გამიხარდა, წინა კვირას რომ შეგხვდი?-იღიმის.როდის აქეთაა ამის ღიმილი ასეთი "კეთილი"?
-ვიცი რაიან. მეც ძალიან გამიხარდა. უკვე სამი წელია თითქმის რაც არ მინახიხარ.(მინახავხარ სიტყვაზე პროსტა ალერგია აქვს ელისიას და მიუტევეთ).-თეჰიონიც უღიმის. და აააგჰ ჯანდაბა თეჰიონ! ნუ ხარ ასეთი საყვარელი მის წინ!
-მომნატრებიხარ...-კიდევ უღიმის!მისაღებში ვიჯექით დივანზე. თეჰიონმა რაიანი შემოიპატიჟა, ყავაც შესთავაზა. ახლა კი სხედან ასე შეხმატკბილებულად და საუბრობენ, თან ყავას მიირთმევენ.
და ამის დედაც თეჰიონ! ყოველ მეორე სიტყვაში ნუ უღიმი და თვალებს ნუ უჟუჟუნებ!
-გახსოვს ერთხელ კაფეში რომ დაგპატიჟე და ყავა რომ გადაგესხა?-რაიანმა სიცილით მოიგონა, რაღაც ძველი ამბავი.
-კიი მახსოვს.-თეჰიონიც აყვა.-კინაღამ ტირილი დავიწყე, ჩემი საყვარელი ზედა შეეწირა იმ მიმტანის წაქცევას.-იცინიან.ელისია!
რაიყო შეჩემა?
გთხოვ გამიყვანე აქედან აღარ შემიძლია! გთხოოვ!
ჯონგუკ მე ვერაფერს ვერ ვიზამ ძმაო. ეს საქმე თავად უნდა მოაგვარო.
შენ ხომ ვერაფერში გამოგიყენებს რა ადამიანი!
კაცო მე რა შუაში ვარ? პროსტა მკითხველი ვარ შენი ამბის, როგორც სხვა დანარჩენები და საკუთარ ემოციებს გამოვხატავ...ან ნერვებს გიშლი როცა გამიხარდება.
გადი! გადი გამშორდი დამანებე თავი! რაღა მაინც და მაინც შენი გამოხატული ემოციებია ჩემთვის ცნობილი? ვინმე ნორმალური მაინც ყოფილიყო შენს ადგილას რამეს მირჩევდა მაინც.
ეს მეწყინა!
ელისია?
ელისია?!
აუ, კაი რაა ისევ მარტო დავრჩი!
დებილი ხარ ჯონგუკ! დებილი! ახლა ამას რა შემოირიგებს...ვიტირებ ახლა ვინცხამ მიშველეთ.
სპრაიტი მიყიდე.
აი მაცადე ჩემს სხეულში დავბრუნდე, თუ არ გიტირო ყოფა ნახე!
ჩემთან ლაპარაკს ჯობია რაიანს შეხედო. ცოტაც და თეჰიონს აკოცებს.
YOU ARE READING
someone in me/ვიღაც ჩემში
Fanfiction""ვიღაც ჩემში"ასე უწოდებნენ ძველი ბერძნები ამ ნახატს და ასეთი სახელით მოაღწია ჩვენამდეც.ეს არის ნახატი, რომელზეც გამოსახულია ადამიანი, რომლის თვალებში სულ სხვა პიროვნებაა ჩახატული, თითქოს იგი მასშია გამომწყვდეული და თავის დაღწევას ცდილობს." გაფრთხილ...