***
"Ne diyorsun jennie?" Hâlâ gözlerimin içine bakarak yalan söyleyen Yoongi'ye göz devirdim.
"Bu araba senin değil, dün gece yanımıza gelen arkadaşın polis değildi, sen ressam değilsin, şirketin yok ve zengin de değilsin. Sadece yalancının tekisin işte." İki saniyeliğine gözlerinde 'siktir yakalandık' bakışı görmüştüm ama dediğim gibi sadece iki saniyeliğineydi.
Aramızda zaten olmayan mesafeyi bir adım daha atarak sıfıra indirdi.
"Birincisi bu araba benim, ikincisi Hoseok bir sivil polis, üçüncüsü ise... Haklı olabilirsin çünkü ben artık ressam değilim. Dördüncüsünde de haklısın bir şirketim yok sadece arkadaşımın şirketinin hissedarıyım ama zengin olmadığım konusunda yanıldın ne yapsak ki?" Hala benimle dalga geçiyordu.
"Plakayı değiştirmeyi nasıl becerdin?"
"Plakayı neden değiştirme gereği duyayım?"
"ÇÜNKÜ BU ARABA SENİN DEĞİL!"
"Nereden biliyorsun?" Ben çok sinirliydim ama o benim bu halimden zevk alır gibi bana gülüyordu.
"Seninle yemeğe çıktığımız gün gördüm plaka farklıydı işte." Cebinden bir tane sigara çıkardı ve çakmakla birlikte ateşe verdi.
"Benimle yemeğe çıktığın gün yanımda farklı bir araç vardı Jennie."
"İmkânı yok! Aynı renk ve aynı marka arabalar bunlar."
"Aynı renk ve aynı marka olan her araba birbiriyle aynı oluyorsa bir arabanın birden fazla sahibi var demektir, yanlış mıyım?"
Sigarasının dumanını yüzüme üfleyerek daha da geri çekildi ve arabaya yaslanarak cümlesini devam ettirdi.
"Neden böyle düşündüğünü anlamadım, arkadaş olduğumuzu sanıyordum."
"Belge istiyorum Min yoongi." Küçük gözlerini hafifçe irileştirdi ve yarım ağız sırıttı.
"Ne belgesi?"
"Arabanın sana ait olduğunu bildiren belge, şirketin hissedarı olduğuna dair belge, önceden ressam olduğuna dair herhangi bir tastik, şu an yaptığın iş hakkında ne var ne yoksa!" Elimi önüne salladım.
"Hepsinin belgesini ve tastiğini istiyorum."
"Hangi sıfatla?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 | MYG • KJN
Fanfic"Min yoongi Kim Jennie'ye araba tamircisi olduğunu söyleyemeyecek kadar utangaç bir yalancıydı." {Başlangıç:05072020} {Bitiş:?} ‼️NOT‼️ BU KİTAP BİR ŞARKI KLİBİNDEN UYARLANMIŞTIR ANCAK KONUNUN TAMAMI YAZAR TARAFINDAN DEĞİŞTİRİLEREK YAZILIYORDUR. {07...