Kring...!!!!! Lonceng menandakan kelas dah tamat dan cafeteria here we come.
"Wey aku dengar pagi tadi ketua pengawas hansome kita kiss budak lawa tu or should i say minah ex nerd tu kan?"bisik seorang penuntut.
"Tulah lawa gila eh minah tu..uuu siapa dapat dia tentu pergh melokek beb"
"Ahahah melokek gila beb lagi satu aku dengar ketua pengawas tu boyfriend dia"
"Betul ke..wuuu aku shiplah diorang sama-sama cantik sama-sama padan"Mereka ketawa dan terhenti pada masa yang sama bila Rayhan and Layra memasuki ruang cafeteria.
"Pergh mereka dah mari...pwfwettt we are your fans"budak tu tak menjerit biar hanya sekadar dia dan kawannya sahaja mendengar.
🌼🌼🌼
"Abang nak air macam biasa eh ais menggunung dengan sandwich boleh?"Layra membuat muka cute.
"Heheh okaylah nak tu jer?tak nak abang belanja yang lain lagi?"tanya Rayhan.
Layra terpandang Aieq yang baru masuk kedalam cafeteria dengan kawan-kawannya yang lain segera memaling kearah Rayhan.
"Hmm tomyam satu boleh kan?"Layra memandang Rayhan dengan mata bersinar.
"Okay then make it for two"Rayhan melangkah pergi sebelum digosoknya kepala Layra membuatkan rambut Layra serabai.
"Abang.."Layra memandang tepat kearah Rayhan yang tergelak.
"Bagi tau Ibu dengan mommy ni..abang jahat"
"Alalala sayangnye baby abang sorang ni..abang minta maaf lah okay?baby jangan majok"Bisik Rayhan dalam hati.
"Hmm nak majok jugak nak bagi tau akak lah"Layra membaringkan kepalanya kearah lengannya.
"Yes sayang kenapa abang buat apa?"tanya Nayra.
"Abang rosakkan rambut adik "
"Alololo nanti akak marah dia eh..now tak belajar ke?"tanya Nayra lagi.
"Oh tak..now breaktime"
"Oh really?okay lah nanti akak marahkan abang..now go had your break"Arah Nayra.
"Alright"tanpa yang perasannya Bella menghampiri Layra dan.
"Woiii"sergah Bella kuat membuatkan orang yang didalam cafeteria memandang mereka.
"Eh mak kau kaka ku"latah Layra.
"Aku tak nak kau hampir dengan Daniel..dasar perampas..dahlah kakak aku hilang sebab kau..kau rampas Cikgu Aieq dari dia now kau nak rampas hak aku pulak?"
"Apa kau ni chill lah ..yang hilang tu kakak kau bukan kakak aku..yang kau nak marah-marah dekat aku ni apahal?aku ke penyebab dia ada bukti?bak mari lah ish tak baik lah tuduh-tuduh"Layra membelakangi Bella.
"Eh aku cakap dengan kau..kau boleh buat der jer woii tengok aku lah bod*h"Bella memalingkan Layra dan menamparnya hinggakan Layra terkena bucu meja
"Duh sakitlah"marah Layra dan memegang kepalanya.
"Be..beb..bella darah"tergagap Nissa kawan Bella bercakap.
"Peduli apa aku?ni aku tak puas hati dengan minah tak cukup satu ni..hah mentang-mentang kau dah lawa nak jadikan semua hak kau?not so fast beb"Kini Bella menarik rambut Layra dan menghentak kepalanya ke atas meja dengan kuat.
"Sa..sakit.."tersekat-sekat Layra menahan pedih di kepalanya yang kini berdenyut.
"Sakit?sakit lagi hati aku tengok kau berfoya-foya dengan hak orang"Kini Bella menolak Layra kearah lantai dan seraya menendang Layra.
YOU ARE READING
Fierce Dark Lily✔️
ActionLayra dikenali sebagai budak nerd disebabkan kacamata bulatnya dengan rambut diikat gaya pigtails.Disebabkan dirinya yang berpenampilan sebegitu rupa ramai yang memandang hina kearahnya. Hinaan demi cacian diterima dengan hati terbuka.Dia faham diri...