Hikayeyi sound track olarak üst kısımda paylaştığım müzikle okuyabilirsin ..
Bu bölümü Nergiz Aksoy'a armağan ediyorum.. :)
Hayatta bazı kararlar vardır.. İnsan onları bir değil bazen bir kaç kez düşünmelidir.. Yanlış atılmış küçük bir adım size geleceğe uzanan engin fırsatları sunarken , bazıları ise hayatınız boyunca sizin için yara olarak kalmaya mahkum olacaktır...
Tabi ki en kötü karar hiç karar vermemekten daha hayırlıdır.. Risk almak .. Eğer risk almazsanız hayatıda iliklerine kadar yaşayamazsınız. Kaybetmeyi bilmeyenler , kazanmanın anlamını bilemezler .. Nerede iyi oynamaları gerekeceğini ..
Ada'da o gün vermişti anlık kararını , belki de yorgun düştüğü bu serüvenden .. Belki de içten içe yaşadığı sevgi yoksunluğuydu onu bulunduğu bu durumuna iten ..
Tüm gün okulda içi içini yemişti Adanın.. Ne yapacaktı , gelen çocuk aslında kimdi ? .. Ya onu beğenmezseydi .. Cep telefonunda Oğuzun fotoğrafları vardı .. Nerdeyse bir , iki aydır MSN üzerinden konuşuyorlardı .. Aslında son tutunuştu Ada için Oğuz .. İçten içe bir Oğuz karakteri yaratmıştı kendisine ve sevmişti onu .. Git gide büyüyen bir sevgiydi bu .. Tüm bunlar olurken Ada'nın anne ve babasının durumdan bir haber olmaları ve aslında Adanın uçurum kenarındaki çırpınışlarını görmemeleride biraz garipti .. Hayatında çıkartmak zorunda kaldığı ilkokul arkadaşları belki yanında olabilseydi , bu denli yanlız hissetmeyecekti kendisini belkide kimbilir...
Okul çıkışı son ders zili çalmıştı . Adanın resmen dizleri titriyordu .. Mesaj gelmişti .. Mesajı atan Oğuz'du.
Oğuz
-Geldim .. Okul çıkış kapısında seni bekliyorum Aşkım ..
Aşkım yazmıştı. Adaya ilk defa birisi aşkım demişti ve bu Adanın yüzünde gülücükler açmasına sebep olmuştu , sınıftaki herkese o gün artık onlar gibi biri olduğunu göstermek için yeni erkek arkadaşının fotoğraflarını gösterip .. İşte benim yeni sevgilim dedi.. Tabi mini etekli tayfa , bu durumu görüp şaşırdılar.. Hatta gün boyu çok iyi davrandılar bile diyebilirim ona... Ada merdivenlerden indi .. Kalbi çok hızlı atıyordu .. Asyayla vedalaştılar , Ada önce servisine gidip , bugün servisi kullanmayacağını söyledi. Tüm servisler okul bahçesinde sıralanmışlardı , ve Ada hepsini teker teker geçip , okulun ana giriş kapısına doğru ilerledi.
Ada
-Aşkım çıkışa doğru geliyorum.
Evet Ada da artık Oğuza aşkım demişti ve artık ona göre bu ilşki resmen başlamıştı. Okul ana kapısının karşısında onu bekleyen Oğuzu gördü . Oğuz zayıf , kısa boylu ve gerçekten çok hoş giyinen bir çocuktu. Ellerini pantolonun ceplerine sokmuş sallanarak Adaya doğru bakıyordu. Ada yakınlaştı ve sadece elini uzattı Oğuza..
-Merhaba
-Merhaba .. Seni beklemek çok güzeldi prenses..
Prenses? .. Gerçekten prenses mi demişti yoksa paralel evrenden gelen sesler mi duyuyordum diye düşündü Ada..Sadece gülümseyebildi .. Oğuzla otobüs durağına doğru yürümeye başladılar . Bir anda elinde bir sıcaklık hissetti , evet bu Oğuzun elleriydi .. Ada kalbini ağzından çıkarmak üzereydi , kızarmıştı. Otobüs durağına gittiler beklemeye başladılar .. Bu sırada şom ağızlı , Doğuyla tüm ilişkisini bu sebeple mahveden meşhur sınıf arkadaşı gördü onları , Yağmur .. Merhabalaştılar ve beraber otobüse bindiler .. Tam arkalarına oturdu Yağmur.. Muavin ücretleri almak için dolaşırken , Oğuz kendinin, Ada'nın ve jest olarakta Yağmurun otobüs ücretini ödemişti .. Böyle birşeyi daha önce yaşamamış olan Ada bundan bile öylesine etkilenmişti ki .. Bu çocuk işini biliyordu .. Parfümünün kokusunu çok yaklaşmadan da alabiliyordum ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Moment To Remember ...
No FicciónHayatın kendisiydi yaşanılanlar .. Ne biraz azdılar ne de biraz fazla... Kim bilebilirdi ki hayatın bu kadar pisliği ve güzelliği bir arada tutabileceğini ... Ölüm ve Yaşam arasındaki kısa çizgi ... Neydi bizi yaşamaya iten inatla ... Anılar ... Za...