Eğer saklıkentin neresi olduğunu bilmiyorsanız ve henüzde görmediyseniz .. Paylaşacağım linkten burayı inceleyebilirsin ..
http://goo.gl/z3vNjd
Gözleri uzaklara dalan birisinin,
Yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır.
Halamı kapıyı açmıştı .. Ortalıkta derin bir sessizlik .. Gamzeyle şok içerisindeydik. Daha önce ailemizde şiddet olayları olmadığından dolayı bu durum bizim için olağandışıydı..
Amcam içeriye girdi , sinirlenmişti ve ben Gamzeyle gerçekten ne diyeceğimi bilememiştim. Halamın oturma odasında eltisi vardı.. Amcam onu görünce hiç bir şey demeden geçip içeriye oturdu. Halam yatak odasına doğru geçmişti. Biz Gamzeyle hala kapıda birbirimize bakıyorduk. Neler olmuştu burada böyle .. Evin içinde de pek çok kırılmış eşya vardı . Ortalık birbirine girmişti..
İçeriye doğru girip, holden doğru yatak odasına doğru ilerlemiştik. Halam yatak odasında ağlıyordu.. Yanına doğru içeriye girdik.. Derin bir sessizlikte sadece hıçkırık sesleri vardı.
Babam ailenin en büyük erkek çocuğuydu ve 4 tane daha amcam vardı.. Sadece bir tane halam vardı ki onun evliliği çok olağandışı gelişmiş bir durumdu zorla evlendirilmişti.. Zorla çocukluğu elinden alınmıştı , sadece 15 yaşındayken.. Senelerce çocuğu olmamıştı , yaşı küçük olduğu için ve kaynanasının işkencelerine maruz kalmıştı bu yüzden de daha sonra ilk kızı Tuğba artında Begüm dünyaya gelmişti.. Tabi yaşadığı çilesi hiç bir zaman bitmemişti.. Eniştemin dışarda olan gözü , hiç durmak bilmemişti.. Ve işte şu an yaşanılanlar tüm ısdırabın son haddiydi..
Gamzeyle göz göze geldik .. Ben daha fazla dayanamayıp ..
-Ne oldu hala neyin var? Bu halin ne ?
Sessizliğini korumuştu .. Herhangi bir cevap alamamıştım ..
Daha sonra kolundaki morluğa takılmıştı gözüm .. Kolunda ki tshirtü sıyırdığımızda dehşetin boyutunu görünce inanamamıştım.. Gözlerimde benimde damlalar akmaya başlamıştı .. Kolunda delikler oluşmuştu .. Her yeri mosmordu .. Allahım bu nasıl bir eziyetti .. Bu deliklere neden olan şeyler neydi .. Her tarafında vardılar .. Halamsa hiç bir şey demiyordu.. Gamzede ağlamaya başlamıştı ..
-Hala ne oldu , bizi anlatabilirsin ..
-Anlatıcak bişey yok , çocuklar... Gidin içeriye oturun ..
-Olmaz .. Önce bize ne olduğunu anlat..
-Dün eniştenizle dışarıya çıktık .. Eve geldiğimizde çok sinirliydi .. Ortalığı dağıtmaya başladı evin halide bu yüzden , sonra tartıştık .. Sandalye de o yüzden kırık işte..
-Peki bu delikler bunlar nasıl oldu böyle?
-Onlar kırdığı sandalyenin parçalarıyla bana vurduğunda oluştu.. Bazı parçaları çiviliydi..
Allahım , çivi vücudunun her yerine saplanmıştı .. Kesinlikle mide bulandırıcıydı..
-Neden polise haber vermedin ?
-Polise haber veremem , kuzenleriniz var biliyorsunuz .. Buda geçer sizde olay daha fazla büyümesin kimseye birşey söylemeyin..
O an Gamzeyle birşey diyemedik .. Gözyaşlarımızı silmiştik ama anlayamadığımız bir şeyler vardı .. Bu hikayede birşeyler eksikti.. İçeriye gidip amcamlarım yanına oturmuştuk.. Daha sonradan halam da geldi.. Amcam halama ;
-Ne oldu Sonay , neyin var ? Gözüne ne oldu? Ortalıkta bayağa dağılmış ..
Aslında o anda birşeyler ima ettiği belliydi.. Zaten anlamamak için kör olmak gerekirdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Moment To Remember ...
Kurgu OlmayanHayatın kendisiydi yaşanılanlar .. Ne biraz azdılar ne de biraz fazla... Kim bilebilirdi ki hayatın bu kadar pisliği ve güzelliği bir arada tutabileceğini ... Ölüm ve Yaşam arasındaki kısa çizgi ... Neydi bizi yaşamaya iten inatla ... Anılar ... Za...