Küçük Kıyamet -Bölüm 11-

35 2 0
  • İtfaf edildi Joana Natário
                                    

Değer verdiğin insan senin değerini bilmiyorsa, bırak kendi değeriyle kalsın...

Amcamı bu kadar sessizleştiren neydi? Nerdeyse sinirden gözü dönmüş ve nefes nefeseydi.. Motoru durdurmuştu.. Etrafta kimseler yok gibiydi.. 

Gamzeyle motordan indik ve amcam doğruca eve gidin dedi. Neler oluyordu?? 

Peki dedik ve Gamzelerin evine doğru ilerledik. Amcamı yanına giden babamla gördüm konuşuyorlardı. Amcamın sinirden elleri titriyordu.. 

Eve vardık , yengem ve annemde evden çıkıp babamların yanına doğru gittiler. Daha sonra aralarında ki bağrışmaları duyduk.

-Çağırın gelsinler.. Bu akşam..

Kim gelecekti .. Neden gelecekti diye düşünmeye  başlamıştık , bizden uzaktaydılar ve bu da onları duymamızı zorlaştırıyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra annem gelip bizden babamların yanına gitmemizi istedi. Suratındaki ifadeden sonra sorunun belkide geçen geceki saçma buluşma ile bağlantısı var diye düşünmeye başlamıştı. Köy küçük bir yerdi ve bizi görmüş olabilme ihtimalleri vardı yada belkide birisi söylemişti. İçim içimi yiyedursun Gamzeyle bulundukları yere doğru yürümeye başlamıştık...

Gamzeyle birbirimize baktık ağız birliği edersek bir problem çıkmaz dedik. Babam geçen gece Ardalarla buluştuğumuz arazide amcamla oturmuş konuşuyorlardı. 

Yanlarına gitmiştik , biraz sessizlikten sonra babam bize döndü.

-Anlatın dedi..

Biz birbirimize baktık konuyu hiç anlamamış ayağına yatmak en iyisiydi ama anlatmazsak da daha çok sinirlendirebilirdik.

-Neyi anlamadım .. dedim bir anlık refleksle

-Nedemek neyi .. ne olduysa onu .. ne olabilir ki ?

Sesi gayet tok ve yeterliydi.. Ama ben hala ne diyeceğimizi nasıl başlayacağımızı bilemiyordum ki .. Amcam bir anda konuya girmişti..

-Abi işte biz gittik oraya , kızlar sonra Sonay içeriye doğru yürüyünce peşinden odaya geçtiler bende Sonayın eltisiyle oturuyordum..

O an tek düşündüğüm şey 5 dakika önce herşeyin içine edebilecek olmamızdı .. Konunun dünkü durumla ilgisi alakası bile yoktu .. Peki bu durum neydi böylede hepsinin suratında bir dehşet vardı .. Ne olmuş olabilirdi ki onca gördüğümüz iğrençliği önemsemelerinin önüne geçebilecek şey ???

-Sonra biz halamın yanına gittik işte öyle ağlıyordu nedenini sorduk yara izlerini gördük ve gerçekten çok kötü görünüyorlardı.. 

-Hak etmiş ona az bile !!!!

Aman Allahım .. Hak etmiş ?? Çivi izlerini ? Onca morluğu ? Kafasında sandelye kırılmış olmasını ?İnsan bunu hayvana yapmaz .. Onu bile geçtim hayvan hayvana bu kadar işkence etmez.. Bu kime ne hakla verilmiş bir cürret olabilirdi ki de insanın insana bunu yapabilmesi.. 

Ben gördüğüm manzaranın etkisinden çıkamamışım ki yeniden ağlamaya başlamıştım ve 2 yıl kadar sürmüş olan babamla konuşmama serüvenimiz tam olarak bu olay ile birlikte de son bulmuştu. Gelip bana sarılmış teselli etmişti.. 

-Halanız aptalca bir hata yapmış .. Bizim de elimizi kolumuzu bağladı bu hatasıyla o yüzden bizde bir şey yapamıyoruz demişti..

Yani tahmin ettiğim şey hikayenin eksik tarafıydı .. Ne olduysa o sırada olmuştu .. Babamları bu derece üzebilmiş olması da garipti... 

-Akşama halanla enişte bey gelecek ve sizde evden ayrılmayacaksınız... ben onlarıda alıp annenle beraber arabayla bir yere gideceğim ..

Evet ... Herşey açıklağa kavuşacağına daha da boka sarmıştı işin gerçeği aklımda onlarca soru ve ben neler olduğuna dair fikir yürütemiyordum .. Hava kararmaya başlamıştı..

Gün boyu Ardaya mesaj atmadım zaten yaşadığım korku bie buna yetmişti .. bunca gerilimin üzerine yeni bir mevzuyu gerçekten istemiyordum ve kaldıramazdım da .. hayatımda o denli berbat yara izleri görmemiştim ve emindim ki gece rüyama gidecekti.. İçerden amcamın telefon konuşmasını duyuyordum şimdi de .. anladığım üzere konuştuğu beyinsiz enişte beydi ...

-Akşama geliyorsunuz..

-...

-Bana bak sana gelmek istiyor musunuz ? demiyorum .. Geliyorsunuz .. Çocukları getirmeyin sadece ikiniz geliceksiniz .. sonayıda al gel ..

-......

-Lan bak beni daha fazla sinilendirme .. Akşam sen burda olma bakalım sıkıyorsa o zaman görüşürüz .. Benle pazarlık edecek durumda değilsin .. İstersen eve jandarmayla geliyim .. Bir de onların sopalarının tadına bakarsın azcık ..

Enişte bey korkmuştu tabikide kendi çöplüğünde ötmesi kolaydı ve köyde iki amcam ve babamın olması yusuf yusuf etmesi ve gelmek istememesi için yeterliydi .. Amcam hiç blöf yapmamıştı .. O da bunu bildiğinden olsa gerek daha fazla itiraz etmeyip gelmeyi kabul etmiş an azından amcam babama o şekilde söylemişti ...

Oda da günün değerlendirmesini yapıyorduk .. Ortalık sessizdi .. annemler oturma odasında oturuyorlardı ..  Dışarıdan gelen araba sesiyle halamların gelmiş olduğu kesindi .. Evden dışarı çıkmamız kesinlikle yasaklanmıştı .. Camdan dışarıya bakmıştık .. Halam arabadaydı ve arabadan aşağıya zar zor inmişti .. 

Babam onların geldiğini görünce sanırım evde çıkacak herhangi bir arbededen de korktuğundan , bizim arabanın arkasında enişte ve halamı alıp , köyden arabayla uzaklaştılar...

Odada sıkıntıdan patlamak üzereydik, neler olmuştu meraktan çatlıyorduk.. Neredeyse 2 saate yakın süredir ortalarda yoktular..  Amcamda aynı şekilde merakla bekliyordu .. 

Bir kaç dakika sonra mutfağa su almaya giderken amcamın yengemle olan konuşmasına şahit olmuştum ve o zaman halamın bu denli dayak yiyip , işkence görmesine neden olan durum da açığa çıkmııştı ...

-Sonay gitmiş bizim salak kız bir adamla mesajlaşıyormuş ..

-Hadi canım yok artık nerden çıktı o .

-Yaa bizim enişte bey durumdan şüphelenmiş sonra pislik bizim kız saf tabi almış bunu meyhaneye götürmüş.

-Karısını meyhaneye mi götürmüş ? 

-O kısma sonra bir gelicez zaten gerizekalı herif ailemizi rezil etti ... Orda burda sürttüklerini bilmiyorum sanıyor sanki pezevenk ...

-Eee sonra ..

-Yaa işte Sonay içki içmeyen bir kadın nolucak  içince bunun ağzından tek tek doğruları almış işte birde onları sen ses kaydı yap .. sonrada işte eve gidince lafta adam ya .......... ........... , gitmiş işte Sonayı bildiğin bayağa dövmüş , kızların dediğine göre morarmadık yerleri kalmamış , vücudunda çivi izleri falan varmış .. Bilmiyorum valla o sinirle varya eğer şu Sunayın yaptığı salaklık olmasa ağzını burnunu kırardım .... Elime bir verselerdi ki onu şimdi ...

Amcam eniştemin aldattığını da biiyordu ... Hala anlayamamıştım halam neden böyle bişey yapmıştı ki ...

-Eee , şimdi sonay neden böyle bişey yapmış peki ... hem sadece mesaj attı diye bunca işkenceyi yapmasının ne anlamı vardı alsaymış telefonunu elinde oldu bitti işte ... 

-Valla yenge bilmiyorum akıl sır ermiyor .. Bizimki de işte yaptığı salaklık yüzünden elimizi kolumuzu bağladı anlayacağın ...

Bu adam pislikti ama zekiydi ... Yoksa zihniyeti bozuk olmayan hangi çeşit bir adam ses kaydına konuşmaları almayı akıl edebilrdi .. O günden sonra tek bildiğim şey bir daha bu adama selam dahi vermetecektim Allaha yakın bana uzak olsun ...

Yeniden araba sesleri gelmesiyle mutfaktada kıbırdanma olmaya başlamıştı .. Dinlediğimi fark etmesinler diye hızlı adımlarla su içemeden odama geri dönmüştüm .. Dışarıya baktığımdan araba durmuştu ...

Peki arabada neler konuşulmuştu ? Enişte beyin suratında ki ifadeden ağzına sıçılmış olduğunu anlamak hiç zor değildi ... Bu küçük seyehat ne için gerçekleşmişti ?

Bölüm 12 de soruların cevaplarını bulacaksınız ...

A Moment To Remember ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin