Era ceva nou, ceea ce tocmai mi se intampla. Nu as fi putut niciodata sa cred ca eu, Eveline Bennett, as fi fost capabila de asa ceva. Ca sa vezi cat se poate schimba un om in cateva luni... Mi-am spus in timp ce imi aprindeam a doua tigara, in bucataria Lui. Am prins tigara intre buze, tragand fumul adanc in piept si, apoi, suflandu-l inspre tavan. De partea cealalta a blatului de granit statea El, analizandu-mi fiecare miscare si zambind in coltul gurii.
- Ai invatat sa faci cerculete? m-a intrebat, facandu-ma sa pufnesc intr-un hohot de ras.
- Ti-am zis ca nu pot sa imi tugui buzele ca o pitipoanca, i-am raspuns, prostindu-ma, facand bot. Nici sa vreau si nu pot sa ma comport asa, am adaugat, terminandu-mi tigara si ridicandu-ma de pe scaun. Am ridicat mainile, incercand sa imi intind spatele, icnind din pricina unei dureri ascutite in zona lombara.
- S-a intamplat ceva? m-a intrebat nedumerit, privindu-ma cum ma tin cu mainile de spate.
- Ma doare spatele, am spus, incercand sa imi aduc aminte cum reusisem sa ma lovesc. Probabil din momentul in care... am dat sa spun, oprindu-ma in mijlocul propozitiei si inghitind in sec. A dat aprobator dinc ap, ridicandu-se si venind langa mine
- Iti fac un masaj? m-a intrebat, iar eu am facut ochii mari cat cepele. Poate te mai lasa durerea, a adaugat, luandu-ma usor de mana, mangaindu-mi pielea cua sa caldura.
- Sigur, m-am auzit spunand fara sa gandesc, strangandu-i usor mana intr-a mea. Poftim? Benjamin Stanley? Masaj? Atingerea lui pe pielea me? Poftim?! mi-am auzit constiinta urlandu-mi in minte, in timp ce urcam dupa el pe scari, spre dormitor.
- Intinde-te si fa-te comoda, domnisoara Bennett, mi-a spus bland, facandu-mi semn sa ma asez in pat. M-am conformat, asezandu-ma pe burta, cu mainile pe langa corp, inchizand ochii, asteptand. Inima imi batea dun ce in ce mai tare, eu incercand pe cat posibil sa imi ascund emotiile ce luau nastere in mine. S-a asezat in stanga mea, trosnindu-si degetele si facandu-ma sa tresar, apoi si-a strecurat mainile pe sub tricoul meu, masandu-mi zona lombara. Am deschis ochii, privindu-l si scotand, fara sa vreau un geamat infundat.
- Scuze, am spus, muscandu-mi usor buza, vinovata. Ma privea bland in timp ce mainile sale calde imi dezmierdau pielea spatelui, masandu-mi fiecare muschi. Si, doamne, cat de bine se simtea.
- Incearca sa te relaxezi, mi-a spus, coborand cu doua degete pe sira spinarii, facandu-ma sa imi musc buza involuntar. Am inchis ochii, hotarandu-ma sa savurez momentul, incercand sa ma abtin sa nu tresar si sa ma relaxez. Imi simteam corpul pulsand sub aingerea lui si nu puteam sa ma gandesc la altceva decat la cat de mult imi doream sa il simt mai aproape. Mainile sale si-au croit drum in sus, inconjurandu-mi umerii, apoi masandu-mi ceafa apasat. A coborat inapoi in zona lombara, apasandu-ma acolo unde simtisem durerea ascutita, incercand sa imi descurce fibrele musculare tensionate, facandu-ma sa ard de dorinta. M-a ridicat in sezut, cuprinzandu-ma cu bratele, apoi m-a strans puternic, trosnindu-mi coloana. Am gemut infundat, din pricina senzatiei provocate, lasandu-ma moale in bratele Lui. Sanii mei grei si plini de dorinta pulsau in tricou, sub bratele sale, in timp ce eu ma lingeam pe buze. Simteam dorinta de a-l simti mai aproape, crescand in interiorul meu, facandu-ma sa suspin dezamagita in momentul in care si-a retras mainile de pe trupul meu.
- Nu-mi spune... Mai voiai? mi-a spus, usor amuzat de reactia mea, facandu-ma sa rosesc. Rusitata, am dat aprobator din cap, cazand prada dorintei ce ma invaluia. Atunci intinde-te la loc, mi-a spus, trosnindu-si din nou degetele. Muscandu-mi buza vinovata, am decis sa fac ceva mai special, intinzandu-ma apoi tragandu-mi tricoul peste cap, lasandu-mi trupul dezgolit in fata sa. Cefaci, Eveline? m-a intrebat suspicios dar usor provoat.
- Te pricepi, ai talent, i-am spus, intorcandu-mi capul catre el si fixandu-l cu privirea. M-am gandit sa iti fac loc, am adaugat, lasandu-ma moale pe pat. In momentul in care mainile sale au luat contact cu pielea mea, am simtit cum iau foc. Isi plimba mainile ferm pe spatele meu, neimpiedicat de bucata de material, intinzandu-mi muschii cu degetele. Respiram sacadat cu buzele intre-deschise, simtind cum innebunesc pe masura ce trecea timpul. Mainile sale au urcat in sus pe gat, masandu-mi scalpul, facandu-ma sa simt fiori reci in suflet. Iti place sa faci asta, nu-i asa? l-am intrebat cu o voce gatuita de emotii si placere.
CITEȘTI
Greu de atins
Romance"Este ireal. Dar totusi exista. Este greu de descries in cuvinte ceea ce vad, dar mai ales ceea ce simt. Lumea mea a fost sparta in mii de bucatele, toate visele mi s-au naruit, toate sperantele mi-au disparut. Gandul ca nu il pot atinge ma ucide. D...