Prolog

40 2 0
                                    

-2019-
~Pentru cel ce a crezut în mine de la început și nu m-a lăsat să renunț. C.C.~

Ne-am intalnit accidentat, la facultatea mea. A fost chemat suplinitor in locul profesoarei mele de chimie-fizica, ce era in concediu pre-natal. Cu un sictir in voce si o lejeritate, ne preda material in timp ce toti ochii colegelor mele erau atintite spre el, spre corpul lui, spre gesturile lui, spre buzele alea moi si perfecte…da, ei bine, imi placea pana si mie. Dar, spre deosebire de celelalte eram singura care nu privea in directia sa. Imi citeam notitele, imi verificam retelele sociale sau scriam diverse idei pe care le aveam in cap in agenda mea. Da, sunt si scriitoare. Compun de cand aveam 12 ani. Totul a decurs in felul acesta timp de cateva luni, pan ace dezinteresul meu i-a atras atentia. Iar de atunci nu am mai fost scapata din priviri la cursul de chimie-fizica… Benjamin Stanley avea atintita atentia asupra mea. Sa fie o mandrie sau un bluestem? Nici eu nu stiu…Ce-I drept, de atunci viata mea s-a schimbat radical, ajungand s ail cunosc pe acest individ misterios. Am ajuns sa ii cunosc adevarata fata ascunsa in spatele chipului de professor de chimie-fizica, a acelui om egoist si perfectionist, superior noua. A fost al meu… Ramane, insa, de vazut daca lucrurile se vor schimba din nou la 180 de grade sau nu.

Greu de atinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum