Šiesta kapitola

4 0 0
                                    

Už je to oficiálne mesiac s Gusom. Isaac mi veľmi pomáha. Je prekvapujúce ako dobre to vie s deťmi, aj keď nevidí.

„Myslím, že ma práve ovracal.“ povedal Isaac držiac Gusa. Pozrela som sa na Isaaca a uvidela som, že má ovracané tričko. S chichotaním som zobrala uterák.

„Áno, urobil to.“ povedala som, no už som viac nemohla udržať smiech. Ale predsa som utrela zvratky z Isaacovho trička.

„Dík, Hazel.“ aj on sa smial. Naozaj sa smial. Smiech je niečo, čo rada vidím, pretože ma to istým spôsobom uzdravuje. Ďalšia vec je, že som šťastná, že mám pri sebe aj niekoho iného ako svojich rodičov.

„Dokelu, vážne si želám aby som ho mohol vidieť.“ povedal mi a jemne hojdal Gusa v náručí.  

„Stále si pamätáš ako vyzerám, nie?“ spýtala som sa ho.

„Ako by som mohol zabudnúť, veď si krásna.“

Začervenala som sa a venovala som mu úsmev. Zaujímalo by ma, či sa mu vážne páčim. Myslím, že som v Isaacovi začala niečo vidieť. Neviem, či by som s ním šla na rande, možno...

„Zaspal?“ prerušil moje myšlienky Isaac a uvidela som v jeho náručí Gusa, ako sladko spinká.

„Hej.“ odpovedala som a hneď som brala Gusa na ruky, aby som ho mohla preniesť do postieľky. Pobozkala som ho na čelo a šla si naspäť sadnúť k Isaacovi. Poškrabal sa na čele a položil si ruku na moju. Neviem, či som mala, alebo nie, ale zrazu som si s ním preplietla prsty. Sedeli sme tam ruka v ruke, kým som si ruku neuvoľnila z jeho zovretia a nepoložila som mu ju na tvár. Pozrela som sa na jeho pery a jemne som mu na ne položila tie svoje. Naše pery sa pohybovali z jednej strany na druhú. Zrazu som začula, ako Gus plače. Okamžite som sa od Isaaca odtiahla.

„Ehm... musím ho.. zobrať.“ zodvihla som ho na ruky a nakŕmila zvyškom mlieka.

„Ták.. ehm.. Ja radšej pôjdem.“ povedal Isaac a zrejme sa cítil trápne.

Ležala som v posteli a uvažovala som nad tým, či pobozkať Isaaca bolo správne rozhodnutie. Augustus, stále myslím na Augustusa. Nikdy som si nemyslela, že by som sa mohla dať do kopy s iným chalanom, obzvlášť nie  s Issacom. Nemyslím si, že ešte bude niekedy veriť nejakému dievčaťu, po incidente s Monicou....

Netuším kam sa môj život uberá, ale dúfam, že to bude dobré.

The Fault in our Stars: A Sequel by isabelle1994 (SK preklad)Where stories live. Discover now