V posteli som ostala do poludnia, rozmýšľajúc a ľutujúc minulú noc. Nemôžem k Isaacovi cítiť niečo viac ako priateľstvo. Nie po Augustusovej smrti a po Gusovom narodení. Isaac ma nikdy nepriťahoval, až na včerajšiu noc. Neviem či mám ale nemám plakať alebo tu budem omámene sedieť. Sťažka som sa nadýchla a rozplakala sa.
,,Hazel, si v poriadku?“ –počula som mamin hlas spoza dverí.
,,Som v pohode“ povedala som. ,,Myslím, že som len trochu vystresovaná.“
,,Môžeš mi povedať čokoľvek.“ –povedala mama sediaca na konci postele. Posadila som sa zvažovala som, že jej poviem čo sa včera stalo.
,,Včera som pobozkala Isaaca.“ –vyletelo zo mňa. Utrela som si slzy pred tým ako prišli ďalšie. Tak veľmi som neplakala od Augustusovej smrti.
,,Páči sa ti?“ –váhavo sa spýtala a nevediac čo má povedať.
,,Ja neviem. Milujem Augustusa. Vždy ho budem milovať. Nemyslím, že dokážem chodiť s niekým iným.“ –vzlykla som.
,,Musíš si s ním pohovoriť.“ –povedala. ,,Nič viac pre teba nemôžeš spraviť.“
Prikývla som a objala som ju. Myslím, že je to jediné čo môžem urobiť je ísť za ním a povedať ako sa cítim.
Isaacova izba je čistá a jednoduchá. Na stenách má len pár plagátov. A jednu fotku s Augustusom.
,,Čau.“ –povedal. Sadla som si na malú drevenú stoličku v rohu ktorá stála neďaleko od Isaaca.
,,Isaac, o minulej noci.“
,,Och, ahá...toto.“ –povedal zahanbene. Necítim k nemu nič viac len vzájomné priateľstvo. Nemôžem bozkávať najlepšieho priateľa môjho mŕtveho frajera.
,,Prepáč, nemala som to urobiť a vážne to ľutujem.“ –priznala som sa. Dúfam, že to Isaacovi neublížilo, dúfam, že on ku mne necíti nič viac ako priateľstvo.
,,Je to v pohode, asi. Nerozmýšľali sme. A ešte k tomu ja stále niečo cítim k Monice aj keď viem, že sa k sebe nevrátime.“
,,Som rada, že si to pochopil. Musím ísť naspäť ku Gusovi. Moja mama po mňa za chvíľu príde.“-povedala som keď som odchádzala. Na Isaaca som sa nepozrela. Odišla som a šla som rovno domov za mojim synom. Ležal na mojej posteli a žužlal hračky.
Sedela som a pozorovala Gusa ako sa kolísa a smeje sa takmer na všetkom. Nikdy som nič tak neľutovala. Som úplne iná osoba, toto nie je Hazel Grace ktorú Augustus miloval. Chcela by som byť ako predtým, ale je to nemožné keď že mám dieťa a dokončila som školu.
Pozorovala som Gusa a niečo si uvedomila. Myslela som, že Augustus bude posledný koho pobozkám. Ale nie, toto je nová kapitola môjho života. Augustus viac nie je prvý a posledný.
YOU ARE READING
The Fault in our Stars: A Sequel by isabelle1994 (SK preklad)
Fiksi PenggemarPreklad The Fault in our Stars fanfiction od isabelle1994. Jedne prázdniny sme sa s kamoškou rozhodli preložiť túto úžasnú fanfiction, aby sa aj menej zdatný ľudia zo Slovenska a Čiech dostali k nejakému "pokračovaniu". Dúfame, že sa vám náš preklad...