Jedenásta kapitola

3 0 0
                                    

,,Mama!“ –zakričala som cez izbu. Vošla do izby s oboma rukami na ústach. Vyzerala šokovane.

,,Čo?“-spýtala sa.

,,Podaj mi prosím ovládač.“ –požiadala som ju. Pozrela sa na mňa s divným výrazom v tvári a vyšla von z izby. Príliš veľa pripomienok. Počula som hihňanie sa z pracovne, tak som vstala a šla nájsť Gusa. Zobrala som kyslíkovú bombu so sebou a našla som Gusa v pracovni. Stál a pridržiaval sa stola, ktorý mu bol oporou.

,,Čo robíš, smraďoch?“ –povedala som kráčajúc k nemu. Kľakla som si k nemu a on sa na mňa usmial ukazujúc dva predné zúbky. Vyzeral tak veľmi ako Augustus. Gus sa pustil stolíka a začal sa kolísať. Ja som rýchlo vybrala mobil a odfotila ho tesne pred tým ako spadol.  Zdvihla som ho.

,,Si v pohode?“ –spýtala som sa. Usmial sa. ,,A si o jeden pád silnejší!“ –zasmiala som sa. Dotackal sa do obývačky tak aby ho moja mama uvidela.

,,Hazel!“ –počula som. Prešla som popri mame a videla jej šokovaný pohľad.

,,Chodí!“ –zakričal otec z kuchyne. Pribehol a vystrašil Gusa, tak že spadol. Udrel si hlavu o stolík a začal automaticky plakať. Zobrala som ho a začala som ho utišovať.

,,To sa ti podarilo,oci!“ –usmiala som sa na neho. Pozrel sa na mňa s ustarosteným výrazom. Moji rodičia majú tendenciu všetko preháňať, čudujem sa, že nezavolali sanitku.

,,Je v poriadku? Veľmi ma to mrzí!“

,,Je v pohode.“ –povedala som. Pousmial sa a vzal Gusa na ruky. Pošteklil ho a Gus sa rozkošne rozosmial. Postavila som sa a spomenula som si na fotky, ktoré chcem dať do jeho denníka. Zobrala som foťák, presunula som ich do počítača a vytlačila ich. Vzala som denník a lepidlo. Nalepila som tam fotky. Zobrala som pero a napísala som:

Gus už v deviatich mesiacoch chodí!

Gus začal hovoriť v šiestich mesiacoch a v deviatich už chodí. Ktovie, či ho odfotím, keď bude po prvý raz čítať Kráľovskú trýzeň.

Nemôžem uveriť, že Gusa mám už deväť mesiacov. Som šťastná, že žijem život, ktorý žijem. Gus je môj celý svet a spomienka na Augustusa. 

The Fault in our Stars: A Sequel by isabelle1994 (SK preklad)Where stories live. Discover now