satu

67 10 0
                                    

"weh, math kau dah siap?" tanya seorang gadis yang kasar bernama seo hyunjoo kepada seorang lelaki berkaca mata yang sibuk membuat kerja sekolah.

"kau tak nampak apa yang aku buat?" tanya lelaki itu dengan nada yang serius. "yelah yelah, lepas siap, aku nak pinjam boleh?" kata hyunjoo lalu membuat aegyo.

"tak boleh." jawab lelaki itu sambil tersenyum tayang gigi dan ternampak pendakap gigi. "ala bolehlah, kita kan kawan yang paling baik. lagipun kau ialah kawan lelaki yang paling handsome." kata hyunjoo lagi.

"handsome? muka macam ni kau paling handsome?" tanya lelaki itu sambil menunjukkan mukanya sendiri. "yes, kim youngjo. kau sebenarnya memang handsome." jawab hyunjoo lagi. "kau lagi handsome kalau kau tanggalkan cermin mata dan pendakap gigi-"

"stop hyunjoo. kau tau kan yang aku ni ada masalah keyakinan diri." hyunjoo pun terdiam lalu menganggukan kepalanya. "tapi kali ini, aku maafkan kau, kebetulan math aku dah siap so nah." kata youngjo lagi lalu menyerahkan buku latihannya kepada hyunjoo. "aww terima kasih youngjo! seketul hyunjoo sayang awak!" kata hyunjoo dengan gedik, membuatkan youngjo berasa rimas serta menyampah.

"nasib baik kau kawan aku, kalau tak, dah lama aku cekik kau.

[C] We're Just Friends | YoungjoWhere stories live. Discover now