dua belas

21 10 0
                                    

[ hyunjoo's pov ]

hari demi hari, aku nampak yang youngjo mula ada peningkatan. dia sudah ada keberanian itu dan keyakinan diri.

siap pandai bagi pickupline pula tu.

rambut pun dah digunting dan diwarnakan dengan warna perang. pendakap giginya telah ditanggalkan dengan membawa dia pergi ke klinik gigi.

"korang, aku dah bebas daripada pendakap gigi." kata youngjo lalu menunjukkan giginya yang teratur dan putih.

jantung aku berdegup dengan laju. aku tak tau pun yang dia betul-betul kacak.

"e...erm, dah jom pergi shopping mall." kata aku lalu cepat-cepat keluar daripada klinik.

beberapa minit kemudian, aku, seulgi dan youngjo pergi ke shopping mall untuk mengubah gaya pemakaian dia pula.

kami bertiga pergi ke kedai pakaian lelaki. "ok, hari ini ialah hari kedua sebelum tamatnya How To Upgrade The New KYJ. sekarang ni, say bye-bye to your baju nerd." kata aku lagi.

aku pun mengambil baju t-shirt berwarna putih dan seluar jeans berwarna hitam. "haa, cuba kau pakai ni." kata aku lalu menyerahkan pakaian itu kepada youngjo.

beberapa minit dah berlalu, tapi dia masih belum keluar dari fitting room. "youngjo? kau dah siap?" tanya seulgi. "belum, erm.....hyunjoo? boleh awak masuk ke dalam?"

[C] We're Just Friends | YoungjoWhere stories live. Discover now