𝟜. 𝐺𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 😤🪐

1.4K 147 26
                                    



—•—}{—•—

დილას სასტიკმა ხმაურმა გამაღვიძა...

-დღეს ხომ შაბათია, კარგით რა მაცადეთ ძილი- სახეზე ბალიში ავიფარე და ვეცადე ძილი განმეგრძო მაგრამ უშედეგოდ, რადგან მაღალ ხმაზე ჩართული მუსიკა არ მაძლევდა უფლებას დამეძინა. ბოლოს თავს ძალა დავატანე და წამოვდექი. პიჟამაში გამოწყობილმა გადავწყვიტე ქვევით ჩავსულიყავი . კიბეებს ჩავუყვევი და მოკლე ჰოლით სასტუმრო ოთახში შევედი.  თან თვალების ფშვნეტას ვაგრძელებდი.

-ცოტა რომ ჩაუწიო არა? აქ შენს გარდა სხვებიც ცხოვრობენ- თვალების ფშვნეტას მოვრჩი. წინ კი თეჰიონი და რამოდენიმე ბიჭი დავინახე რომლებიც ბანქოს თამაშობდნენ.

-ეს ვინ არის?-ერთერთმა დაკუნთულმა და ამავდროულად სიმპატიურმა ბიჭმა იკითხა.

თეჰიონმა ამომხედა და მზერა ჩემს ფეხებზე შეჩერა, რადგან ძალიან მოკლე შორტი მეცვა.

-ის არავინა-ჩაილაპარაკა და ისევ თამაში განაგრძო.

-როგორ თუ არავინ ვერ ხედავ რა საყვარელია... -კუნთებიანმა შემათვალიერა და რბილად გამიღიმა

-მინჰო გეყოფა! უბრალოდ ვითამაშოთ

ვიღაცას არ მოსწონ ის ფაქტი, რომ მისი მეგობარი ჩემით დაინტრესდა.. დიდად სურვილი მეც არ გამჩენია იმის ,რომ ამ ვირის მეგობრებს გავესაუბრო🙄, მაგრამ ეს თუ თეჰიონს არ მოსწონს რა გაეწყობა😈.

-მე ქუქი მქვია-ღიმილით გავხედე თეჰიონის მეგობრებს- და ასევე თეჰიონის ....-თეჰიონი წამოდგა და მისმა ხმამ ჩემი საუბარი გადაფარა.

-მე სასმელს მოვიტან- სამზარეულოსკენ მიმავალ გზაზე ხელი ჩამჭიდა და ოთახიდან გამიყვანა.

-რას აკეთებ?

-ამდონის იდიოტი ხარ თუ არ გინდა გაიგო ის, რომ ჩემსგან თავი შორს უნდა დაიჭირო.. ჰაა?-თეჰიონი ჩემ წინ დადგა და წარბშეკვრით განაგრძო ყურება.

𝑆𝑡𝑒𝑝𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟😈  (დასრულებული)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt