—•—}{—•—პროექტორი გაითიშა..
ბავშვები კი ისევ უყურებდნენ პროექტორს, თითქოს სურდათ კიდევ ენახათ რაიმე. დარბაზში უხერხული სიჩუმე ჩამოვარდა. თეჰიონი კი იდგა ტრიბუნისგან ზურგ შექცევით და მომხდარს ანაალიზებდა.
-ამის დედას შე**ცი-ჰოსოკმა პირი გააღო და გამომხედა-ეს რა შენ გააკეთე!???..ნამდვილად არ მეგონონა თუ..
-გაჩუმდი! თეჰიონი საუბრობს-ჯიმინმა ჰოსოკს შეაწყვეტინა.
-მოდი შევთანხმდეთ იმ საკითხზე, რომ სექსის პრობლემა არის დედამიწაზე..
-თეჰიონნ!!
-ზედმეტი მოგდით ყმაწვილო- მასწავლებლები განრისხდნენ
-რატომ? როგორც ვიცი თემა თავისუფალი იყო და იმაზე უნდა გვესაუბრა რასაც ჩვენ თვითონ მივიჩნევდით დედამიწის პრობლემად. ანუ ეს ინდივიდუალური გადასაწყვეტი იყო.. მართალი არ ვარ??-თეჰიონმა მასწავლებლებს შეხედა, რომლებიც დადუმდნენ- მოდი განვაგრძოთ.. სექსი ახალგაზრდებში განსაკუთრებით ჩვენს ასაკში ერთ-ერთი პოპულარული თემაა-თეჰიონი ტრიბუნას მოშორდა და დარბაზში დაიწყო სვლა-ნუთუ არ დამეთანხმებით?-დარბაზი მყოფი ბავშვები ჩუმად უსმენდნენ და აკვირდებოდნენ ყველა თეჰიონის მოძრაობას- ეს საკითხი მართლაც პრობლემაა, რადგან მრავალი სექსის კადეგორია არსებობს.. მაგალითად-თეჰიონი გაჩერდა და მე შემომხედა- უხეში სექსი.. -სიტყვა მკაფიოდ გამოთქვა და თვალს არ მაშორებდა. რა ჯანდაბააა!!- ამ დროს ერთი პარტნიორი მეორეს მიმართ სასტიკად მომთხოვნია და არ აინტერესებს ის ფაქტი მისი მეწყვილე რამდენად მზადაა. არ ადადრედებს აქვს თუ არა ამის უნარი... ის უბრალოდ აგრძელებს მის უხეშ მოქმედებებს რაც მეორეში დიდ ტკივილს იწვევს. ეს ყოველივე კი რამდენიმე საათი გრძელდება -თეჰიონის ამგვარი მზერა ჩემზე დიდ გავლენას ახდენდა..თითქოს შინაგანად ვიწვოდი. სკამზე გაჩერება აღარ შემეძლო... თავი სრულმა ქაოსმა მოიცვა-.. ეს საკითხი მწვავდება მაშინ, როდესაც სექსის დროს სათამაშოებიც ერთვება.. ხო ეს მტკივნეულია მაგრამ საბოლოოდ ორივე მხარე რაღაც გარკვეულ მომენტში, დიდ სიამოვნებას იღებს- ტრიბუნას დაუბრუნდა და ორივე ხელით დაეყრდნო-გაფრთხილება არ დაგავიწყდეთ პრეზერვატივი თუ არ გსურთ ყველა კუთხეში ბავშვი გყავდეთ... მე დავასრულე!! შეკითხვები გაქვთ?
YOU ARE READING
𝑆𝑡𝑒𝑝𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟😈 (დასრულებული)
Teen Fiction👬😈🥀🔞 ისტორია მოგვითხრობს გათამამებულ ბიჭზე, რომელსაც ყველა და ყველაფერი ფეხებზე ჰკიდია. მას თავისი ცხოვრება აქვს და მისი წესებით ცხოვრობს, მანამ, სანამ მშობლები არ გამოუცხადებენ, რომ ახალი ძამიკო ჰყავს... 𝐴𝑛𝑚𝑖🪐