Selam , canlar !!
İlk bölüm olduğu için baya kısa oldu.
Fragman gibi düşünün!!
Sizi seviyorum.
İyi okumalar ❣️💕Önündeki milyonlarca engeli ve dikenli yolları aştım ama yol kenarındaki minik menekşenin karşısında dizlerimin üzerine yığıldım ...
Üzerindeki siyah gömleğin birkaç düğmesi açılmış , kumral rengi havaya hafifçe kaldırılmış ama dağılmış saçlarıyla oldukça çekici görünen adam lüks bir bar koltuğuna yayılmıştı. Hayatında sayılı defa bara gelmiş olmasına rağmen , kendisini yabancı hissetmiyordu.
İki tarafına oturmuş ve dizine elini koymuş kadınlar rhatsız etmek dışında bir işe yaramıyorlardı. Kafası şuan oldukça meşguldü . Zaten pek normal de değillerdi bu kadınlar. Harekeketlerinden sarhoş oldukları belliydi fakat saçları dağılmış ve gözleri kızarmıştı. Ama onun umrunda değildi. Şuan tek ihtiyacı biraz kafa dağıtmak ve rahatlamaktı. Garsonun sipariş ettiği içkiyi getirmesini bekliyordu. Önündeki masada parmaklarıyla ritim tutuyor ve sağ dizini hafifçe titretiyordu.
Kapkara gözleri alev saçıyordu , tek bir noktaya odaklanmış sayısız düşüncelerinin içinde boğuşuyordu .Hayatının en büyük darbesini yemişti bu gece .
O sırada seyrek olarak dağılmış insanlar hafifçe sallanıyor birbirleriyle sohbet ediyordu.Hafif çalan müzikle beraber insanlar sohbet ediyor ve içkilerini yudumluyorlardı. Barmenin çıkardığı tıkırtılar ve müziğin uyumu eşsizdi.
Ortam sakin ve loştu. Oldukça yüksek olan tavandaki afillli lamba dışında oldukça sade bir mekandı. Herkes rahatça eğlenirken gergin olan tek işi oydu. Kafasında intikam planları dolaşıyordu. Resmen sırtından bıçaklanmıştı yakın dostu tarafından. Ama kimsenin yanına kalmayacaktı . Her şeyin bir bedeli vardı sonuçta.
Sertçe açılan bar kapısı ile iki tarafındaki kadınlar sıçramış ve yerlerinden kalkarak sonunda adamdan biraz uzaklaşmışlardı. O ise alışık olduğu durumlar dolayısıyla irkilmemişti bile ama içinde bir merak duygusu filizlenmişti. Kapı biraz zorlandı ve aniden büyük bir sesle yeri boyladı.
Genç adam bir yerdeki kapıya birde siyahlar içindeki kadına bakıyordu. Genç kadın etrafta gece mavisi gözlerini hızla gezdirdi ve herkese ellerini kaldırmasını emretti . Aldığı duyulara göre bu masum görüntülü mekanda kaçak madde bulunuyordu. Ve buranın sahibini bulur ve uyuşturucunun yerini tespit ederse yapacağını biliyordu...
Kadın ellerini kaldıran insanların sırasıyla tek tek üstlerini aradı . Onunla beraber diğerleri de kalabakığın üstünü aradığı için neredeyse hepsi hemen aranmıştı.Temiz olanlar hızlıca koşarak uzaklaştı ve mekanı boşalttılar.
Kadın ellerini kaldırmasını emretmesine rağmen hala koltukta rahatça oturan adamın yanına yaklaştı. Önce kadınların üstünü aradı sonra kapıya doğru seslendi. Kadınlar şüpheliydi. Bir kan tahlili iyi gelir gibiydi. İçeri giren yapılı adam iki kadını tutukladı ve debelenen kadınları odadan çıkarttı.
Kadın elini belindeki silahın üstüne koydu ve
" Kalk " dedi.
Genç adam yavaşça doğruldu ve rahat bir şekilde havaya kaldırdı. Kadının üstünü ararken adam sakince bekliyor ve bitmesini bekliyordu. Bugün tek ihtiyacı rahatlamaktı ama bu çekici kadın tarafından rahatsız edilmişti. Buna rağmen sabırla bekliyordu . Kadın üstünü ararken kadının kokusunun ne kadar hoş olduğunu fark etti.
Kadın gür sesiyle " temiz " diye bağırdı . Bir kaç dakika sonra gelen biraz önceki yapılı adam
" Komutanım , bulduk "
Kadın yarım ağız sırıtırken yanındaki adamdan haberi vardı .
" Tutuklayın !!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Genç Kurgu22/08/2020 Nefesim kesiliyordu. Kalbim ölüyordu ama o kadın kalbimden gitmiyordu... Menekşem... Violia ' m . Dünyada tonlarca çiçek türü varken bir menekşeye tutulmuş , yağmurda ıslanmışçasına aşık bir adam. Bir çiçek kadar narin , güzel bir kadın...