23. Kde máš mámu?

418 6 0
                                    

Scar zavedl lvíče do své jeskyně ve které teď býval. Lvíče se rozhlíželo a dívalo se zvědavě po jeskyni. Vtom ho ale ze zvědavosti vytrhl Scarův hlas: Hej ty malé lvíče!” Ono se otočilo čelem k němu  a čekalo co mu chce. „Jak ti mám vlastně říkat? Jak se vůbec jmenuješ?”

Lvíče chvíli váhalo jestli mu řekne své jméno. „Mám mu říct své jméno nebo ne? Přeci jen ho pořádně neznám na druhou stranu mi ale zachránil život.” Pomyslelo si lvíče až se odhodlalo a řeklo: „Jsem...”Na chvíli se zadrhlo nevědělo jestli dělá správně či ne až nakonec dopovědělo. „Jmenuji se Zira.” 

„Kde máš mámu Ziro?” Zeptal se Scar bez zájmu a u toho ležel a hrál si s mrtvou myší kterou před chvílí usmrtil.

„Moje...Moje máma je mrtvá.” Řekla Zira nešťastně a po tvářích ji začali téct slzy.

„Opravdu? Co se jí stalo?” Zeptal se Scar mírně překvapeně a na chvíli zvedl hlavu od myši. Přitom byl ale stejně otočený od Ziry zády a nepodíval se na ni ani koutkem oka.

Zira si setřela slzy a odpověděla: „Měli jsem ve smečce zlou vůdkyní která mé mámě záviděla že má lvíče a ještě si o sobě myslela že je nejlepší lovkyně na celém světě. Vždy jí naštvalo když někdo řekl že nejlepší lovkyně ve smečce je doopravdy moje máma.

Proto jí nikdo radši neodporoval a neřekl jí jak se doopravdy chová.
Jen moje máma to jednou nevydržela a řekla co si myslí. Vůdkyně se naštvala a vyhnala nás. Svým sestrám nakonec poručila aby cestou mou mámu zabily.

Cestovali jsme a pro mámu bylo docela těžké lovit pro nás obě až to nevydržela a byla tak unavená že nemohla jít dál. Jenže nás v té chvíli dohnali sestry vůdkyně a mou mámu zřejmě zabily jedině já jsem stihla utéct.”

Když dopověděla Zira svůj příběh tak Scar pověděl: „Sice hezký a dojemný příběh ale na můj vkus až moc dlouhý.” Odfrkl si Scar podrážděně podíval se na tu mrtvou myš a konečně když si s ní podle něj už dost pohrál tak ji snědl.






Na obrázku v médiích malá Zira teď už je jasné koho Scar vlastně zachránil. Zatím čauky mňauky u další kapitoly 🐱

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat