Mufasa věděl že po otcově smrti se musí stát králem. Tak vyšplhal až na okraj Lví skály a zařval jako nový král Lví říše.Scar to jen závistivě pozoroval, potichu zavrčel a pomyslel si: „Však jen počkej Mufaso rozhodně nebudeš králem pořád jednou budu tam kde jsi ty stát já.” Zlomyslně se usmál a odcházel raději pryč aby se na svého bratra který se mu spíše teď už hnusil nemusel dívat.
Začal Mufasu již velice nenávidět za to že on je král a on nic jen jeho slabý bratříček kterého nikdy nikdo moc neměl rád. A ani netušil jak moc ho má Mufasa rád doopravdy a co by pro něj byl schopen vlastně udělat.
Jen s otráveným a naštvaným výrazem šel do jeskyně za Zirou.
Uru Mufasu z povzdálí sledovala a jen měla na tváři úsměv byla si jistá že Mufasa určitě bude velice dobrý král a Ahadi by na něj byl určitě pyšný stejně tak jako ona.
Mufasa poté šel za svou mámou ta se na něj jen usmála a řekla: „Jsi novým králem Lví říše Mufaso ani nevíš jak jsem na tebe moc hrdá.” „Děkuji mami ale byl bych radši kdyby tu byl i táta.” Pověděl Mufasa.
„Neboj se Mufaso podle mě je určitě také moc hrdý a šťastný že jsi nový král.” Pověděla Uru a lehka si do trávy. Mufasa se jen usmál.
Vtom se zvedl vítr a začal foukat kolem Mufasy a prohrávat si s jeho hřívou. Mufasa věděl co to znamená a řekl: „Ahoj tati vím že jsi také velice šťastný že jsem nový král a neboj slibuji ti že Lví říši budu vládnou jak nejlépe dovedu a budu ji chránit aby jí nikdo nějak neublížil a byla dodržována rovnováha přeci jen jsi mě učil abych byl dobrým králem stejně jako jsi byl ty.” Dořekl Mufasa a vítr zničeho nic ustal.
Mufasa se jen usmál a uviděl jak na něj na noční obloze zablikala a trochu víc se rozsvítila jedna zářivá hvězda.
Hvězda jejich otce.
Další kapitola příběhu je tu na obrázku v médiích Mufasa teď už nový král Lví říše zatím čauky mňauky vy moje lvíčátka vaše Rusalinka816. 🐱😺
ČTEŠ
Lví král - Příběh bratrů ✔
AdventureTento příběh je ještě před příběhem Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Krály Ahadimu a královně Uru se narodí dva synové Mufasa a Taka/Scar chcete vědět jakou měli ti dva vlastně minulost a co se vše stalo když byli malý když začnete číst tak...