24. Jeskyně dvou bratrů

352 6 2
                                    

Zira poskakovala po jeskyni až se zastavila a zeptala se: „Ty tu žiješ úplně sám?! To je podle mě super." Scar si jen povzdychl a odvětil: „Ne správně bych měl být s ostatními na Lví skále ale více jsem v téhle mé jeskyni. Potřebuju si totiž odpočinout od královského chování své rodiny!" Dořekl to a potichu zavrčel.

„Jo a jen pro informaci zůstaneš se mnou v této jeskyni nikam nepůjdeš! Nesmí se o tobě nikdo dozvědět!" Řekl Scar ale nebyl si jistý jestli ho Zira vůbec vnímala.

„Královského chování?" Podivila se Zira. „Tvý rodiče jsou králem a královnou téhle země? Takže budeš králem. Rozzářili se Ziře oči radostí. Scar jí ale rychle vyvedl z omylu „To je můj bratr. Já jsem jenom jeho mladší bratříček!" Zamračil se Scar.

„Ach to je škoda..." Pověděla nešťastně Zira. „Co si to řekla!" Zavrčel Scar vztekle na Ziru už ho dost štvala. Zira se zarazila a docela nejistě pověděla: „No, jen jsem myslela, že kdybychom se jednoho dne vzali, byla bych královnou. " Scar nad tím jen protočil očima a nic neříkal.

Zira si zatím prohlížela dál jeskyni Scar nechápal co tam vidí tak zajímavého. „No páni co to je?" Zeptala se Zira zvědavě. Scar vůbec nevěděl čemu se tak diví proto vstal a šel za ní.

Jen co k ní přišel tak uviděl na stěně jeskyně zaschlé bláto a v něm otisklé dvě malé tlapky lvíčat. Moc dobře věděl co to je. Jen na to už dlouho nemyslel tedy až do teď. Vybavovali se mu vzpomínky z dětství na které už skoro zapomněl.

~~~~~~~~~~

„Že mě nechytíš Muffy." Zasmál se Taka. „To si jen myslíš Tako." Řekl Mufasa a rychle přidal do běhu. Taka rychle utíkal jen aby ho Mufasa nechytil vždy se mu ho totiž povedlo chytit. Tentokrát ale Taka chtěl aby to konečně vyhrál on a Mufasa se vzdal. Konečně by totiž dokázal že je v něčem lepší než jeho starší bratr.

Taka najednou neslyšel za sebou nikoho běžet už si myslel že na něj Mufasa odněkud vyskočí a zase vyhraje. Jenže se nic takového nestalo. Rychle se tedy zastavil a otočil se, Mufasu nikde ale neviděl. Rozhlížel se všude možně ale po jeho bratrovi jako by se slehla zem. Mufaso?Mufaso kde jsi?" Zavolal Taka zoufale nelíbila se mu představa že by se Mufasovi ztratil a nebo nedej bože aby se ztratil jeho bratr.

„Tady jsem Tako." Ozvalo se nakonec. Z Taky najednou všechen strach opadl byl rád že svého bratra zase slyší a nic se nestalo. Rychle běžel tedy za ním. Našel ho v nějaké menší jeskyni. Muffy co tady vlastně děláš?" Zeptal se Taka jen co ho uviděl. „Našel jsem tuhle jeskyni není hezká?" Zeptal se Mufasa. Taka se rozhlédl po jeskyni musel dát Mufasovi za pravdu byla docela hezká. „No není špatná ale co tu chceš dělat?"Zeptal se Taka.

Mufasa s úsměvem odpověděl: „Třeba by to mohlo být naše tajemství a vždycky by jsme sem šli a hráli si spolu a dělali různé věci. Takové naše tajné místo." Taka se usmál a přikývl rozhodně se mu ten nápad líbil.

Mufasa si pak všiml na stěně mokrého bláta a navrhl: „Co kdybychom si tuhle jeskyni nějak označily aby jsme na ni nezapomněli?" Taka moc dobře věděl co má Mufasa na mysli a pověděl: „Rozhodně si ji označíme aspoň to bude pak hezká vzpomínka do budoucna." Dořekl to a oba dva otiskli svou tlapku do toho bláta. Mufasa řekl: „Od této chvíli se tahle jeskyně bude jmenovat..." „Jeskyně dvou bratrů."Řekli oba společně a začli se radostně smát.

~~~~~~~~~~

Jen co si na to Scar vzpomněl tak naštvaně zavrčel potom se po očku podíval na Ziru a řekl: „Ptala ses co to je. Řeknu ti že nic protože už to dávno není pravda je to už dávno zapomenuté. Ani ta památka tu už nemusí být je to k ničemu!" Řekl a podíval se na ty otisky pak naštvaně zařval a přejel vztekle drápy přes to bahno s otisky.

Kusy bláta padali na zem „Jeskyně dvou bratrů už nikdy existovat nebudete!"Pomyslel si Scar když i poslední kus bláta odpadl ze stěny a skončil na podlaze jeskyně. Scar všechny ty kusy tlapami rozdrtil až z nich z byl jen prach který za chvíli odvál vítr.

Vypadalo to teď jako kdyby na té stěně nějaké ty otisky nikdy nebyli. Scar tak navždy zničil svou a Mufasovu vzpomínku z dětství která zůstane tak již navždy zapomenuta.




Snad se vám dnešní kapitola líbila na obrázku v médiích otisky tlap bratrů zatím čauky mňauky u další kapitoly🐱😺

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat