27. Už víš jaké to je Scare!

296 3 0
                                    


Scar se procházel někde v savaně a Zira byla pro jistotu schovaná aby ji nikdo nezahlédl. Mezitím šla Sabini tam kde teď Scar většinou bývá. Všimli si jí ale Mufasa se Sarabi kteří byli v savaně a Mufasa pověděl: „Hmm, kam ta Sabini jde vždyť Taka se přeci prochází po savaně.” „To netuším Mufaso ale něco se mi na tom nezdá možná by jsme to měli říct vašim rodičům.” Řekla Sarabi zamyšleně.

Mufasa na to jen přikývl a oba pro jistotu běželi to rychle říct. Scar je z povzdálí slyšel a radši honem utíkal za Zirou. Sabini zatím byla v jeskyni rozhlížela se a s milou přetvářkou a hlasem říkala: „Kde jsi lvíčátko? Vylez ven mě se bát nemusíš. Jen bych ti měla něco o Scarovi říct.” Poslední větu řekla schválně docela naléhavě.

Zira pomalým krokem vyšla ze svého úkrytu,podívala se na Sabini a starostlivě se zeptala: „Co se děje se Scarem?” Sabini se jen zlomyslně usmála v hloubi duše byla velice šťastná že má před sebou to lvíče. Konečně něco čím se může Scarovi za celé ty roky pomstít. „Neboj lvíčátko nic se mu nestalo.” Řekla Sabini a přistoupila k Ziře blíž.

Zira pro jistotu ustoupila o krok dozadu neměla z téhle situace vůbec dobrý pocit. Kdyby mohla tak by se rozeběhla a utíkala z té jeskyně jen co by jí síly stačily jenže strach jí ovládl natolik že se na nic takového nezmohla a jen vyděšeně lapala po dechu.

Zrovna když se Sabini chystala něco Ziře provést tak tam přiběhl Scar a naštvaně vykřikl: „Sabini nech ji být!” Sabini se na něj podívala s menším úšklebkem a rychle Ziru přitiskla k zemi tak že se nemohla pohnout.

„Teď už snad víš jaké to je Scare! Cítíš se stejně jako já když mi hyeny zabíjeli mého Radiho tak bezmocně a nešťastně že nemůžeš nic udělat nemůžeš nijak pomoct jen se na to celé dívat!” Řekla Sabini zasmála se, zakousla se Ziře do ucha a prudce škubla hlavou, až tak že jí krvavý kousek zůstal v tlamě který hned vyplivla na zem.

Ziře se pak Sabini podařilo nějak vykroutit a dostat se z jejího sevření. Ale i tak jí to zranění dost bolelo „Au, moje ouško to tak bolí.” Řekla Zira a opatrně si tlapkou sáhla na to ouško a i když nechtěla tak se bolestí rozplakala.

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat