12. Hádka i omluva?

385 4 0
                                    

Mufasa se Sarabi se už chtěli rozběhnout a říct že Taka je pryč. Než to ale stihli tak ve vysoké trávě před nimi něco šustlo. Sarabi se otočila na Mufasu a řekla: „Co...Co to bylo?” Snažila se znít odvážně ale z jejího hlasu šlo poznat že má menší strach.

Oba dva se pořád mlčky dívali tím stejným směrem. Až nakonec se Mufasa odhodlal a šel blíž. Když byl u toho už jen pár centimetrů tak se chtěl podívat co to je. Vtom ale z trávy vykoukli něčí oči. Mufasa strachy poskočil do zadu a spadl na zem.

Podíval se a nad sebou uviděl smějícího se Taku. „Mufaso měl si vidět ten svůj vyděšený výraz.” Smál se Taka až mu tekli slzy. Mufasa jen protočil očima a vstal ze země. V duchu se ale také smál sám sobě jak se mohl tak bát.

Jenže si v té chvíli něco uvědomil a zeptal se: „Tako kde jsi byl? Měl jsem o tebe strach.” Sice Mufasa díky Sarabi zřejmě věděl kde Taka byl ale zajímalo ho jestli mu to Taka prozradí.  Taka se zarazil nevěděl co na tohle říct a nejistě pověděl: „Ech,no já... Byl..byl jsem na procházce.” Řekl nakonec.

„Na procházce?! Ach, Tako ty jsi tak hloupý já myslel že se ti něco stalo.” Řekl Mufasa zamračeně měl o Taku strach a nakonec se od něj dozvěděl že byl jen na procházce i když věděl že mu asi lže. „To spíš ty jsi hloupý!” Vykřikl Taka naštvaně a skočil po něm.

„Tako hned přestaň!” Vykřikla po něm z nenadání Sabini. „Radši tě vezmu za tvým otcem.” Než ho ale vzala tak se otočila na Radiho a promluvila: „Radi ty tu prosím  zatím pohlídej ostatní.” Radi jen přikývl Sabini šla společně s Takou za jeho otcem do jeskyně na Lví skálu.

Když Ahadi vše uslyšel tak se na Taku díval dost zlostným pohledem. Taka zatím nešťastně sklopil uši. Ahadi si povzdechl „Tako mezi tebou a Mufasou jsou vždy nějaké problémy bude asi lepší když  zůstaneš tady v jeskyni po zbytek dne. Dořekl to a nechal tam Taku samotného.

Sarabi s Mufasou si povídali a Sarabi řekla: „Máš štěstí Muffy že Sabini neviděla že jsi první začal ty.” „Máš pravdu Sarabi přehnal sem to neměl jsem Takovi říct že je hloupý. Jenže pochop já o něj měl jen strach. Bude ale asi lepší když se mu přeci jen omluvím.”

Sarabi s úsměvem přikývla a oba šli na Lví skálu jenže když tam přišli tak jeskyně byla úplně prázdná.

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat