1. Začátek

696 11 18
                                    

Lvice s jako kdyby hnědou (možná mahagonovou) srstí jménem Uru. Klidně ležela v jeskyni i se svými před pár minutami narozenými lvíčaty. Jedno lvíče mělo zlatou srst a druhé mělo zase jako kdyby tmavě oranžovou ( Možná hnědou) Láskyplně je olizovala když uslyšela kroky.

Přímo před ní kroky utichly. Ona zvedla hlavu od lvíčat a uviděla lva se zlatou srstí a černou hřívou. Byla ráda že svého partnera vidí usmála se na něj a řekla: „Jsou roztomilý že Ahadi.” „Jistě že jsou Uru” Řekl Ahadi a olízl své partnerce čumáček.

Jen jak se budou jmenovat?” Zeptala se Uru. Ahadi se zamyslel a po chvíli přemýšlení se podíval na zlatého lvíčka který tahal svého bratra za ucho a řekl: „ Tento se bude jmenovat Mufasa” Pohled potom stočil na druhého lvíčka který si zrovna kýchl a měl špinavý čumáček. Ahadi se zasmál a pověděl: „ Taka,druhý se bude jmenovat Taka.” Uru se ty jména líbily, nepatrně přikývla na znak že se tak budou jmenovat.

„Teď se ale budeme muset připravit za chvíli příjde Huroto i se svým malým vnukem Rafikym aby vzali lvíčata a ukázali je zvířatům aby je přivítali v koloběhu života” Řekl Ahadi a lehl si k Uru a lvíčatům.


První kapitola téhle knížky je tu snad se líbí zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816🐱

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat