19. Temní vrahové ve Lví říši

343 4 2
                                    

Dny plynuli Mufasa si kolikrát když měl čas hrál s Takou přesně tak jak sám sobě slíbil. Vůbec mu nevadilo že má Taka na oku ten obklad takže to nebude taková zábava právě naopak i když měl Taka ten obklad stále na oku tak se dokázali zabavit.

Po nějakém čase měl Taka oko skoro zahojené a tak mu to Rafiky konečně sundal. Taka byl šťastný že si s ním jeho bratr hraje a že ho aspoň jeho bratr i rodiče mají rádi a nedělají vtom rozdíly jen kvůli tomu že nebude budoucí král.

Jen nikdo netušil že se za chvíli úplně skoro všechno změní...

Taka s Mufasou vyběhli ráno z jeskyně a utíkali si hrát. Ahadi s Uru si zatím sami povídali v jeskyni když vtom k nim přiletěla majordómka Zuzu a udýchaně řekla: „Králi Ahadi, královno Uru..." Na chvíli se odmlčela aby konečně popadla dech ...Temná smečka k nám přichází!"

Jak tohle Ahadi s Uru slyšeli zděsili se moc dobře věděli co je Temná smečka zač a jak je hlavně nebezpečná.

Ahadi se rychle otočil k Uru a starostlivě řekl: „Uru kde jsou děti musejí se hned schovat!” Zuzu zatím rychle odletěla aby se před Temnou smečkou schovala tak jako většina zvířat.

„Nemám tušení Ahadi kde ti dva jsou naposledy běželi ven.” Pověděla Uru. „Musíme je najít dřív než se jim něco vážného stane.” Řekl Ahadi a rychle vyběhl z jeskyně.

Jen co vyběhl z jeskyně tak uviděl jak jeden Temný lev drží Taku v koutě a druhý stojí nad Mufasou který visí že Lví skály a má co dělat aby se udržel. Mufasa se snažil honem vyškrábat zpět na vrchol ale moc mu to nešlo. Temný lev ho zrovna chtěl shodit když tam doběhl Ahadi shodil Temného lva ze skály a pomohl Mufasovi se dostat zpět nahoru.

Taka se mezitím strachy krčil v koutě. Temný lev se jen ušklíbl moc dobře věděl že z něj má Taka velký strach a řekl: „Copak bojíš se mě snad?!” Taka nic neříkal jen se ještě víc přitiskl ke skále.

Vtom ho začlo ale bolet to zranění na oku a rychle si na něj sáhl tlapou a doufal že se mu to zas uklidní. Temný lev se škodolibě usmíval a pověděl: „Vypadá to že máš na oku ošklivé zranění.” „No mám ale rodiče říkali že se mi to určitě uzdravý.” Odpověděl Taka nejistě.

„Víš ty co já ti tedy pomůžu vtom ať se ti to nikdy nezahojí a zůstane ti tam tak vzpomínka na mě.” Řekl se zlomyslným úsměvem Temný lev. Taka se strachy nezmohl na jediné slovo. Temný lev se jen zasmál, napřáhl tlapu a drápl Taku přímo do stejného oka kde měl to zranění.

Takovi znovu začla téct krev a on začal vzlykat bolestí. Temný lev se jen smál pak se podíval na Taku a chtěl to s ním nadobro skončit. Jenže než něco takového stačil udělat tak na něj zaútočily lvice z královské smečky a zabily ho.

Jak to Temná smečka uviděla tak radši všichni utekli zpět do své země. Král Temné smečky byl velice rozzuřený rozhodně sliboval Ahadimu a jeho říši pomstu za to že mu jeho královská smečka zabila syna.





Na obrázku v médiích Zuzu zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816 🐱😺😊

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat