Scar se jednoho dne rozhodl že se pokusí Mufasy už jednou provždy zbavit tak jako předtím svého otce.
Procházel se po savaně a přemýšlel jak to má udělat vtom na kameni u napajedla uviděl jak se tam vyhřívá několik hadů. Díky tomu dostal nápad jak se Mufasy může zbavit, mít od něj konečně pokoj a sám se stát králem.
Rychlím krokem šel tedy ke Lví skále a hledal Mufasu. Když ho konečně našel tak nahodil svůj hraný milý úsměv a radostným hlasem řekl: „Ahoj Mufaso tak mě napadlo nechceš se třeba projít k napajedlu, aby jsme si konečně po těch letech jednou rozuměli a měli se zase rádi tak jako když jsme byli lvíčata. No a hlavně abych se ti omluvil že jsem ti kdysi řekl že tě nenávidím.”
Mufasa se nad tím návrhem usmál byl by velice rád že by si s bratrem zase rozuměl a proto odpověděl: „Tak dobře Tako moc rád s tebou půjdu.” Dořekl to a vydal se s bratrem k napajedlu.
Uru si toho všimla a pomyslela si: „Konečně si ti dva zase rozumí to je dobře kdyby tu byl Ahadi byl by určitě také moc rád.”
Mufasa se Scarem zatím došli k napajedlu Scar se sice musel před Mufasou hodně přetvařovat ale v tento okamžik mu to zas tak nevadilo. Vtom ale Mufasa řekl: „Jsem moc rád Tako že si zase rozumíme.” Scar mu na to odpověděl: „Já jsem také rád Mufaso a moc rád.” Dořekl to a na tváři mu hrál škodolibý úsměv.
Poté se otočil na jednoho odpočívajícího hada a tlapou po něm nenápadně hodil malý kamínek. On se vzbudil čímž probral z odpočívání i ostatní ti začali na bratry hrozivě syčet a plazit se přímo k nim.
Mufasa se zděsil a vykřikl: „Rychle Tako musíme honem utéct!” Scar ale úplně v klidu odběhl a běžel pryč od těch hadů a Mufasy. Hadi zatím Mufasu obklíčili a ten opatrně couval a snažil se vyhýbat jen aby ho neuštkli.
Scar zatím v klidu běžel a občas se ohlédl jestli je Mufasa stále obklopen těmi hady. Jenže kvůli tomu nedával pozor a mířil přímo ke stádu buvolů když byl skoro u nich tak si toho všiml a snažil se zabrzdit jenže v té chvíli se jeden buvol otočil přímo čelem k němu a nechtěně se mu trefil rohem do oka kde měl tu jízvu.
Scarovi to začlo zase krvácel a on zařval bolestí. Jak bratrův řev uslyšel Mufasa věděl že musí rychle za ním. Rychle se tedy snažil přeskočit ty hady bylo mu v té chvíli úplně jedno jestli ho ušknou. Strach z nich nahradila starost o bratra a on běžel přímo k němu jak nejrychleji dokázal.
Jen co k němu doběhl tak buvoli byli už dávno pryč a Scar s hlavou svěšenou k zemi si tlapou držel zranění na oku.
Jenže ihned co k němu Mufasa přistoupil blíž tak se na něj naštvaně otočil, tlapku od krve položil na zem a naštvaně zavrčel. Mufasa byl zděšený měl teď stejný pohled na jeho jízvu tak jako když byli malý.
Scarovi z ní tekly pramínky krve. Byl velice naštvaný na svého bratra ale nic neříkal. Bylo mu to už všechno jedno stejně k Mufasovi snad ani necítil nějakou lásku jen vztek a nenávist byl by totiž nejšťastnější kdyby snad ani žádného bratra neměl.
Další kapitola je tu na obrázku v médiích Mufasa a Scar zatím čauky mňauky u další kapitoly vy moje lvíčátka vaše Rusalinka816 🐱😺😻
ČTEŠ
Lví král - Příběh bratrů ✔
AventuraTento příběh je ještě před příběhem Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Krály Ahadimu a královně Uru se narodí dva synové Mufasa a Taka/Scar chcete vědět jakou měli ti dva vlastně minulost a co se vše stalo když byli malý když začnete číst tak...