38. Bratrská láska? Už nikdy!

311 6 12
                                    


Scar byl ve své jeskyni a jen se závistivě díval směrem kde stála Lví skála,potichu vrčel a naštvaně dupl na kost kterou měl u sebe a ta se s křupnutím zlomila. Tak moc se chtěl stát králem místo svého bratra ale zatím jen čekal na vhodnou chvíli.

Mufasa byl se Sarabi na Lví skále a radostně jí olizovala čumáček protože se od ní před chvílí dozvěděl že budou mít lvíče. „Drahá Sarabi ani nevíš jak moc jsem nadšený.” Řekl Mufasa s radostí v očích. „To ti věřím Mufaso také jsem velice šťastná jenže co tvůj bratr jak ten na to bude reagovat.” Podívala se na něj tázavě Sarabi.

Mufasa si povzdychl věděl že už nemá s bratrem zrovna nejlepší vztahy tak jako kdysi. „Neboj se Sarabi třeba to pochopí.” Snažil se uklidnit svou partnerku ale přitom si říkal jestli si to sám sobě jenom nenalhává protože si nechce přiznat pravdu.

Mufasa tedy šel za Scarem cestou ale stále přemýšlel. Věděl že za ty roky se již hodně odcizili a uvažoval jestli k němu Scar ještě vůbec cítí nějakou bratrskou lásku nebo ne.

Když Scara konečně zahlédl v savaně šel za ním rychlím krokem a řekl: „Scare.”  Scar se na něj otočil a mrzutě zavrčel: „Co ode mě chceš Mufaso nemám náladu si zrovna teď povídat.” Mufasa odpověděl: „Jen jsem ti přišel oznámit že se staneš za nedlouho strýcem se Sarabi čekáme lvíče.”

Scara tohle velice překvapilo: „Lvíče? No tak tedy gratuluji!”Odfrkl naštvaně. Mufasa pověděl: „Vím Scare že z toho nejsi asi zas tak nadšený jak jsem myslel ale...” Scar mu skočil do řeči a řekl: „Proč si něco takového myslíš Mufaso jsem velice šťastný.”  Usmál se zlomyslně Scar.

Mufasa na něj jen překvapeně zíral nakonec ale nic neřekl a odcházel na Lví skálu. Jen co Mufasa odešel tak Scar naštvaně přejel drápy přes kámen až z něj létali menší jiskřičky.

Když se po chvilce trochu uklidnil tak se podíval směrem kterým Mufasa odešel, zazubil se a pomyslel si: „No nevadí aspoň budu mít příležitost se zbavit Mufasy i toho jeho malého lvíčete a pak mi už nebude nic bránit  k tomu abych byl králem. Jestli si totiž Mufasa myslí že jsem nadšený že budu strýc tak se hluboce mýlí  nikdy to lvíče mít rád nebudu. Stejně tak jako k Mufasovi necítím žádnou bratrskou lásku a už taky cítit ani nebudu už NIKDY!

Už se poté jen podíval na svého bratra naštvaně zavrčel,mrskal ocasem a radši odcházel pryč přemýšlel jak se za nějaký čas Mufasy i toho jeho lvíčete nakonec navždy zbavit.




Poslední kapitola tohoto příběhu je tu na obrázku v médiích Mufasa a Scar snad se vám tento příběh líbil a moc děkuji za všechny přečtení i hlasování vy má lvíčatka. Uvidíme se zas u mého dalšího příběhu zatím čauky mňauky
Vaše Rusalinka816 😺🐱😻

Lví král - Příběh bratrů ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat