Capitolul 3

14 2 0
                                    


În prezent

- Îl cunoști? Mă întreabă Cataleya.

- Da... nu... mă bâlbâi, am fost în același clasă la liceu dar...

- Înseamnă că știi ceva despre el, îmi spune Tom plin de încredere.

Oare chiar știu? Oare chiar știu cine a fost sau cine e Leonardo Alvarez Delgado?

- Nu pot face asta îmi pare rău.

Vreau să ies din birou dar Tom mă prinde de mână.

- Ascultă agent Quinn, toată viața mea am vrut să-i prind pe nemernicii ăștia iar acum avem ocazia nu vei da înapoi, nu acum.

Mă smulg din strânsoare sa.

- Și cum ai de gând să-l prinzi?

- Crezi că Leonardo te mai ține minte?

- Nu cred, dar ce importanță are?

- Uite care e planul, îl vom căuta pe nemernic, vreau să-l monitorizați să știți totul despre el iar apoi îți voi spune planul meu.

E nebun Tom, e chiar nebun dacă el crede că mă voi apropia de Delgado, e cel mai rău om pe care l-am cunoscut vreodată și e cel care m-a rănit cel mai tare.

Ies din birou însoțită de Cata, o rog să mă ducă la morgă să văd cadavrul fetei.

Urăsc morga, toate acele trupuri neînsuflețite îmi face pielea să se zbârlească.

- Deci tu și Smith?

- Eu și Smith ce Catalya?

- Ți-ai tras-o cu el?

Nu știu dacă să mă supăr sau să râd de ceea ce spune.

- Detectivul Smith e un idiot Cata, e bun doar pe meseria lui și atât dar nu vreau un bărbat ca el în viața mea.

- Să știi că e bun și la pat.

Mărturisirea Cataleyei mă șochează, nu cred că o fată așa ca ea s-a lăsat sedusă de unul ca... Smith.

- Mă dezguști Cata.

- Hei nu-i vina mea, tipul chiar le are cu limba și...

- Cata te rog !! Țip în speranța că se va opri.

Analizez corpul victimei, biata fată, cum a ajuns așa? Ce a determinat-o să i-a nenorocitele alea de droguri.

- Are urme de violență?

- Nu, răspunde Cataleya, nici de viol nici de forță brută. Le-a luat de bună voie.

- A mai luat droguri până acum?

- Analizele sângelui spune că da, iar din câte au spus părinții se droga destul de des, ba chiar a și furat pentru a-și lua droguri, a fost internată de trei ori dar fără nici un rezultat dorința ei era prea mare.

- Atât de mare încât i-a adus moartea.

- Da, la fel ca celelalte două victime, și ei erau drogați. Copii ăștia erau delicvenți, violenți și drogați, ținta ușoară a traficanților de droguri și ca ei sunt mulți.

- Trebuie să-l oprim pe Leonardo. N-am încotro, voi face întocmai ce vrea Tom, copii ăștia merită o șansă. 

Love, drugs and murderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum