Capitolul 4

13 2 0
                                    


În urmă cu șapte ani

La terminarea orelor sunt condusă de Aylin, ne urcăm în mașina ei nu înainte de a stabili o întâlnire la cafeneaua noastră preferată cu Max și Cathia.

- Rămâne la ora opt? O întreabă Aylin pe Cathia.

- Desigur, răspunde ea.

Cele două își trimit pupici apoi pornim din loc.

- Și spune Yvonne, îți place tipul nou?

- E drăguț, foarte drăguț, afirm. Doar bunele maniere îi lipsesc, dar stai liniștită, nu mă bag e tot al tău.

- Nici nu credeam că vei fi interesată de el, spune ea zâmbind. De aceea l-am invitat și pe el diseară.

Mă înec cu aer, asta nu e posibil, asta e ritualul nostru iar ea cheamă un străin la masa noastră.

- Ești sigură că e o idee bună?

- Nu văd unde e problema, răspunde Aylin serioasă. Tot timpul am fost doar noi patru, poate e vrea să schimbăm ceva.

Nu apuc să mai zic nimic pentru că deja suntem în fața casei noastre. O pup pe obraz și cobor grăbită, ajunsă în camera mea mă dezbrac și fac un duș cu apă fierbinte.

Apa fierbinte mă face să scot un mic geamăt, o las să-mi curețe corpul și las capul pe spate.

- Leonardo... spun fără să vreau. Dumnezeule, ce e cu mine?

Nu cred în dragoste nici la prima și nici la ultima vedere, nu cred deloc în dragoste, n-am fost îndrăgostită niciodată, prima mea experiență sexuală s-a întâmplat acum șase lui la o petrecere, eram beată... complet beată... iar un timp din clasă mi s-a părut destul de atrăgător în cât să mă aibă, proastă mișcare. N-am simțit nimic, nici plăcere nici durere, doar am vomitat în cadă preț de câteva minute și dacă aș pute aș șterge asta din mintea mea, dar nu pot.

M-am gândit de multe ori că poate îmi plac femeile, de aceea am încercat să vorbesc cu Sara, singura fată gay pe care o cunosc, a fost fericită să mă ajute, dar m-am panicat atunci când m-a sărutat și m-a dezbrăcat, deci nu, nu-s gay. Atunci m-am gândit că poate sunt asexuată, dar nici asta nu e posibil pentru că nu-mi place să mă satisfac singură, mama mi-a spus să am răbdare că poate într-o zi mă voi îndrăgosti de cineva. Asta aștept, să mă îndrăgostesc, Aylin îmi spune mereu cât de îndrăgostită de e de primul băiat sexy pe care-l vede, în schimb mie mi se par doar plictisitori. Dar astăzi Leonardo a stârnit ceva în mine,

Îmi simțeam sângele cum fierbe și zâmbetul lui mi-a trezit simțurile, dar e evident că eu nu i-am stârnit nimic.

Fără să-mi dau seama timpul a trecut repede, și mă văd cum mă chinui să-mi aleg o ținută potrivită, iar eu nu dau doi bani pe asta, dar Aylin l-a invitat, iar eu mă chinui să arăt bine. După m-ai multe încercări mă opresc la o rochie neagră cu bretele subțiri și spatele gol, teneși albi și o jachetă scurtă din piele, părul îl las pe spate, nu e cine știe ce dar eu chiar m-am chinuit să arăt bine în seara asta.

Primesc un mesaj de la Aylin : 

„Am făcut pană, nu pot ajunge, dar Leo s-a oferit să vină după tine. Te pup"

Grozav Aylin. Stai ce? Leonardo vine după mine?!?! Panică ! Asta simt, mâinile au început să-mi transpire, aud mașina oprindu-se în fața casei mele.

„Coboară."

E mesajul pe care-l primesc.

Rahat !

Mă conformez, îmi iau geanta și cobor, mâinile îmi tremură la vederea lui, poartă ochelari de soare și nu-i pot vedea ochii, pare plictisit stă sprijinit cu mana pe geam și privește înainte conduce un ford mustang modelul vechi argintie mă urc în mașină.

- Bună, spun.

- Bună, replică dezinteresat. Ai idee unde e localul?

- Da, trei străzi mai încolo, te voi ghida.

- Prea bine, nu mai spune nimic, pornește mașina și dă drumul unei melodii.

- 12AM- can t love.

- Poftim?

- Melodia, spun. Îmi place. Mi se potrivește.

- Și mie îmi place, dar nu-mi spune te-a părăsit iubitul? Întreabă cu un zâmbet pe față.

Îmi las capul pe tetieră.

- Nu am iubit... după o pauză adaug, și nici n-am avut vreodată.

Nu spune nimic, doar privește înainte.

- Tu ai iubită? Mă trezesc întrebând.

- Nu e treaba ta. Îmi răspunde acid.

- I can't love nobody else but that's fine
Maybe I've been wasting your time
I can't love nobody else but that's fine.

Fredonez melodia iar pentru o secundă se uită la mine, se strâmbă și închide muzica.

- Hei, asta e nepoliticos.

- Nu vreau să îmi curgă sânge din urechi.

- Ești nepoliticos ! Țip. Și foarte arogant, adaug.

Nu-mi spune nimic, vorbește cu mine doar atunci când mă întreabă dacă să facă stânga sau dreapta.  

Love, drugs and murderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum