KARAKTERLER;
1-AzulMedina(Asul Medina);
Azul 19 yaşındadır. Azul ülkenin en popüler şarkıcısıdır. Bunu ise sıradan bir yarışmaya borçudur. O uyumunu (doğ-yaşa-öl-tekrar doğ) kaybetmiş bir müttefiğin özelliğine sahip, yalan. Azul yalandır. Dışarıya kendini bir ömür boyunca sürücek bir diyette, hayranları çok seven dürüst, asla agrasif olmayan birisi olarak gösterir. Ama aslında tam tersidir. Hayranlarından nefret ede, agrasiftir ve hayatı boyunca hiç diyete girmemiş bu zayıflığını aşırı derecede hızlı olan metaborizmasına borçu olan birisidir. Onun bir sırrı vardır, Luz..
2-Luz Mierra(Luz Mierra);Luz'un yaşı bilinmez. Luz Azul'un aynadaki yansımasıdır. Azul'dan bağımsızdır. Uyumu kaybetmiş ve tekrar doğmamış eski bir müttefiktir. Kendisini Azul'un aynasında hapsetmiştir. Bundan dolayı Azul sahip olduğu özelliğinin farkındadır. Öyle mi acaba? Hayır. Luz'u birtek Azul görebilir çünkü Azul şizofrendir. Eskiden yaşamış bir müttefiği görür fakat hastaneye kapatılmak istemediğinden Luz'u kimseye söyleyemez.
3-Maia Pinedo(Maia Pineo);Maia 16 yaşındadır. Maia'nın sesi en az Azul kadar iyidir. Azul ile aynı yarışmada finalist olmuşlardır fakat yarışı Azul kazanmıştır. Maia bir insan ve uyumunu kaybetmiş bir müttefikten aldığı özellik korku. Maia korkuyordum. Büyüannesinden korkuyordu. Büyükannesi alkolikti ve Maia'yı her ne kadar çok sevsede bu onu yumuşak gösterdiğinden hiç belli etmezdi. Şiddet uygular ve Maia'ya sürekli onun bir aptal olduğunu söylerdi. Bunu yapmasındaki amaç Maia'yı güçlü biris yapmaktı. Öyle biri olmak yerine korkuyordu. Maia fakat kimseye anlatmamıştı. Bunun sinirini başkalarından çıkarırdı. Bundan zevk alırdı çünkü hıncını çıkarır ve içini dökerdi. Okulun zorba kızıydı o aslında iyi birisiydi faka iyi olmak istemiyordu. İçinde kalsın istiyordu...
4-Manuel Ramirez(Manuel Ramirez);Manuel 15 yaşındadır ve bir Azul hayranı, hatta farkında deil ama Azul'un en sadık hayranı. Annesi çok baskıcıdır onu kaşmir süveterler giydirip uslu bir çocuk gibi olmasını sağlar. Ama Manuel'in içindeki kişi siyah ve beyazdan ibaret deildir. Müziktir ve müzik yapmak için doğmuştur. Bunu biliyordur ama bilmezden gelir. Sesi çok iyidir ama bunu sadece Azul'un şarkılarında kullanır. Hayali Azul ile bir gün beraber sahnede şarkı söylemektir. Okulun çömezi veya ineği deildir ama Maia ondan nefret eder. Maia'nın en çok zorbalık yaptığı çocuktur. Bundan dolayı hiçkims eonunla arkadaş olmaz. Tek bir dostu vardır Alexia onu Maia'dan koruyan tek kişidir. Manuel bir insandır. Aldığı özellik ise görünmezlik. Manuel görünmezdir ne birisi onu görür ne o kendisini...
5-Alexia Derek (Alexia Derek);Alexia 15 yaşındadır. Onu kullanmak isteyen çoktur. Bunun farkında olacak kadar da zekidir ve insanları ona göre seçebilir. Öyle ki Maia'nın da durumunu bilen tek kişidir. Manuel'in adeta koruyucusudur (isminin anlamı da koruyucu demek hdhxyfjsgfj). Maia'ya karşı gelebilen tek kişiydi. Cesurdu ve sesi de çok iyidi hatta Azul'ün sesinden bile daha iyidi. Ama hayatında hiç şarkı söylememişti. Deli gibi sahne korkusu vardı ve bu ona büyü problem yaratıyordu. Okulun gözde öğrencisiydi. Gözler hep onun üstündeydi. İstemeden popüler olmuştu, hiçbirşey yapmadan. Alexia bir müttefikti. Fakat bunun farkında deildi. Müttefiklerin en önemlisiydi. İsterse hepsinin uyumunu yok edebilirdi. Alexia intikamdı. Kişiliğinde yazmayan bir sözcüktü.
6-Valentin Gaitan (Valentin Aiatan);Valentin 13 yaşındadır. Valentin'in bir ailesi yoktur. Ona amcası bakar ve amcası aşırı kötü birisidir. Valentin'i sokakta araba camı sildirerek veya su satarak para kazandırmasını sağlar. Valentin hiç okula gitmemiştir. Doğduğunda ailesini kaybetmiş onları hiç görmemiştir. Her eve az para getirdiğinde amcası ona ceza olarak evin arkasındaki kuyuya atar ve Valentin orada geceler. Kuyu derindir fakat içerisindeki su Valentin'in ayaklarını geçmiyordur. Amcası onu direk olarak aşşağı fırlattığından birçok kez biryerlerini kırmıştır. O bir insandır. Özelliği ise yanlızlıktır. Valentin yanlızdır. Tek arkadaşları onun yaşlarında Valentin gibi araba silicisi veya dilenci çocuklardır. Valentin'in amcasından kaçmak için eline milyonlarca fırsat geçer fakat bu Valentin'in ilgisini çekmez. Hep amcası ile kalır. Nedeni bilinmez, o öyle ister. Garip...
8-Franco Alvaro(Franko Alvaro);
Franco 20 yaşında bir suçludur. Hayatında çoğu kez eline silah almıştır fakat hep yaralı bırakmıştır. Hayatında hiç birini öldürmemiştir. Gizemlidir. Aşktan nefret eder fakat kendisi çok yakışıklıdır ve birçok kızın ilgisini çeker. Heh, zaten bu sayede kurbanlarını seçer. Zekidir ve iyi birisidir de. Sevdikleri için elindne gelen herşeyi verir ama sevdiği pek insan yoktur. Olsa da daha önce suç işlediği için kaçtığı ülkelerdedirler. Franco bir müttefik deildir. Özelliği ise yıkımdır. Tıpkı kendisi gibi...
9-Noah Iturbe(Noah İturbe);Noah 33 yaşında bir öğretmendir ve aşırı varlıklıdır. Ülkedeku en varlıklı kişidir ve aşırı alçakgönüllü ve yardımseverdir. Öyle ki evinde ücretsiz bir yatılı okul açmak ve öğrencilerini gerçek aşk ve müzik ile birleştirmek istiyordur. 4 yaşında bir oğlu vardır. Oğlunu çok sever fakat boşanmıştır. Noah bir insandır. Özelliği ise boşluktur. Kendisini boşluğa adamış hayatını hiç gibi yaşayan birisidir. Oğlunun velayeti eski eşinde olduğundan hayatını adadığı ve değer verdiği pek birşey yoktur. Müzik okuluna kadar...
10-Devi Domenech(Devi Domeneç);Devi 13 yaşındadır. Sevgi doludur ve bunu ailesine borçludur. Annesi ve babası onu çok iyi bir şekilde büyütmüştür. Umut dolu ve asla vazgeçmeyen birisidir. Çok neşeli bir kızdır ve çok da güzeldir. Devi bir müttefiktir. Özelliği ise umuttur. Bu özelliği ona çok şey katmıştır. Örneğin; Devi'nin bir köpeği vardır ve köpeği çok akıllıdır. Hatta köpeği Dünya'nı en akıllı 4. Köpeğidir. Devi bunu bitmeyen umutlarına borçludur.
11- Venecia Buker(Fenesya Buker);Venecia 32 yaşındadır. Dünyadan uzaklaşmış bir müttefiktir. Hislerine göre hareket eder ve bu onu durduramaz. Müttefiklerin en güzelidir. Hep kalbinin derinliklerinde yaşar. Çok iyi kalplidir ve olayları hep iyi yandan bakar. Yumuşak tonda ve narin bir sesi vardır. Anne olamak için doğmuştur fakat bazı sağlık problemlerinden çocuğu olmaz. Fakat kendini üzmez. Onun özelliği sevgidir. Kendisinden farksız bir şekilde.
12-Gopal Daimon(Gopal Diamon);Gopal 15 yaşında yeni seçilmiş bir müttefiktir. Onu sadece aynadan görürsünüz. Tabii seçilmiş iseniz. Sadece Gopal'ın istediği kişiler yansıma yapan her yerden onu görebilir. Çok iyi bir sesi vardır ve hayatı dolu dolu yaşar. Aynada olması onu üzmez fakat biraz düşünmeden davranır ve bu onun hata yapmasına ve vicdan azabı çekmesine yol açsa da. Kendisini affettirmeden durmaz. Onun özelliği sevinçtir, mutlu olmaktır. Gopal hiç üzülmez buna hiçbirşe yol da açamaz. Hemen herkes ile arkadaş olmayı başarır.
13-Ambar Merege(Ambar Merese);Ambar 15 yaşındadır veMaia'nın en yakın arkadaşıdır. O da zorbalık yapar fakat bunu hiç istemez. Sadece Maia'yı kaybetmek istemiyordur. Maia'nın ona ihtiyacı vardır. İkisi de birbirlerini çok severler. Ambar Maia'nın büyükannesinin ona nasıl davrandığını bilse de bilmiyormuş gibi yapmaktadır. Bu yüzden Maia'yı çok sever. Her birine zorbalık yaptıklarında Maia orda uzaklaştığında zorbalık yaptığı kişiden özür diler. Maia ile konuşmalıdır. Fakat yapamaz her seferinde erteler. O bir müttefiktir, özelliği ise cesarettir. Kendisinde lazım olan tek şey.
14-Fermin Itrube(Fermin İturbe);58 yaşındadır ve Noah'ın babasıdır ve yaşam müttefiğidir. Müttefiklerin en bencilidir ve tüm müttefiklerin gücünü kendine ister. Bencildir ve kalpsizdir. Noah'ın annesi ile boşanmıştır fakat hala seviyordur. Bu boşanma Fermin'i etkilemiş ve Fermin'i böyle birisi yapmıştır. Kitabın kötü karakteridir. Bunu kendisi istememiştir. Değişmelidir fakat bunu yapmaya üşenir ve olduğu hali kabullenip kendini buna sürükler. Istediğini elde etmeye...
Eveeet hdjfbgzhs baya uzun oldu ama detaylı bilgileri burda vereyim ki sonra kitapta sadece konu olsun dedim. oylayın pls bb ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜTTEFİKLER
FantasyEvren karışıktır, insanoğlu doğar, yaşar, ölür ve tekrar doğar. Evreni düzenleyenler ise belli varlıklar(dır). Müttefikler, doğup tekrar doğmayan bir kısmını insanoğluna verimliş olan, aynaya baktığında kendini görmek istemeyen insanlardan oluşan, y...