3.Bölüm~105 Gün~

41 38 14
                                    

Azul şöföre arabayı durdurmasını söyleyip arabadan iner.
Azul:Franco!
Franco Azul'a bakıp onu tanımamazdan gelir ve yoluna devam eder.
Azul:Franco bekle!
Azul koşmaya çalışır ama topuklulardan sadece hızlı yürüyebiliyordur. Franco'ya yetişip omzuna dokunur.
Azul:Beni neden görmezden geliyorsun?
Franco:Belli deil mi?
Azul:Sence ne olduğunu bilsem sana sorar mıydım?
Franco:Sen Azul'sun ama sadece o mükemmel, o sevecen, o olmak istediğin gibi davranıyorsun ve ünlü olmayı buna borçlusun. Sence neden senin gibi iki yüzlü birisi ile görüşeyim?
Azul:Franco bak, benden kim olmamı isterlerse o olurum.
Franco:O zaman sana bol şans
Franco yoluna devam eder ve Azul orda olduğu gibi kalır. Franco'nun söylediklerini düşünür.
*Valentin'e dönelim*
Valentin:-Ailem yine bir iş gezisi için beni amcama bırakmıştı. Sonra beni almak için geri geldiklerinde bana onların bu sefer başka bir ülkeye ama 10 yıl bile geçse yine de geri geliceklerini söylediler. Onlar geri gelicekler...
Venecia:Ne oldu da amcan sana kötü davranmaya başladı?
Valentin:Bilmiyorum...
Devi:Ama aileni daha güvenli bir yerde de bekliyebilirsin.
Valentin:Beni amcamın evinden alıcaklar. Eğer kaçarsam amcam yerimi onlara söylemez, onları sonsuza dek kaybederim.
Venecia Valentin'e sarılır. Gözlerinden bir damla yaş akar. Onu da silip
Venecia:Evine ne zaman gideceksin?
Valentin: saat 7'de
Venecia:Pekala ozaman. Benimle gel.
Venecia Valentin ve Devi'yi alıp bir eve getirir. Evde bir adam vardır. O kimdir?
*Alexia'ya dönelim*
Alexia telefonu açar. Annesi onu eve çağıyordur. Annesine okula gidip birkaç defterini alması gerektiğini söyler. Alexia okulda gizlice düzenlenen bir yarışmanın jürisidir. Herkesi gözlemleyip en örnek davranışları olan kişiyi seçip o kişiye para ödülü verecektir. Alexia ise hile yapmaya karar verir ve Maia'nın rahat durması için ödülü otomatik olarak onun büyükannesine verecektir. Maia'nın büyükannesinin karavanının bulunduğu tepeye gelir ve kapıyı çalar. Kapıyı Maia'nın büyükannesi açar.
Maia'nın b:Kimsin?
Alexia:Efendim ben okuldan geliyorum. Gizli bir yarışma için jürilik yapıyordum ve yarışmayı Maia kazandı. İşte para ödülünüz siz Bayan Pinedo'sunuz deil mi?
Agustina:Evet ben Agustina. Teşekkür ederim. Ne yarışması?
Alexia:Örnek alınacak davranışları en fazla olan öğrenciyi seçiyoruz.
Agustina:Peki. T-tekrar teşekkür ederim.
Alexia:Lafı olmaz. Bu Maia'nın hakkı.
Agustina:İçeri geçmiycek misin?
Alexia:Hayır, okula gidip kazananı bildirmeliyim. Ayrıca evdekiler beni bekliyor. Hoşçakalın.
Agustina:Hoşçakal.
Alexia Manuel için hile yapmıştır. Bu para sayesinde Agustina Maia'ya kötü davramiyacaktır. Ona saygı duyacaktır. Böylelikle de Maia'nın birinden çıkaracak siniri kalmayacaktı. Okula gidip kazananı bildirdi ve eve geldi. Manuel'i aradı.
Alexia:Hey Manuel! Iyi haberlerim var.
Manuel:Ben de iyiyim saol.
Alexia:Hadi ama biraz önce görüştük!
Manuel:Ben de onu diyorum. Ne o beni mi özledin?
Alexia:Aptallığı kes ve beni dinle, Maia bir süre sana birşey yapmayacak.
Manuel:Ne? Sen nerden biliyorsun? Yapmayacak mı, yapamacak mı?
Alexia:Yapmayacak. Ve ben bilirim çünkü ben Alexia'yım.
Manuel:Yine ne yaptın?
Alexia:Emmm.... Çekmiyorr sesin gelmiyor.. Alo? Orda mısın? Manuellll! Kapatıyorum hoşçakal.
Manuel:Hehe hoşçakal.
Alexia telefonu kapatır ve yatağına uzanır. Hile yaptığı için pişmanlık duyuyor mudur? Hayır...
*Azul'a Dönelim*
Azul arabaya binip eve gider. Yatağına uzanır ve yüzünü elleri ile kapatır. Franco'nun ona dediklerini düşünür. Onu ve dediklerini neden bukadar önemsiyordu ki? Sonra Luz'un ve Franco'nun dediklerinin aynı olduğu aklına gelir. Daha da derin düşünmeye başlar. Luz neden vardır? Yıllar boyunca neden hep Azul'a saçma öğütler veriyordur? Ve müttefiklerin olayı nedir? Sorularının cevabını almak için yatağından kalkıp örtüyü indirir. Ve Luz kollarını bağlamış Azul'a doğru bakıyordur.
Azul:Cevap ver?
Luz:Ne? Neyin cevabını?
Azul:Soruma soru ile cevap verme! Aklımdan geçen herşeyi bildiğini biliyorum. Cevap ver!
Luz:Ahh pekala, pekala. İnsanoğlu karmaşıktır. Kendi sonlarını ve ölümlerini kendisi getirir. Bunu sonu aynı olan masalları farklı şekillerde isimlendirirler, üzüntüden olana intihar, kinden olana cinayet ve son olarak cinayeti cinayet ile bitirip bunu "adalet" diye isimlendirlene ise idam denir.
Azul:Kes felsefeyi!
Luz:Sözümü kesme! Bunun bir düzen olmaması için, kötü duyguların olamaması için bir yardım gerek insanlara. Ama bu dönemlerde uyumunu kaybetmiş sonsuzluğa karışmış müttefikler. Yeni müttefiklerin oluşması için son nefeslerinde özelliklerini insanlara vermiştir.
Azul Medina! Sana burda yemin ediyorum. Müttefiğin olacağım, ben senin kalkanın olacağım. Sigortanız, koruyucunuz. Sende aşkı uyandıran, senin meleğin olacağım. Kaderinin müttefiği olacağım. Yoluna ışık tutan
seninle gölgende buluşmaya gideceğim. Kimsenin ismini vermediği
arzunu yatıştıracağım. Söz veriyorum...
Luz bir ekini kalbine koyup bir elini de kaldırır.
Azul:T-teşekkür ederim.
Der ağlamaklı bir ses ile. Azul'un gözleri dolmuştur. Gözlerini kapatır ve iki gözünden de bir damla düşer. Sevinç gözyaşları...
Azul dolaptan bir enerji içeceği alır ve bahçeye çıkar. Biraz Luz'un söylediklerini düşünür. Topuklularını çıkarır ve havuzun etrafında yürür. Ara sıra da ayağını suya değdirir. Sonra gözüne masadaki meyve tabağı çarpar. Meyve dahil sağlıklı yiyecek sevmiyordur Azul. Sonra kulağında Franco'nun ona söyledikleri canlanır. Azul'un başı döner. Baygınlık geçirir ve havuza düşer.
*Noah'a Dönelim*
Noah evi tamamlamıştır. Joaquin ile bir parti vermek ister. Birçok insan çağırır ve salon dolup taşar. Birçok insan vardır. Müzik ve renkli ışıklar çok güzledir. İnsanlar bir yandan müzik ile dans ediyor, bir yandan da içiyorlardı. Tahta merdivenler üzerindeki birçok insandan çaltamıştı ama yıkılmamıştı. En sonunda Noah tüm insanlar ile bir konuşma yapmak için merdivenlerdeki aşşağı indirip merdivene çıkar. Zıplamaya başlar ve
Noah:Hey milleett! Eğleniyor muyuz!?
Herkes:Eveğttt
Noah yukarı çıkar. Merdiven kırılmak üzeredir. Tam Noah son basamağa gelmişken merdiven kırılır.
*Franco'ya Dönelim*
Franco para bulmalıdır. Ve bunu da bildiği tek yöntemden yapacaktır. Fidye. Sadık bir suç ortaklarından biri ile konuşup. Noah'ın evinin önüne bir araba ile gider ve arabayı park eder. Bahçede Joaquin'i görür. Ona adres sorar ve Joaquin tam cevap vericekken Franco'nun arkadaşı onun kafasına bir silah dayar ve arabaya zorla bindirir. Arka koltuğa binerler. Yolun yarısında Joaquin. Kafasına silah dayayan kişinin karnına vurur Franco da arabayı durdurur. Fırsattan yararlanan Joaquin hemen arabadan çıkar. Franco da bir silah alıp peşinden gider. Joaquin karnına vurduğu adamın elindeki silahı almıştır. Bir sokak arasına kaçar ve eski bir deponun arkasında saklanır. Franco elinde silah ile Joaquini arar. Jio ise onun arkasındadır. Hemen olduğu yerden çıkıp silahı Franco'ya doğrultur. Franco hemen arkasını döner. O da silahını doğrultur. Bir süre bakışırlar. Ya Franco, ya Joaquin, yada ikisi birden ölücektir...
*Venecia'ya Dönelim*
Devi:Venecia, bu adam kim?
Venecia:Bu adam benim bir arkadaşım. Şehirde yaşamış herkesi tanıyor. Valentin'in ailesi hakkında biraz da olsa bilgi alabiliriz.
Valentin:Sahiden mi!?
Venecia:Evet, hey Pedro!
Pedro:Venecia! Seni buraya getiren nedir?
Venecia:Bu Valentin. Ailesini bulmalıyız...
Pedro:Merhaba Valentin. Ailenin adını ve soyadını biliyor musun?
Valentin:Annem, Emma Gaitan ve babam, Eric Gaitan.
Pedro:Oh onları hatırlıyorum! Ama iş için farklı bir ülkeye gittiklerindne beri bir haber alamadım onlardan. Üzgünüm.
Venecia:Peki yinede teşekkür ederim Pedro. Hoşçakal.
Pedro:Hoşçakal.
Venecia, Devi ve Valentin evden çıkarlar. Bir anda Venecia'nın gözleri kararır. Bir yansıma görür.
??:Selam Venecia. Sevgi müttefiği, yardım edeceğin kişiyi bulmak ister misin?
Venecia:S-sensin! Bana yardım edeceğim kişiyi söyliyecek kişi sensin!
??:Evet Venecia. O kişi ile tanıştın. Noah, onun yanına gidecek misin? Onun gibi bir boşluk sadece senin sevgin ile doldurulabilir. Sana güveniyorum. Ve unutma! 105 gün.
Venecia:Söz veriyorum...
Venecia yardım edeceği kişiyi bulmuştur. Yeniden doğarken bildiğine göre de uyandığında Noah'ın yanında olmalıydı...
*Alexia'ya Dönelim*
Alexia yatağında uzanırken uyuyakalır. Rüyası çok gariptir... Rüyasında birisini görür. Ama kim olduğunu göremez. Bir su yansımasıdır ve su harketli olduğundan bulanıktır.
Alexia:Merhaba?
??:Merhaba Alexia, sana söylemem gereken birşey var.
Alexia:Evet?
??:Sen bir müttefiksin. İnsanlara yardım edeceksin. Seçtiğim kişiye edeceksin. Ediyorsun da ama bunun görevin olduğunu bilmeni istiyorum. Bunu yapabilecek misin?
Alexia:Kim o kişi?
??:Manuel
Alexia:Manuel mi? Yani Maneul veya ben seçilmiş kişi filanmıyım?
??:Pek sayılmaz. Sen bir müttefiksin ve insanlarım bu kötü yaşam sitilini deiştirecek kişilerden birisin. Kaderin seni deir müttefikler ile buluşturacak. O zamana kadar Manuel'in müttefiği, onun koruyucusu ol. Çekime. Sen intikam müttefiğisin. Ve unutma 105 günün var.
Alexia:İntikam mı? Ama ben intikam almaktan hiç hoşlanmam. Bunu yapabileceğimi sanmıyorum. Yani seni hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.
??:Bunu yapabilirsin. Daha önce yaptığın gibi...
Dedi ve kayboldu yumuşak sesli o kadın...
*O sırada Manuel*
Manuel telefonu kapatıp hava almak dışarı çıktı. Yolda büyük bir ihitmalle okuldan kaçmış Maia'yı ve Ambar'ı gördü. Manule Alexia'nın ona dediklerini hatırlayınca birşey olmamış gibi yürümeye devam etti. Maia ise yanından geçen Manuel'i tuttu
Maia:Hey Manuelito! Nereye?
Manuel:Ne istiyorsun?
Maia:Ohhh yazık. Bana dediklerindne sonra seni bırakacağımı filan sanıyorsun sanırım.
Manuel Maia'yı itip düşürdü ve var gücüyle koşmaya başladı. Maia da ayağa kalkıp peşinden geldi. Bir süre süren kovalamacadan sonra Manuel tren raylarına sıkışır. Maia da peşinen gelip ona gülerek onu kameraya kaydeder. Ambar da geriden geliyordur.
Manuel:Maia yardım et lüften!
Maia:Hey Manueltio! Acelen ne? Ha? Biraz daha bekleyelim ahhaha.
Manuel:Maia lütfen!
Maia:ahaha biraz bekle
Maia yandaki rayın üzerine gelip Manuel'i çekmeye devam eder. O sırada iki yandan da tren geliyordur. Maia gelen treni görmez ve Manuel'i çekmeye devam eder.
Manuel:Maia lütfen tren geliyor öleceğim lütfen!!
Maia:Ah belki de beklemelisin ahahaha
İki tren çok yaklaşmıştır. İkisi de ezilecektir. Maia hırsından ve Manuel de çaresizliğinden...


Eveeğttt gerilim gerilim gerilimmm. Noah arka üstü düşceğinden beyin kanaması filan geçirir heralde. Maia ve Manuel de trenin altında ezilecek. Franco veya Joaquin den birisi ölücek. Peki ya müttefikler? Onlara ne olucak? Ehehehehe meraklanın az...

MÜTTEFİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin