4.Bölüm~¡Zamanı değil!~

38 37 39
                                    

Venecia gözlerini açar. Noah'ın burnunun ucundadır. Onun elinden tutar ve kendine doğru çeker. Olayları anlamayan Noah şaşkın bir şekilde Venecia'ya doğru bakar. Venecia ile gülümsemekle yetinir
Noah:S-Sen?!
Venecia:Seni koruyan müttefiğinim...
Noah:Efendim?
Venecia:Anlayacaksın, ama şuan deil.
*Alexia'ya dönelim*
Alexia gözlerini açar. Manuel'in yanındadır. Onu kendine doğru çeker. Aynı olay Ambar'ın başına da gelmiştir. O da rayın yanından Maia'yı iter. Kendisi trene çarpar fakat tren Ambar'a zarar veremeyeceğinden içinden geçer, tıpkı bir hologram gibi...
Manuel:Alexia!?
Alexia:B-ben? Ben burda ne yapıyorum!
Manuel:Aynısını benim sana sormam gerek deil mi?
Alexia:BİLSEM NEDEN SORAYIM!
Manuel:H-haklısın evet...

Maia:AMBAR!
Ambar:Maia, iyi misin?
Maia:Beni boşver! A-az önce sana-
Ambar:Bana birşey olmadı...
Maia:Ne?! Nasıl? B-ben birşey anlamadım. Ambar neler oluyor?!?
Ambar:Zamanı deil...
Ah gerçekten mi? İntikam sahibi olan seçile seçile Alexia mıydı? Ağh tanrım!
Ambar Alexia'yı kolundan tutup biryere götürür. Alexia şaşkındır. Onu nereye götürüyordu?

*Franco ve Joaquin'e dönelim*
Franco bakışma sahnesi yaratmadın hemen silah ile Jio'ya sıkar ve kaçar. Jio kalbinden vurulmuştur. Gözleri yumulur. Bir bahçededir. Çalılara doğru yaklaşır. Yapraklara dokunur. O sırada birisi omzuna dokunur.
??:Merhaba Joaquin
Diye seslenir yumuşak sesli bir kadın. Joaquin arkasını dönmek ister ama yapamaz. Yada yapmaz. Bu şekilde durmak ona daha doğru gelir. Sanki kadını görmemesi gerekiyormuş gibi hisseder ve arkasını dönmez.
Joaquin:E-evet?
??:Beni tanıyor musun?
Jio:Evet bir fikrim var...
??:Peki kimin müttefiği olduğunu biliyor musun?
Jio:... Hayır.
??:Seni vuran adam. Franco.
Jio:N-ne? Ama...
??:Evet aklında birsürü soru var. Ve Franco'ya yanıtlaman gereken sorular da var... Unutma ki hepsinin tek bir cevabı var. Zamanı deil...
Jio tam ne demek istediğini sorucakken gözleri açılır. Yarası kapanır. Kaçan Franco'nun arkasından koşar. Elini Franco'nun omzuna koyar. Franco ona şaşkın bir şekilde bakar. Jio sadece gülümsüyordur. Franco bir soru sormak için tam ağzını açacak iken Jio parmağını Franco'nun dudağına değdirerek susmasını isaret eder
Jio:Şhhh, zamanı değil...
Franco ne demek istediğini anlamıştır. Çünkü Franco tahmin ettiğimizden daha fazla zekidir. Aklında birşeyler canlanır ve cevabı onun da bilmediğini anlar...

*Azul'a dönelim*
Azul havuza batıyordur. Bir anda gözleri açılır ve Azul'un kahverengi gözleri bir anda mavi olur. Onun vücudundaki Luz'dur. Luz yüzerek sudan çıkar. Bir süre bekleyip kuru birşeyler giyer ve müzik okuluna doğru ilerler. Biten parti sonucu dağınık bir salon ve 2 kişi onu karşılar.

Noah:Azul?
Luz:Hayır. Ben Luz...
Noah:Luz mu? B-bu nasıl bir rüya böyle? Hayır, hayır. Bu nasıl bir kâbus böyle!
Venecia:Bu bir kâbus veya bir rüya değil. Son derece gerçek onun gözlerine bak.
Noah:Onlar... Onlar mavi?!
Luz:Evet, şuanda zamanı değil. Ama vakti gelince herşeyi sana anlatıcağız. Hepinize anlatacağız.
Venecia, bekleyebileceğimiz biryer var mı?
Venecia:Evet, burası. Burda konuşabiliriz.
O sırada içeri Ambar ve Alexia girer.
Alexia:Ambar, beni neden buraya getirdin?
Ambar:Konuşmak için
Alexia:Seçe seçe burayı neden seçtin? H-hey... Azul!?
Luz:Ben Luz... Ve burayı seçti çünkü hepimizin olması gereken yer burası.
İçeri Franco ve Jio girer
Franco:AZU-
Luz:Ben Luz. Azul olmayan Luz.
Franco:Bu kadar benzerlik... Herneyse
Venecia:Gopal? Gopal nerde?
Gopal:Buradayım, yani... aynada.
Venecia arkasındaki kırık aynaya doğru bakar.
Venecia:Hoşgeldin. Seninle ve diğerleri ile konuşmalıyız. Noah!
Noah:Evet?
Venecia:Franco'yu alıp dışarı çıkar mısın?
Jio:Peki ya Devi?
Venecia:Devi mi? DEVİ!
??:Efendim?
Herkes arka kapıya doğru bakar. Gelen Devi'dir.
Devi:Buldum. O kişi Valentin...
Der tebessüm ederek.
Venecia:Özür dilerim.
Devi:Sorun değil. Ama Noah ve şu çocuk çıkmazsa sorun olucak.
Noah:Bak sen! Küçük Devi ve küçük emirler. Emredersiniz küçük hanım. Gel Franco.
Devi:NOAH!
Noah:Ahahahaha
Noah ve Franco dışarı çıkar.
Alexia:Pekala, herkes neden burda olduğunun farkında. BANA DA SÖYLİYEBİLİR MİSİNİZ?
Luz:Sakin ol, neden burda olduğunu nasıl bilmiyorsun?
Alexia:Bilmiyorum işte! En son bir rüya gördüm ve uyandığımda Manuel'in yanındaydım ve onu kendime çektim şimdi de burdayım!
Luz:Rüyanda tam olarak ne gördün?
Azul:Bir yansıma, yumuşak sesli bir kadın. Ve müttefik filan diyordu. Ha birde intikam müttefiği olduğumu söylüyordu ama bu saçmalık! Asla intikam almam.
Luz:S-sen intikam müttefiği misin?
Alexia:O kadın öyle söylüyordu.
Luz:Pekala, bunu bilmiyorsun ama Manuel'i koruyacak kişi sensin Alexia. Baskın özelliğin hatta tek özelliğin de intikam... İntikam müttefiği hepimizin sonunu getirebilecek güçtedir. Bu sorumluluğu neden senin yaşında birine verildiğini anlamış değilim.
Venecia:Belki de öğrenmesi içindir
Devi:Ama bu hepimiz için de riskli değil mi?
Ambar:Değiştirme hakkımız yok mu?
Alexia:Yani sen istiyorsun?
Ambar:Soruma soru ile cevap verme
Jio:Maalesef bu mümkün deil. Ayrıca mümkün olsa bile sana deil bir Venecia veya Luz alırdı.
Venecia:Veya sen.
Jio:Veya ben.
Alexia:Peki... Ben tam olarak neyim?
*Herkes aynı anda*:Zamanı değil!
Alexia:Pekala *duraksar*bu garipti.
Luz:Merak etme, zamanı gelince öğrenirsin. Ama unutmayalım. Hepimizin 105 günü var.
Gopal:Peki benim yardım edeceğim kişi kim?
Luz:Sen aynada olduğuna göre yeni seçildin. Senin yapacağın tek şey seyrici kalmak. Öğrenmek, hazırlanmak ve uygulamak...
Gopal:Anladım...
Venecia:Pekala herkes kim ve kimin müttefiği olduğunu söylebilir mi? Ben başlıyorum.
Venecia:Venecia, ben sevgiyim-Noah!
Luz:Luz, ben gerçeğim-Azul!
Devi:Devi, ben umutum-Valentin!
Alexia:Alexia, ben intikamım-Manuel
Gopal:Gopal, ben yeniyim...
Jio:Joaquin, ben dostluğum-Franco
Ambar:Ambar, ben cesaretim-Maia
Luz:D-durn biraz. Birisi eksik?
Joaquin:Ömür, ömür yok? O kim?!
Devi:Geçmişteki söylentiler gibi birşey yapmaz değil mi?
Alexia:Ne geçmişi?
Ambar:Müttefiklerin en bencilidir. Daha önce doğan müttefiklerin gücünü çalmak için yaptığı milyon oyunlar vardır ve şimdi o eksik...
Alexia:İyi de bir kişi hepimizin karşısında ne yapabilir ki?
Luz:Bilmiyorum... Ama elinden gelenin fazlasını yapacağı kesin. Ve sizler çok gençsiniz.
Gopal:Hey, ama hepsini ele geçiremez. Ben sadece bir yansımayım. Unuttunuz mu? Bana dokunamaz bile!
Jio:Bu bizim için bir avantaj evet.
Alexia:Ben hala neden burada buluştuğumuzu anlamadım.
Venecia:Çünkü hepimizi birbirimize bağlayan şey yardım ettiğimiz kişilerin tanışması, ve onları birbirine bağlayan yer de burası...
Alexia:Hmm, Maia ve Manuel'in arasında nasıl bir bağ olabilir?
Venecia:Zamanı-
Alexia:Biliyorumm, biliyorum zamanı değil. Peki ne zaman?!
Venecia:Bilmiyorum...
Alexia:Peki bu 105 gün saçmalığı? Neden 105 gün? 105 günün sonunda ne var?
Devi:105 gün yardım ettiğimiz kişileri bulundukları çıkmaz sokaktan çıkarmak için bize verilen süre. Eğer bu süre içinde onlara yardım edemezsek, mesela sen Manuel'in korkularını yenmesine onun Maia'dan kurtulmasına yardım edemezsen herşey için çok geç olur. Manuel hayatı boyunca sonu olmayan bir labirette döner.
Alexia:Ne yani? Manuel'in hayatı benim mi elimde?!
Ambar:Evet, ama ona iyi bir şekilde destek olucaksın. Buna mecbursun...
Alexia:Herşey okadar karışık ki!

Alexia elini başına koyar ve yere çömelir. Olanları düşünür. Venecia yanına çömelip Alexia'nın başını okşar. Alexia kafasını kaldırır. Yapmak zorunda olduğu şeyi biliyordur. 105 gün içerisinse Manuel'i bu bitmeyen kuyudan kurtarmalıdır. Önceden yaptığı gibi...

Bir anda Luz'un mavi gözleri kahverengi olur. Luz tekrar kendini aynalarda hapsetmiştir. Azul etrafına şaşkın bir şekilde bakar. Ne yapmalıdır?
*Noah ve Franco'ya dönelim*
Venecia Noah'a bir adres vermiştir. Orddan Maia adında bir kız ve Manuel adında bir çocuğu alacaktır. İkisini de görürler. Rayların ortasında oturuyordurlar. Noah onların yanına gidip onlara herşeyi anlatır. Manuel ve Maia Noah'ı tanıdıkları için onunla gitmeyi kabul ederler. Ikisi de şaşkındır. Franco arka koltukta onları bekliyor olanları düşünüyordur. Arabaya binerler ve eve doğru yola çıkarlar. Yolda ilerlerken Noah babası Fermin'i görür ve durur. Yanında bir çocuk vardır.
Noah:Baba? Bu çocuk kim?
Fermin:Sorgulama arkaya geç ben sürücem.
Fermin çocuğu da bindirip. Arabayı boş bir araziye doğru sürer. Arazide bir depo vardır. Herkes içeri doğru geçer. Fermin'in elinde hiç bırakmadığı bir kâğıt parçası vardır. Sonra birkaç adam Franco'yu, Maia'yı, Manuel'i, Noah'ı ve o çocuğu arkadan bir mendil ile bayıltırlar. Hepsi sandaliyelere bağlanır.
Fermin:Sonunda, Müttefikler'in hepsi sizin için geldiğinde güçlerine sahip olacağım. Önceki benlerin yapamadığıı, şimdi yapacağım...
Kağıdu açar ve kağıtta yazanı okur;
Noah-Boşluk=Venecia-Sevgi
✔Franco-Yıkım=Joaquin-dostluk
✔Manuel-Görünmezlik=Alexia-İntikam
✔Valentin(o çocuk)-Yanlızlık=Devi-Umut
❌Azul-Yalan=Luz-Gerçek
❌Gopal-Sevinç=¿?

Fermin(pskopatı):Vurdum kuşu 4 tane, kaldı geriye 2 taneee(tekerleme söylüyor manyak)

Eveeeeğt sbtnvtjdhcndb Fermin'e uyuz olmanız için herşeyi yapcam ehehehhehe. Herneyse, agrasif Azul'umuz ne tepki vericek? Fermin manyağı çocuklara ne yapacak? Geriliğmmmmmm

MÜTTEFİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin