KUMA🌿ZAMAN VER🌿

9.3K 198 55
                                    

                                   🌷

Aydınlık yerini karanlığa bırakmıştı. Herkes karasoy konağına akın etmiş yemekler yenmiş eğlenceler yapılmıştı. Adamlar iç avluda oturup sohbet ediyordu. Eve girdiklerinde fırat ortadan kaybolmuş bersun ise hazırlanmış olan masada oturup etrafı seyrediyordu. Gözünün önünden meryemin görüntüsü hiç kaybolmuyordu. Tek başınaydı burada ne annesi ne de yengeleri kimsesi yoktu. Savunmasız hissediyordu kendini. İçinde bulunduğu durum daha bi güçsüz kılıyordu bersunu. Düşüncelerini bölen kayınvalidesi zeynep hanım olmuştu.

-Hadi güzel kızım vakit gelmiştir.

Hiçbir tepki vermeden yerimden kalkıp zeynep hanımı takip etmeye başladım. Yanından geçtiğimiz yaşlı teyzeler maşallah derken midyatın genç kızları hasetleriyle burun kıvırıyorlardı. Dik merdivenleri geçtikten sonra zeynep hanım kapıyı açıp içeri girdi. Yatağın üzerine oturup eliyle yanına iki kere vurdu. İkiletmeden yanına iliştim

-neden burada olduğunu biliyorsun değil mi gelinim

Hafifçe başımı aşağı yukarı salladım. Bir gelin değil çocuk makinesi istiyorlardı. Ve buraya gelmemdeki amacı hatırlatıyordu zeynep hanım

-oğlumun sağlıklı olduğunu herkese kanıtlayacaksın. Sen ona yuva olacaksın o da sana ağa olacak. Bir dediğini iki etme o ne diyorsa tamam de saygını eksik etme bir kusurda bulunma. Bu dediklerimi yapki ömür boyu hep mutlu olun. Evliliğiniz daim olsun inşallah.

Birşey söylememe izin vermeden kırmızı duvağı başıma örtüp girdiği kapıdan hızla çıktı. Oğlunun gönlü zaten doluydu. O zaten mutluydu ona bu hayatı zehir eden onlar değilmiydi. Şimdi sözde kocasını omu mutlu edecekti. Bersun bu imkansız düşüncelerinin arasında boğulurken kapının kolu aşağıya bastırılmış ve kapı gıcırtısı odaya dolmuştu. Gözlerini ellerinden ayıramıyordu. Vücudu bir yaprak gibi titriyordu.
Yatağın yan tarafı çökmüş fırat az önce annesinin kalktığı yere oturmuştu. Uzunca bir süre sessiz kalmışlardı. Fırat elini bersunun kafasındaki duvağa götürüp yavaşça başından kaydırmıştı. Gözleri bersunla buluştuğunda ilk defa bu kadar uzun bakıştılar. Gözlerini kapamıştı fırat bunu yapmak zorundaydı. Bu yüzden mahvolmamışmıydı zaten herşey. Ama bir türlü eli gitmiyordu. Her gözünü kapattığında meryemin gözleri geliyordu gözünün önüne hızla geri çekti fırat kendini bu yakınlık bile karısına ihanet için yeterli bir sebepti. Bersun yakınlığın verdiği sersemlikten yeni çıkmış olacak ki hemen eğdi başını aşağı.

-Bak bana biraz zaman ver. Sana hemen alışmamı bekleme. Benim zaten bir karım varken sana alışmam kolay olmayacak. Annem soracaktır. Birşey olmadığını kimselere söyleme artık geri dönüşü yok biliyorum ama şuan bunu yapamam

Bersun fıratın söylediklerini kelimesi kelimesine dinlemişti. Haklıydı kendi bile hazır değildi böyle bi duruma 3 günde hayatı değişmişti ve elbetteki onunda alışması kolay olmayacaktı.
Yine başını salladı bersun bir akşamda 2. Kabullenişti bu kimse sormamıştıki onun hazır olup olmadığını kimse düşüncelerini önemsememiştiki. Bersun usulca yataktan kalkıp dolabı açtı. İçinden pijamalarını alıp banyoya ilerledi. Ardından kapıyı kapatıp olduğu yere çömeldi ağzını sıkıca kapatıp akıttı içindeki zehri. Buralardan gitmediğine kahretti. Onu bu hayata mecbur edenlere kahrediyordu. Gücü bitmişti. Yaklaşık 2 saattir oturduğu soğuk beton zeminden kaldırdı bedenini aynadaki yansımasına bakmak korkutuyordu onu. Üzerini çıkartıp duşa kabine girdi elleri büzüşene kadar suyun altında kalmıştı. Suyun sıcaklığı bile yakmıyordu canını. Üzerine pijamalarını giyip eline gelinliğini almış ve banyodan çıkmıştı. Fırat yatağın üzerine uzanmış kafasınıda tavana dikmişti. Gelinliği askıya asıp dolaba yerleştirdi. Fıratın bakışlarını sırtında hissediyordu ama dönmeye cesareti yoktu. Makyaj masasına oturup saçlarını taramaya başladı. Kocası bersunun aynadaki yansımasına dalmıştı. Güzel kızdı bersun saçları gözleri yüzü hepsi bi düzen içindeydi. Kalbi boş olan Her erkeğin içi gidecek cinstendi. Kızdı kendine bu düşünceleri için yataktan kalkıp oda banyoya geçti. Bersun fırat duştan çıktığında uyanık olmak ve onunla tekrar karşılaşmak istemiyordu. Yatağın ucunu kaldırıp hemen sağ tarafına kıvrıldı. O kadar küçüldüki şu koca yatakta fırat tek başına yatsa dahi bersunun kıvrıldığı köşeye erişemezdi. Uyumayı diledi bersun. Uyumayı ve asla uyanmamayı istedi.

KUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin