Dnes som sa zobudila asi 8:30. Vstala som z postele a prvé čo bolo tak mi do nosa udrela skvelá vôňa mamininých raňajok. Zišla som dolu po schodoch a za stolom som videla otca, ako číta svoje ranné noviny a moju malú sestru ako znova rozhadzuje jedlo po svojej detskej stoličke. Chvíľu po mne zišiel dolu aj môj brat Kevin. „Spravila som vajíčka s toustami dáš si ?" spýtala sa ma mama s jej milým a starostlivým hlasom. „Samozrejme niečo také sa predsa nedá odmietnuť" povedala som so štipkou humoru. Otec odložil noviny a spýtal sa ma „Si pobalená zajtra vyrážame ?!".
Tak som mu nato len súhlasne odkývla. Zabudla som Vám povedať o čo tu vlastne ide. Naša rodina je plná čarodejníkov. Moja mama aj otec sú čarodejníci a ako mladý chodili na tu istú školu na akú práve ja odchádzam spolu s bratom...Rokfort. Asi Vám nemusím detailnejšie opisovať tú školu, ale aby som vám predstavila našu rodinu tak moja mama je Elizabeth Forbsová, otec Gabrielo Forbs moja sestra Caroline Forbsová, brat Kevin Forbs no a potom som tu ja..Lili Forbsová. Moja sestra má zatiaľ len 4 roky ale z rozprávania rodičov už sa ani ona nevie dočkať na Rokfort.-Caroline sestrička zajtra už odchádza
-Ee Lili nikam nepôjde.
-Caroline ja musím, musím sa učiť vieš a keď budeš veľká tak ťa tam budem odprvádzať ja ako ty mňa zajtra.
-No doble.Prvé roky sme s bratom chodili do normálnej školy kam chodia deti čo nemajú to šťastie chodiť na čarodejnícku školu. Neviem prečo som nešla na čarodejnícku školu už ako prváčka, ale je mi to tak nejak jedno. Som rada že som spoznala aj normálne deti. Takže teraz, keď už mám 16 rokov odchádzam na čarodejnícku školu. Brat ktorý má 14 rokov povedal, že radšej si ma tam nebude všímať, rada ho totiž šikanujeme. Ráno pokračovalo tým že som sa stretla so svojou naj kamarátkou Elis. Je to bláznivé ale zasa moc milé a chápavé dievča. Zašli sme si do parku no a viete tam sme riešili klasické dievčenské veci. Rozprávali sme sa hlavne o škole pretože Elis je tiež z čarodejníckej rodiny tak odchádza na tu istú školu. Vôbec sa nesťažujem aspoň tam budem mať niekoho koho poznám prakticky odmalička a budem sa mať s kým baviť. „Dúfam že tam budú niaky pekný chalani rada by sim ich všetkých spoznala" povedala Elis so smiechom na tvári.
YOU ARE READING
Lili a jej prvý rok na Rokforte
FantasyLili Forbsová sa stáva novou študentkou Rokfortskej školy čarodejníckej. Prvé roky svojho života bola učená doma svojimi rodičmi. Zo školy jej však každý koniec školského roka chodili testy, tie isté aké píšu študenti z Rokfortu. Vo svojich 16 rokoc...