Dovidenia Rokfort

204 8 1
                                    

5:00 ráno:
Kufre mám zbalené. Na Rokforte som strávila skvelí rok. Tešila som sa domov. Hagrit nás previezol cez rieku na druhý breh. Na školskej stanici som sa s nim rozlúčila. Bude mi veľmi chýbať, sľúbili sme si však, že si budeme písať tri krát týždenne. Nasadli sme do vlaku a ja som mu smutná, že odchádzam mávala na pozdrav. Potom sim si sadla a rozprávala sa s ostatnými. V polovici cesty si k nám bol prisadnúť Draco. Strávili sme príjemnú cestu domov. Keď sme dorazili na stanicu King's Cross. Vyložili nám kufre a ja som čakala na rodičov. Dracova mama si už prišla preňho a prišla ma pozdraviť.

-Ahoj Lili.
-Zdravím Narcissa, ako sa máte ?
-Ah dobre čo ty ? Je ti lepšie ?
-Od tej noci ? Áno, skvele.
-To som rada.

Chvíľu som si s ňou pokecala a potom sme sa rozlúčili. Draci mi prišiel dať pusu a objatie. Keď sme sa lúčili tak mi povedal „Vidíme sa cez prázdniny láska". Rozlúčili sme sa a ja som ďalej čakala bokom. Potom prišla Hermiona, Ron a Harry. Rozlúčila som sa aj s nimi. Budú mi neskutočne chýbať, dohodli sme sa však, že ma prídu všetci pozrieť. Elis čakala vedla mňa mali sme ju vieš domov. Hneď potom sme plánovali ísť von a užiť si prvý deň prázdnin. Pristavil sa k nám ak môj brat Kevin. Celú skolu som ho nevidela tak som ho objala a privítala.

V diaľke som videla ako sa k nám blížia naši rodičia. Rozbehla som sa za nimi a skočila som otcovi do náručia. Privítala som sa aj s mamou a sestrou. Bola som rada, že idem domov. Prešli sme na parkovisko a naložili kufre do auta. Rokfortu som dala zbohom a plánovala som si užiť prázdniny. Čakajú ma nové zážitky, už teraz sa teším na začiatok ďalšieho školského roka.

 Čakajú ma nové zážitky, už teraz sa teším na začiatok ďalšieho školského roka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lili a jej prvý rok na RokforteWhere stories live. Discover now