Naozaj ho milujem

328 11 0
                                    

Tento týždeň som začala veľmi dobrou náladou. Mala som hlavu plnú Draca. Vstala som ako prvá tak som si zatiaľ vyčistila zuby a potom som zobudila dievčatá. Prvú hodinu sme mali obranu proti čiernej mágii s profesorom Snapeom. Na hodine sme s Dracom po sebe pokukovali a usmievali sa na seba. Po hodine dostal šialený nápad. Ron mal niekde odparkované lietajúce auto svojho otca.

Draco ma chytil za ruku a utekali sme k autu. Nevedela som ako vedel kde je to auto odparkované ale bolo mi to jedno. Sadli sme doň a lietali sme vysoko nad Rokfortom. Dosť sme sa smiali. Draca som chytila za ruku. Pozrel sa na mňa a ja som si v túto chvíľu uvedomila že ho naozaj ľúbim. Po hodine smiechu a zábavy sme pristáli a zaparkovali. Okamžite som ho objala dala mu ruky okolo krku a dala som mu vášnivú pusu.

-Draco jaaa...ja ťa ľúbim.
Pozrel na mňa s úsmevom.
-Aj ja teba Lili strašne moc.

Znova som ho pobozkala. Prišli sme na tretiu hodinu. Prišli sme do triedy a okamžite sme dostali vynadané od profesora. My sme sa len zachychotali a usadili sa na miesto. Po hodine som zašla za Harrym pretože včera som na to zabudla lebo som bola unavená. Prišla som na ošetrovňu a sadla som si vedla neho.

-Ahoj Harry prišla som si pohovoriť.
-Ahoj Lili predpokladám že chceš riešiť Malfoya.
-Áno...
-A čo by si konkrétne chcela riešiť ?
-No vie...
Prerušil ma a spýtal sa.
-Ešte sa chcem spýtať, čítala si môj list čo som ti včera poslal ?
-Em nie nič neprišlo.
Samozrejme že som klamala nechcela som aby sa urazil.
-Vieš Harry jaaa...ja ľúbim Draca

Nič mi nepovedal. Nemo pozeral na mňa. „Poď bližšie". Povedal mi a ja som sa k nemu naklonila. „Tak teda naposledy" pohladil ma po tvári a dal mi pusu. Takto som vedela, že je zmierený s tým že spolu nebudeme. Ja som sa potom už odtiahla a šla som za Dracom do triedy. Celú cestu ako som kráčala do triedy som rozmýšľaš nad tým či to mám Dracovi povedať alebo nie. Nakoniec som zvážila, že bude lepšie ak o tom pomlčím neviem ako by sa zachoval.

Po vyučovaní sme s Dracom zašli do jeho izby. Chalanov čo sú s ním na izbe poslal preč a my sme tam zostali sami. On si sadol na posteľ. Ukazovákom ma volal k sebe. Ale ten jeho pohľad, ahhh to si musíte len predstaviť. Prišla som za ním a sadla som si na neho. Rukami som ho hľadila po vlasoch. Keby môže tak už vrní ako mačka.

On ma chytil jednou rukov za hlavu. Priblížil sa ku mne a opierali sme sa čelo o čelo. Hľadeli sme si hlboko do očí. Čakala som kto koho prvého pobozká. No ja som to ku koncu už nevvydržať a pobozkala som ho prvá. Zvalila som ho celého na posteľ a ja som bola na ňom. Prakticky som na ňom ležala. Stále sme pokračovali v bozkávaní.

Chcela som ho vyprovokovať tak som sa zdvihla a postavila som sa z postele. Podoprel sa lakťami a premieriaval si ma pohľadom. V jeho očiach ból vidieť ten chtíč. Pousmiala som sa nad ním. Otočila som sa a zamierila som si to pomaly ku dverám a pozerala som sa na neho cez rameno. „Taaaaak toto nie !" povedal a rozbehol sa za mnou. Zodvihol ma a prehodil si ma cez rameno ako vrece. Hodil ma na posteľ a sadol si na mňa. Podoprel sa rukami a držal sa nadomnou. Znova sa mi zapozeral do očí. Milujem keď to spraví.

Dal mi pusu a povedal mi „Na dnešok stačí princezná". Ani si neviete predstaviť ako strašne ma to naštvalo. Postavil sa a prekrížil si ruky. Pozrela som na neho pohľadom či to mysli naozaj vážne, ale on tam ďalej stál. Bola som urazená tak som schytila svoje veci a dala si tašku na chrbát. V tom ako som naštvaná odchádzala z izby chytil ma za ruku a pritiahol k sebe.

Dal mi tašku dole a objal ma zo zadu.
Ja som sa potom otočila a objala som ho ešte pevnejšie. Dala som mu pusu na tvár a zašepkala som mu „Na dnešok stačilo". Už som sa len zasmiala a odišla z izby. Ešte som stihla zazrieť ako stojí v strede izby usmieva sa a krúti hlavou. Pred dverami som mu ešte poslala pusu. Ako som vošla do izby zabuchla som za sebou dvere. Oprela som sa o dvere a povzdychla som si.

Mala som plnú hlavu Draca. Šla som sa učiť, ale nevedela som sa sústrediť. Potom prišli do izby dievčatá. Po dlhom čase som sa s nimi porozprávala. Boli prekvapené keď som im povedala že už som oficiálne s Draco. Priali mi to a to ma neskutočne tešilo. Po mojom neskutočne dlhom účení som sa vybrala do sprchy.

Dievčatá medzi tým ako som ja bola v sprche zavolali Draca. Ony odišli z izby a nechali tam Draca samého ležať na posteli. Z kúpeľne som vyšla len v uteráku. Popravde ani som si ho tam nevšimla. Schmatla som pyžamo a prezliekla som sa v kúpeľni. Moje pyžamo obsahovalo kraťasy so vzorami malej žirafky a tielko. Keď som vyšla na druhý krát z kúpeľne a videla som tam ležať Draca vykríkla som pretože som sa strane zľakla.

-uhuhuuuu dobré pyžamo princezná
-Draco preboha čo tu robíš ?!
-Ležím nevidíš ?
-No to vidím, ale vieš ako som to myslela.
-Nuž to je tajomstvo
-Bože môj !
-Padaj odtiaľto rýchlo lebo ťa tu niekto nájde, kde sú vlastne dievčatá ?!
-Ďaleko vybrali sa do zeme nezeme za Petrom Panom.
Zasmial sa.
-No jasné vážne kďe sú ?
-Kľud ony má tu poslali a povedali že tu dnes môžem ostať.

Mala som chuť zabiť ich, ale ku koncu som im vlastne bola aj vďačná pretože som mohal byt s Dracom. Ľahla som si k nemu. On ma objal ja jeho tiež a zaspali sme v náručí toho druhého. Bola som neskutočne šťastná. Pred spaním mi dal ešte pusu na čelo a popriali sme si dobrú noc.

 Pred spaním mi dal ešte pusu na čelo a popriali sme si dobrú noc

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Lili a jej prvý rok na RokforteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora