Po včerajšom plese som sa zobudila úplne rozbitá. Stále som mala zatvorené oči. Usmiala som sa a hmatala som po posteli, že nahmatám Draca. Keď som nič nenahmatala otvorila som oči a bola som prekvapená, keď som videla, že Draco nie je vedľa mňa. Asi odišliel do svojej izby. Prezliekla som sa a začala chystať veci do školy. Zrazu sa otvorili dvere od kúpeľne. Vyšiel z nich Draco zabalený len v uteráku ktorý mu zakríval spodnú časť tela.
Ja som sa celá vyľakaná otočila. Keď som videla že to je Draco ukludnila som sa. Popriala som mu dobré ráno a povedala som aby sa poponáhľal lebo nestihne hodinu. On sa len pousmial a začal sa obliekať. Nebolo mi trápne sa s nim kúpať ale stále som taká tá hanblivá teenka tak som sa otočila aby mal súkromie. Prezliekol sa a vyrazili sme na hodinu.
Mali sme klasické vyučovanie. Nebudem tu opisovať každú hodinu zvlášť. Nebolo to moc záživné. Po vyučovaní som sa vybrala za Hagridom. Šla som za ním takto sama od seba prvý krát. Ja ani nevieme chcela som sa porozprávať s niekym novín. Zaklopala som mu na dvere a už som počula ako Tesák začal stekať. Hagrid mi otvoril a ponúkol mi aby som si sadla.
-Ahoj Lili potrebuješ snáď niečo ?
-Ahoj Hagrit. Nie len som si prišla pohovoriť s niekym novým.
-Aha tak čo ako škola ?
-Ale tak vieš celkom dobre až na dejny mágie tie mi nejdú.
-Chod za Dumbledorom ten ti s nimi pomôže.
-Dobre ďakujem za radu. Inak aké fantastické a magické tvori si už videl a zachránil ?
-Všeliake bolo ich naozaj dosť.Hagrid mi porozprával čo všetko so zvieratami zažil a ktoré všetky choval a zachránil. Bavilo ma to počúvať pretože mám zvieratá naozaj rada. Strávila som u Hahrida asi pól dňa.
Draco
Po vyučovaní som nevedel Lili nikde nájsť. Hľadal som ju naozaj všade. Začínal som byť trochu nervózny. Začínali ma napádať tie najhoršie myšlienky. „Čo keď šla do zakázaného lesa ?!". Povedal som si v duchu celí bez seba či je Lili v poriadku. Dokonca ani Elis nevedela kde je. Posledná možnosť ma napadol Hahrid. Rozutekal som sa smerom k jeho domu. Celí zadýchyný som mu zaklopal na dvere.-Ahoj Draco už si druhý čo mi dnes klope na dvere.
-Naozaj kto tu ešte ból ?
-Nooo Lili.
-To naozaj kde je ?
-Museli ste sa tesne minút pred chvíľou odišla.Ani som sa neobzeral utekal som som smerom ku škole. Lili som videl celú vysmiatu na školskom dvore. Šiel som smerom ku nej.
-Do riti Lili kde si bola ?!
Skríkol som na ňu nahnevano.
-Prosím ?!
-Kde si bola sa pýtam ?!
-Celí deň som bola u Hagrida !
-Hľadal som ťa po celej škole. Nehovor mi do riti že si bola len u Hagrida !
-Bola kde inde by som bola ?!
-Ja neviem napríklad s Potterom ?!
-Čo ?! Šibe ti ?! Harry je predsta s Elis !!
-Aspoň ma neklam !!Lili
Už som to viac nevydržala a s plačom som sa rozbehla do izby. Videla som ako tam na nás všetci pozerali. Nevidela som za sebou utekať Draca. Zamkla som za sebou dvere a šmarila som zo sebou do postele. Aby som sa upokojila prezliekla som sa do teplého oblečenia a šla sa von prejsť. Pri procese prezliekania som počula ako mi niekto klope na dvere.-Lili otvor prosím.
-Harry ?
-Áno otvor prosím.
Chvíľu som váhala či mu otvorím alebo nie aby neboli reči Draco by si zasa domýšlal ako dnes.
-Poď ďalej.
-Ďakujem. Môžeš mi vysvetli čo sa to stalo dnes na dvore ?
-Ja sama neviem.
-Počuj ak sa Malfoy k tebe bude takto správať tak si to s ním vybavím.
-Nie žiadne bitky už nechcem ani vidieť.Videla som, že Harry je tiež teplo oblečený tak som sa mu ponúkla či sa nechce ísť somnou prejsť. Súhlasil tak sme vyrazili. Po ceste sme sa rozprávali o škole a rôznych iných veciach ale on zasa začal tému Draco.
-Lili ako to chceš vyriešiť s Malfoyom ?
-Ja naozaj neviem Harry.
-Nevieš prečo ból taký ?
-Pravdepodobne pre to že ja som zmizla bez stopy a šla som za Hagridom.
-To len kvôli tomu ?
-Asi hej.
-No vieš asi sa o teba bál. Veď aj ja by som sa keby si sa mi vytratila a neukázala sa pól dňa.
-Ja viem ale to musel byť taký ?
-Naozaj neviem prečo sa tak správal.Sadli sme si na lavičku a pozerali sme na okolie školy. Začalo krásne snežiť. Ja som sa začala Harryho vypytovať na Elis.
-A ty čo ako to máš teraz s Elis ?
-Noooo ja ani nevieme.
-Akoto ? Veď ty s ňou chodíš.
-Veď ja viem ale obaja neviem čo to je za vzťah.
-Ako to myslíš ?
-Stále neviem či to je ozajstný vzťah alebo nie.
-A prečo by neból ?
-Neviem nechajme to už tak.
-No dobre teda ako chceš.Draco
Videl som Lili ako sedí s Pottrom na lavičke. Áno sledoval som ich no a čo. Ja som sa o ňu bál a ona si chodí len tak po škole s Potterom. Povedal som si, že to teraz nechám tak a prídem za ňou večer. Potom ma to aj mrzelo ako som na ňu vyletel. Šiel som do veľkej sály a tam som si sadol a len tak premýšľal. Teraz to tak ľutujem, že som na ňu vyletel.Harry
Chápal som Lili, že ju to všetko mrzelo. Vysvetľoval som jej, že ju nemám čo mrzieť to Malfoy by sa jej mal plazit pri nohách za to ako sa správal. Ale vedel som, že keby som s Lili ja bojím sa o ňu preste tak isto ako Malfoy. Teraz som nevedel ako na tom som. Pretože som mal stále rád Lili. Áno aj Elis ale Elis neviem či ľúbim. Neviem v mojej hlave je teraz poriadny zmätok. Asi si pôjdem po radu k Hagridovi.Lili
S Harrym sme sa vrátili do školy. Už bolo dosť neskoro. Pri takýchto chvíľach si uvedomím ako ten čas rýchlo letí. Harry ma šiel odprvadit do izby. Pri dverách sme si zaželali dobrú noc.-Dobrú noc Lili.
-Dobrú Harry.
Objala som ho a poďakovala za to, že ma vypočul.
-Nemáš začo Lili vždy som tu pre teba.
-Ďakujem Harry.
-No vieš ešte som chcel.... ale nič ahoj.Harry ma už iba zasa objal a odišiel. Ja som sa zavrela do iby a šla som sa pripravovať na spánok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lili a jej prvý rok na Rokforte
FantasiaLili Forbsová sa stáva novou študentkou Rokfortskej školy čarodejníckej. Prvé roky svojho života bola učená doma svojimi rodičmi. Zo školy jej však každý koniec školského roka chodili testy, tie isté aké píšu študenti z Rokfortu. Vo svojich 16 rokoc...