Koncoročné skúšky

175 10 0
                                    

O dva mesiace neskôr:
Dnes som v takom strese, že to ani normálne nie je. Dnes sú koncoročné skúšky a ja mám pocit, že mi všetko vyfúklo z hlavy. Skúšky začínajú o druhej tak sme si dnes trocha s dievčatami privstali aby sme si mohli všetko ešte zopakovať. Vstali sme o siedmej a učiť sme sa asi do nejakej jedenástej. Celá naša fakulta čakala pred veľkou sálou, čakala tam v podstate celá škola. Keď si ma zavolali dovnútra tak mi nebolo všetko jedno. Najpr som odpovedala ústne sama, keď všetci moji spolužiaci boli vyskúšaní ústne všetkých si nás zavolali do veľkej sály a boli sme skúšaní hromadne písomne. Na nešťastie sme boli rozsadení tak aby sme nemohli opisovať.

Keď sme skončili tak sme s dievčatami šli do izby. Hermiona s najväčším kľudom si sadla na posteľ a začala sa ma vypytovať na test.

-No čo ? Dobre si napísala ?
-Hermiona teraz som ten test odpísala odkiaľ mám vedieť či je dobre.
-Ale ako si myslíš, že si to napísala ?
-Tak dúfam, že čo najlepšie.

O týždeň neskôr:
Dnes majú byť výsledky z testov. Pred týždňom som bola nervózna zo samotných testov, teraz som nervózna z výsledkov. Dumbledore si nás všetkých zavolal do veľkej sály, aby nám oznámil výsledky. Všetky fakulty sa dostavili do sály a usadili za svoje stoly. Každému jednému rozdali papier s výpisom výsledkov z každého predmetu. Hermiona samozrejem samé jednotky. Elis bola taký slušný priemer, Harry a Ron mali veľmi uspokojivé výsledky, skôr veľmi dobré. Moje dopadli tiež veľmi dobre na to ako moc som sa učila.

________________________________
Elixíry (prof. Severus Snape)= 1
Čarovanie (prof. Filius Flitwick)= 1
Obrana p.č.m. (prof. Remus Lupin)= 1 Herbológia (prof. Pomona Sproutová)=1
Bestiológia (prof. Rubeus Hagrid)= 1 Dejiny mágie (prof. Cutubert Binns)= 2
Transfigurácia (prof. Minerva McGonagallová)= 1
Druhy mágie (prof. Tirgins A. Berwing)=2
Veštenie (prof. Sibyla Trelawneyová)= 2
Život a z. muklov (prof. Milenius Mayer)= 1
Náuka o Rokforte (striedanie prof.)= 2
_____________________________

Od šťastia som zvýskla. Dúfala som, že ma nikto nepočul, ale bola som spokojná so svojimi výsledkami. Pozrela som sa na Draca zatiaľ čo som papier držala v rukách, zdvihla som ho nad hlavu s úsmevom od ucha k uchu. Videl ma, usmial sa na mňa. Dievčatám, Ronovi a Harrymu som povedala, že to musíme osláviť.

-Harry takže dnes zasa u Hagrida dobre ?
-Lili ale veď zajtra je oslava ukončenia skúšok.
-Viem ale chcem to osláviť aj dnes, len svami.
-Ako povieš.

Vonku bolo konečne teplo a mohla som chodiť v krátkom oblečení. V izbe som na seba navliekla šortky obyčajné biele tričko a s dievčatami sme šli zavolať chlapcov. Mala som veľmi dobrú náladu. Veselo som kráčala chodbou, keď som zrazu omylom do niekoho narazila. Jej prísny ale zato veľmi milý pohľad, profesorka McGonagallová bola asi moja najoblúbenejšia profesorka.

-Ale ale, slečna Lili, kam si vykračujete ?
-Oh, prepáčte pani profesorka, ideme navštíviť Hagrida.
-Tak prajem príjemnú zábavu.
-Ďakujem a dovidenia.

Pokračovala som smerom k Slizolinskej klubovni. Keď som tam prišla mohla som sa rovno otočiť na päte a odísť, pretože okolo mňa prešiel Goyle a povedal, že Draco v klubovni nie je. Neviem kde by mohol byť, tak som sa vrátila späť k ostatným. Samozrejem nešiel nik iný ako ja, Harry, Elis, Ron a Hermiona. Tak veľmi mi moje výsledky z testov zlepšili deň, že som si tak šťastne vykračovali dole kopcom k Hagridovi, že som sa skoro skotúala dole.

U Hagrida sme sa zabávali, smiali, bolo nám proste dobre. Pustil tam na starom gramofóne pesničku All star, tak ako som sa smiala som sa ešte nikdy nenasmiala. Tancovali sme. Cítila som, že som naozaj úprimne šťastná. Bol to naozaj zábavný večer. Keď sme sa vrátili do hradu s Harrym sme si šli sadnúť do veľkej sály. Potrebovala som napísať list rodičom a on svojmu krsnému. Sadli sme si naproti seba. Vytiahla som papier a začala som písať. Harry však začal tému.

-S kým ideš na tu párty Lili ?
-Pravdepodobne s Dracom, ale dnes som ho ešte nevidela. Nevieš kde by mohol byť ?
-Počul som, že rieši niečo so svojou matkou.
-Dúfam, že sa do zaktra vráti.
-Ak nie šla by si somnou ?
-Vieš, že s tam nemám problem Harry.

S Harrym sme našu debatu začínali rozvíjať. Začala som mu rozprávať o mojej malé sestre. Úpenlivo ma počúval, videla som, že ma zamilovaný pohľad. V hlave som si povedala "ach Harry prepáč".

-Harry vieš o tom, že si zlatý chalan ?-Ďakujem Lili

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Harry vieš o tom, že si zlatý chalan ?
-Ďakujem Lili.

Pustila som sa do písania listu.

________________________________
Ahoj mami a oci !
Koncoročné skúšky dopadli skvele, veď Vám ukážem, keď už budem doma. Veľmi sa na vás teším aj na Caroline. Veľmi vás ľúbim a neviem sa na vás dočkať. Aj, keď Rokfort mi bude veľmi chýbať dúfam, že mi dovolíte si pozvať svojich priatelov pozvať k nám domov ! To bude asi všetko, ľúbim vás :* .
________________________________

-Tak čo Harry dopísané ?
-Áno chceš ešte niekam ísť ?
-Hm neviem, môžeš ma ísť pdprvadit do izby, keď chceš pôjdem si už asi ľahnúť.
-Dobre tak poďme.

Šli sme po chodbe plnej študentov. Pár krát som do Harryho omylom narazila. Pri vchode do dievčenských izbe sme sa objali a každý sa pobrali svojim smerom. Sadla som si na posteľ a z tašky pri posteli som vyťaihla svoj zápisník. Potrebovala som si zapísať niečo čo som potrebovala zajtra spraviť.

Bolo už síce desať ale s dievčatami sme sa rozprávali ešte dlho do noci

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Bolo už síce desať ale s dievčatami sme sa rozprávali ešte dlho do noci.

-Hermiona dúfam, že cez prázdniny prídeš ?
-Samozrejme veľmi rada Lili.
-Mohli by sme sa stretnúť všetci a niečo spoločne podniknúť.
-Dobrý nálad. Bude mi to tu však chýbať.
-Aj mne. Mrzí ma, že som na Rokfort nechodila už od prvého ročníka, ale tak rodičia ma chceli učiť doma.
-Ja si aj tak myslím, že zostaneme skvelá partia aj po škole.
-Môžme všetci dúfať, že áno.
-Teším sa keď ťa prídem navštíviť.
-Veď aj ja, zoznámim ťa s rodičmi a sestrou.
-Aaaach už nech to je.

Lahli sme si spať, popriali dobrú noc a ja som zaspala ani neviem ako.

Lili a jej prvý rok na RokforteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora